Op 1, met stip: mensen die twee telefoontjes tegelijk aannemen. Dus óf je zit zakelijk met ze aan de telefoon, hoort op de achtergrond een mobieltje gaan, en krijgt dan bruusk te horen, "Sorry, deze moet ik éven opnemen." Of je belt iemand, die ook opneemt, en begint je verhaal af te steken, waarna de ander je bruusk onderbreekt met, "Ja, moment, ik zit nog even in een ander gesprek, kun je dadelijk even terugbellen?"
NEEM DAN NIET OP
Man. Echt. Vind 't serieus onbeleefd, maar helaas zéér gebruikelijk in de huidige praktijk. Alleen staat het voor mij gelijk aan de winkelier die jou helpt en dat ineens onderbreekt voor een andere klant.
Zelf druk ik tussenkomende telefoontjes altijd weg, of laat ze rinkelen. Een tegelijk.
Ok, wie biedt? Nog meer kantoorergernissen? :-)
NEEM DAN NIET OP
Man. Echt. Vind 't serieus onbeleefd, maar helaas zéér gebruikelijk in de huidige praktijk. Alleen staat het voor mij gelijk aan de winkelier die jou helpt en dat ineens onderbreekt voor een andere klant.
Zelf druk ik tussenkomende telefoontjes altijd weg, of laat ze rinkelen. Een tegelijk.
Ok, wie biedt? Nog meer kantoorergernissen? :-)
Comment