Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The bullet is through the church!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• The bullet is through the church!

Oftewel, ik heb een nieuwe baan.

Ik was al een tijdje ontevreden over mijn huidige werkgever. Te groot en continu reorganiserend, waardoor je een nummer bent. Weinig passende projecten, waardoor mijn studie een jaar vertraging opliep. Veel kleine irritaties als 3 of 4 handtekeningen moeten verzamelen om iets voor elkaar te krijgen, etc., etc. En het belangrijkste is natuurlijk dat we geen Alfa mogen leasen. ;-)

Enfin, vorige week werd ik gebeld door een oud-collega of ik wilde komen praten. Een afspraak was zo gemaakt en we hebben heerlijk geluncht met een prima wijntje erbij. Kortom de stemming was goed. Afgelopen donderdag, het gesprek voor het "echie" gehouden met HR Functionaris en de manager van de PM club erbij. Het werd een verdacht soepel gesprek, waarin ik niets verkeerd leek te kunnen zeggen. Nog op de weg terug werd ik in de auto gebeld door ze en ze vertelden dat het wat hen betreft goed zat.

Vrijdag het contrakt en de arbeidsvoorwaarden en zo gekregen. Ik was niet ontevreden, dus vanochtend heb ik ze gebeld dat ik graag bij ze kom werken.

Ik heb er zin in!
    ---------------------------
    Lullen gaat beter dan rijden.

Feli! Goede leaseregeling? :-)
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Spannende tijden om van baan te wisselen, maar gefeliciteerd!
      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ik ga er 230 euro op vooruit qua lease, maar of dat de inflatie opheft...?!? ;-)

Comment

Gefeliciteerd!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Heel goed
            fka v164

Comment

Gefeliciteerd. Dat ze zo enthousiast waren betekent dus dat je een te laag salaris hebt geaccepteerd? :)

Comment

Nee, toen moesten de onderhandelingen nog beginnen. :-)

Comment

Congrats, we zitten in hetzelfde schuitje. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

@Jasper:
                    Had je dan al echt een andere baan? Dat had ik dan weer even gemist. Ik dacht dat het allemaal hypothetisch was.

Of bedoel je dat Bos nu je baas is geworden?

Comment

Ik begin per 1/11 bij een andere werkgever, ja. Na deze week 3 weken vakantie. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Felies dan.
                        Je oude werkgever is het geworden?

Bring on the brewskies...
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Alfisto, vast contract natuurlijk?
                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Jasper, jouw nieuwe werkgever is toch Wouter Bos ? :) Wel grappig dat-ie 'schatkist'als shirtsponsor voor feyenoord opperde trouwens.

Het is weer jobhoptijd, lijkt het wel ! succes met de overstappen allemaal.

Comment

Mwoah, ik zit al bijna 10 jaar bij dezelfde werkgever, dus je kunt mij niet echt een jobhopper noemen.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎