Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klote Orange

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Klote Orange

Aaarggghhh... Even de frustratie van me afschrijven hoor.
    Orange en T-Mobile hebben even helemaal afgedaan bij mij.

Ik heb sinds maart 2007 een Orange mobiel abonnement. Ook thuis heb ik Orange ADSL + telefonie.
    Nu kon je bij Orange je orange e-mail en je agende op je gsm krijgen. Perfect, precies wat ik wilde.
    Sinds 1 oktober dit jaar wilde ik dat dan ook echt gaan gebruiken, aangezien mijn oude baan (met bijhorende telefoon) is afgelopen. Maar nu begint het gedonder.:
    - Orange wil geen aanbod doen voor een nieuwe telefoon, dat kan pas in december. Oké, kan ik inkomen, dat zijn nu eenmaal de spelregels. Dan regel ik zelf wel een toestel.
    - Maar ik wil wil graag mobiel internet gaan gebruiken. Dat kon je bij Orange zelf gewoon aan zetten (Orange World). Ja, nee, dat kan wel, maar nu even niet, we zijn aan de site bezig. Samenvoeging met T-Mobile, u weet wel. Nou nee, ik weet niet. Ik wil gewoon dataverkeer, en niet voor een paar euro per mb aub.
    - Weet u wat, dan zetten we mijn abonnement toch om naar T-Mobile, dan kan dat allemaal wel. Nee meneer, abonnementen over zetten doen we niet.
    - Opeens kan Orange World weer wel. Zodra ik kan melden welk type toestel ik heb kunnen ze het instellen.
    - Da's mooi, stelt u dan ook direct mijn agenda en e-mail maar in. Want dat kan ik op de site niet meer vinden. Nee meneer, die dienst leveren we niet meer voor Orange. U kon daarom uw contract voortijdig laten stoppen, maar dan moest u dat wel doen voor 3 september. We hebben u hier namelijk ook over geinformeerd. Oh ja? Jazeker, met een SMSje. Aha, en heeft u al gezien hoe vaak ik tot medio september met dit abonnement heb gebeld? Inderdaad, drie keer vanuit Frankrijk op vakantie. Verder al bijna een jaar niet. Ik heb dan ook geen SMS gezien. Bovendien, het wijzigen van de contractvoorwaarden via SMS vind ik onacceptabel. "Dan adviseer ik u om een beroep te doen op de coulance regeling meneer".

Dus ik zit nu met een GSM abbo met 200 euro beltegoed + nog een half jaar looptijd, zonder telefoon, waarmee ik geen mail of agenda kan beheren. Tenzij ik die **kels van de 'Klantenservice' nog kan overtuigen...
    Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

* is blij met 'dure' aanbieders kpnplanet en vodafone *
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Zou je niet beter langs een (grote) T-Mobile winkel gaan?
      fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
        Zou je niet beter langs een (grote) T-Mobile winkel gaan?
        Great Minds think alike! :-)

Reactie aldaar:
        "Weet u nog waar de oude Orange Shop zat meneer? Daar zitten onze collega's die alles van Orange weten."
        Reactie voormalige Orange Shop:
        "Daarvoor moet u onze klantenservice bellen meneer. Hier weten wij niets van."

...............
        Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Lutsers,

Maar als je telefoon geschikt is om email te ontvangen en te internetten staat dat toch los van de provider?
          Maar², logisch, je doet dat bij voorkeur met een data-abonnement. En dat kun je niet (meer) bijkopen? Dat is raar, je wilt immers méér gaan betalen/uitgeven.
          Maar³ is het ook niet mogelijk om nu al een contractverlening aan te gaan ipv van over 3 maanden en dan wél een data-abonnement nu al te laten in gaan? Mocht je dat willen.
          fka v164

Comment

Overgestapt van Orange Business naar T-mobile Business.
            Probleemloos, beltegoed ( zo'n 390 Euro..) is 1 op 1 overgenomen.

Ik heb nu een sim-only en bel de komende 2 jaar het beltegoed weg. ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
            X