Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dexter (niet meegenomen uit Gummen 1.0?)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Inmiddels ook E1 en 2 gezien van seizoen 7. Het is wel weer een leuke wending moet ik zeggen...
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Mooi. Zit nu op aflevering 2 van seizoen... 2 :-). Doe elke avond 1 of 2 afleveringen.

Comment

• Jezus... Afgelopen dagen door S02e01 tot nu e12 gekeken. Erg "verslavende" serie... Morgen Dexter van vandaag kijken. Ben benieuwd wanneer volgende seizoen Homeland weer gaat beginnen. Ook leuk! Oh Shit! Homeland S02 is begonnen!!!!!

Ik krijg het druk de komende winter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Zekers. Zit in seizoen 4. Coole serie.
          Geweldige Lab Scene in S04E05 of 06. De koffie!

Comment

• Fok zeg, dit is toch wel weer een heel sterk seizoen. Er gebeurt veel.

Ray Stevenson was een erg sterke bad gay.. uh, guy. Goeie acteur is dat.
            En Hannah McKay is lekkor!! Net als die latina nanny van Dexter :)

Maar straks de seizoensafsluiter. De teaser net maakte het wel erg spannend!!
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Waar heb je em gekeken?
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

• http://eztv.it/shows/78/dexter/

Comment

• Wat een episode! :D

Comment

• Niks zeggen he! Ik moet nog nog kijken!!!

Comment

• Gister episode 11 gezien, wat een cliffhangers man...
                      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Haaa! Vanavond weer kijken.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                          Niks zeggen he! Ik moet nog nog kijken!!!
                          Zeker niet wachten. Ik heb 3 kwartier niet kunnen ademen of met mijn ogen kunnen knipperen.

Comment

• Hotdamn, hij was weer goed! Rollercoaster.
                            Ik vond dit één van de sterkste seizoenen. Beetje hak op de tak af en toe, maar er gebeurde veel.

Kijk nu al weer uit naar het volgende seizoen.

Comment

• Wat PACO zegt. Na 2 wat mindere seizoenen weer een top seizoen.

Comment

• [email protected]!(!+)@_!)(@)(@[email protected][email protected])@[email protected])!

Het was weer spannend!

Comment

• Zo te zien nog eentje in 2013 en dan is de koek op helaas..

http://blog.zap2it.com/frominsidethe...ng-to-end.html

Comment

• Dexter is weer begonnen. Arme Deb...

Comment

• *Zwengelt download weer aan...

Ik dacht september 2013?

Comment

• FUCKINGPASSWORD

Het was geweldig! Wat een begin van (helaas) de laatste serie. Helemaal top!

*Trekt Dexter pyjamaatje aan.

Comment

• Ik ben er klaar mee!

Net S08E12 gezien, dit was de series finale.

Dexter... Ik ga je wel missen.
                                          Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
                                          Lancia Thema 8.32 1988
                                          Bimota SB6 1995
                                          Suzuki GSX-R750 1985
                                          Suzuki GSX-R750 1985
                                          Suzuki GSX-R50 1987

Comment

• Staat die ergens?
                                            fka v164

Comment

• Ben ik de enige op Gummen die nog nooit een aflevering heeft gezien van Dexter ? Zelfs moest opzoeken waar dat verhaaltje over ging ?
                                              Last edited by Minuteman; 24-09-13, 09:40. Reden: typo

Comment

• Je bent niet de enige, ik heb er ook nog nooit iets van gezien, ik heb toevallig net ook gegoogled om te zien wat het was.

Comment

• Zo. Durfde eindelijk laatste aflevering te kijken. Las dat het allemaal niks was dus vandaar dat ik het maar even uitstelde. Viel 1000% mee.

Zeg verder niks maar vond het een waardig en mooi einde.

Comment

• Het was een KUTeinde tot en met. Zo. :)
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Neehoor. Mooi einde.

Comment

• Bagger einde, ze hadden er veel meer van kunnen maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                                                          Bagger einde, ze hadden er veel meer van kunnen maken!
                                                          Nah. Ik snap dat best wel maar snap ook dit einde.

Comment

• Snappen doe ik het ook wel, maar bepaalde zaken gingen iets te snel voorbij...

Comment

• Jammer dat we het er niet over mogen hebben. Als spoiler voor de rest die misschien nog wil kijken.

Ja. Daar heb je wel gelijk in. Had wel nog 2 afleveringen overheen mogen gaan.

Blijft lastig.

Iedereen vond eind BB zo geweldig. Ik ook wel hoor maar ging ook wel erg snel.

Comment

• Breaking Bad ging versnellen wanneer het de actie ten goede kwam, Dexter daarin tegen niet...

Comment

• Heb net Breaking Bad afgerond en vond dat hele seizoen vele male beter dan Dexter. Ben ook blij dat ik met Dexter begonnen ben wat dat betreft. Breaking Bad zat vol met plotwendingen en goede clifhangers aan het eind van de aflevering. Dexter vond ik op dat vlak tegenvallen en heb ik ook in minder tempo uitgekeken. Viel me daarnaast ook op dat BB eigenlijk wel heel erg mooi gefilmd is. Maar goed, weer eens wat nieuwe series gaan aanboren. Dus nu maar verder met The Newsroom, White Collar en Cover Affairs. Hell on Wheels, Ray Donnovan en The Blacklist staan in de wachtkamer.

Comment

Working...
                                                                  X