Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe serie: Fringe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe serie: Fringe

Iemand al gezien?
    Is een "SF" (drama)serie over een anti-terreurclubje en grenswetenschap (finge science). Niet superorigineel, maar wel vermakelijk. Lijkt een beetje op 24, met elementen van eerder gecancellede als Threshold en die bionische vrouw.

Oh, en Heroes is ook weer begonnen. Net als Supernatural (dat is een coole serie).
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Heroes zuigt, ik ben begonnen aan de eerste aflevering van S03, maar de bij de eerste woorden van Johnny Whoops's voiceover heb ik hem maar weer toe gesmeten. Krijg de krul van die serie ondertussen, LOST komt er tenminste voor uit dat ze 'verloren' zijn ;-)
    Entourage S05 is begonnen en het ziet er erg goed uit ... dat staat op mijn agenda, maar dat 'fringe' zal ik ook wel eens bekijken. MadMen staat ondertussen nog op 1.
    Rock on. RS.

Comment

Waar halen jullie de tijd vandaan...
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ga jij eens aan het werk, prutser!

*kijkt op Tag Heuer glozzie*
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik moet Dutch bijtreden... Ik slaag er momenteel in enkel NCIS te volgen, en dan enkel nog omdat ik op gezette tijden de torrents binnenhaal en maar één aflevering per week moet doorgaan. Halverwege een serie gaan inhaken die me niet zo hyper veel zegt, vind ik verloren moeite...
          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Entourage is hoop en al 30 mins, de rest is 's avonds een paar afleveringen als het uitkomt, in het weekend ook wel eens. Sporadisch wel. Niet meer het hardcore: elke avond drie afleveringen X vijf dagen in de week :-)
            Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
              Ga jij eens aan het werk, prutser!

*kijkt op Tag Heuer glozzie*
              O, jullie kijken tijdens het werk? Ja, da's makkelijk. Dan kan ik 't ook. :)
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Gisteren ook de Season Finale van Lost gezien - eindelijk. Een welgemeend WTF is op zijn plaats. Ik heb er echt geen - GEEN ENKEL - idee meer van waarover die serie gaat. Anders moeten we daar eens een draad over opstarten, er zijn hier vast een paar bollebozen die me kunnen vertellen wat en hoe.
                Rock on. RS.

Comment

Working...
                X