Heeft iemand toevallig S02 9 t/m 12 in HD?9
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dexter (niet meegenomen uit Gummen 1.0?)
Collapse
X
-
Volgens mij de serie Dexter, niet de ex-Gummer. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Gister avond in 1 ruk 9,10 en 11 van seizoen 3 zitten kijken. Pfffff....geweldige serie. I Love It!!!!!
Hoop deze week nog laatste aflervering te kunnen zien.
Durf niet te kijken of er ook een seizoen 4 gaat komen... zal het zo missen. Super serie!
Comment
-
Wat een goeie serie zeg Dexter. Heb laatst op een regenachtige zondag bijna heel seizoen 1 gekeken. Ik ben nu begonnen aan seizoen 2. Volgens mij is die serie nog niet op de NL TV uitgezonden toch?BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Net allerlaatste aflevering gekeken.
Zat echt op puntje van de bank.
GE-WEL-DIG!!!!!
En voor de fans....goed nieuws;
Comment
-
GF en ik zijn er pas aan begonnen. Vriend van me had Dexter S1 t/m 3 voor me gedownload (ben er zelf tegenwoordig te lui voor :)
Sopranos moet ik deel 2 van S6 nog kopen, rest ligt al gekeken en wel in de kast. Blijft toch de beste serie ever van het rijtje moderne quality series imho.
Comment
-
Ja, inmiddels ook episode 6 gezien. Dexter is nog steeds leuk, Deborah is nog steeds leuk, maar het plot komt natuurlijk wel in een soort sleur terecht. Toch nog leuk genoeg om te kijken, alleen moet er wel even een echt interessante antagonist in het verhaal. Jimmy Smits was redelijk briljant in het vorige seizoen en daarvoor Dexter's broer. Hoewel ik John Lithgow wel super vind, is zijn rol nu vrij eendimensionaal.
De serie die ik nu graag volg is Fringe. Superserie. Er zit nog steeds spanning in de verhaallijn die ze heel langzaam hebben opgebouwd. Ook briljante SFX voor een TV-serie. En Supernatural blijft uiteraard leuk, al is het maar om de chemie tussen de twee hoofdpersonen.
Wel jammer dat The Sarah Connor Chronicles gekilled zijn. Keek ik ook graag.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Fringe en Supernatural staan bij ons ook standaard in de Hd recorder geprogrammeerd.
GF neemt nog een hele rits series op, Medium gaat nog wel, maar bij zaken als ghost whisperer en desperate housewives haak ik af. Ben nu eenmaal geen metro man :)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk berichtBen nu eenmaal geen metro man :)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
6? Ik zit net *&@(!*@&*([email protected]& 4 te kijken....met smacht te wachten op vervolg!!!
Arrrgghhhhhh
:-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht6? Ik zit net *&@(!*@&*([email protected]& 4 te kijken....met smacht te wachten op vervolg!!!
Arrrgghhhhhh
S04E04 is inderdaad de laatste episode. Je weet wel, waar agent Lundy de kogel krijgt ;)
Oeps: spoilert!!
;)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk berichtOK, moet die herbekijken dus.
Dit is CULT!!!
Wel gaaf om een hele serie in korte tijd te bekijken.
Comment
Comment