Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landelijke politiedag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Landelijke politiedag

Gisteren zijn we met de kleine naar het plaatselijke politiebureau geweest. Helaas waren we te laat voor de demonstraties, maar op het binnenhofje van het politiebureau waren toch interessante dingen te zien.
    Een hele grote brandweerauto, een ME-jeep met echte ME-er, een auto van de Marechausse met bijbehorende marechaussee.
    Ook erg leuk en bijzonder: een 7-serie van de dienst persoonsbewaking, met kogelvrij glas van wel 10 cm dik.
    En ook erg leuk: een gloedjenieuwe V70 van het politiekorps van Mechelen. Heel gaaf dat ze langskwamen! De Belgische politieauto stal natuurlijk de show met z'n andere sirene. Niet ta-toe, ta-toe, maar een amerikaanse woei, woe-woe-woe en óók een soort ta-toe.

Leuk om even geweest te zijn.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Heb je toch nog een keer plezier van ze ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
      De Belgische politieauto stal natuurlijk de show met z'n andere sirene. Niet ta-toe, ta-toe, maar een amerikaanse woei, woe-woe-woe en óók een soort ta-toe.
      hehe :) je moet erbij geweest zijn volgens mij.
      Forza!

Comment

tatoe tatoe tatoe woe woe woe... Geweldig verhaal ;)
        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Panda Junior kent ook pappa's gummen wachtwoord! :D
          $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
            hehe :) je moet erbij geweest zijn volgens mij.
            Ja :-)

Misschien dat wooter of RS het geluid beter kunnen nadoen :-)

Opvallend aan het Belgische politieuniform: de shirts lijken wel alsof ze met spijkerbroeken meegewassen zijn. Beetje grauw-blauwig.
            NL politieshirts zijn smetteloos wit. Op een politiedag iig ;-)

Ook leuk verhaal over politiemotor: als ze een melding doorkrijgen dan wordt die automatisch op de gekoppelde TomTom gezet en wordt automatisch een route berekend. Meldkamer kan ook precies zien waar ze zijn.
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎