Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schurkenstaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• schurkenstaat

Voor ons is dit geen nieuws natuurlijk, door de vele verhalen van PACO en Patje voordat Zapruder was opgericht, zijn wij natuurlijk goed geïnformeerd. Maar nu dan toch in de mainstraim (gratis) media De Pers:
    de staatsgreep van de Bush-doctrine (Cheney & Rove)
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Ha, die Slibbe;

Slimme vrouw, mevrouw Wolf. En naar mijn smaak een absolute MILF.

Scherven brengen gelul.

Comment

Kijk, daarmee is elke 'inhoudelijke discussie ' gelijk om zeep. Goed werk, Hans. :)

[CM]Ha lekker. Eindelijk een Milf met kolenschoppen die groot genoeg zijn voor mijn knots.[/CM]
      You know that reality is immaterial

Comment

Verkiezingssabotage
        Wolf doet alles wat ze kan om straks verkiezingssabotage tegen te gaan. ‘Het grote probleem is om de stemmen geteld te krijgen. Er komt steeds meer bewijs dat de verkiezingen van 2000 gestolen zijn, evenals de cruciale staat Ohio in 2004. Zelfs John Kerry gelooft nu dat de Republikeinen hem zijn presidentschap hebben ontnomen. Ik heb een oproep gedaan voor burgercontroles: één miljoen mensen probeer ik bij elkaar te krijgen die gaan kijken of alles bij de stemkantoren eerlijk verloopt.’

Maar, is dat 'andere kamp' veel beter eigenlijk werd in een ander draadje al eens gevraagd. Zijn dit überhaupt wel vrije verkiezingen, links (nou ja links) om of rechtsom krijgt 'vrijheid' in 'The Land of the free' steeds meer slechts een propagandistische lading. Wat dát betreft is Geert dan wel bij de tijd :-)
        Biden wil een Amerikaanse 'backdoor' voor de FBI, CIA en NSA in elk computerprogramma dat beveiligd verbinding maakt met internet.
        fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
          Verkiezingssabotage
          Wolf doet alles wat ze kan om straks verkiezingssabotage tegen te gaan. ‘Het grote probleem is om de stemmen geteld te krijgen. Er komt steeds meer bewijs dat de verkiezingen van 2000 gestolen zijn, evenals de cruciale staat Ohio in 2004. Zelfs John Kerry gelooft nu dat de Republikeinen hem zijn presidentschap hebben ontnomen. Ik heb een oproep gedaan voor burgercontroles: één miljoen mensen probeer ik bij elkaar te krijgen die gaan kijken of alles bij de stemkantoren eerlijk verloopt.’

Maar, is dat 'andere kamp' veel beter eigenlijk werd in een ander draadje al eens gevraagd. Zijn dit überhaupt wel vrije verkiezingen, links (nou ja links) om of rechtsom krijgt 'vrijheid' in 'The Land of the free' steeds meer slechts een propagandistische lading. Wat dát betreft is Geert dan wel bij de tijd :-)

Bill Hicks zei het al:
          I'll show you politics in America. Here it is, right here. "I think the puppet on the right shares my beliefs." "I think the puppet on the left is more to my liking." "Hey, wait a minute, there's one guy holding out both puppets!" "Shut up! Go back to bed, America. Your government is in control. Here's Love Connection. Watch this and get fat and stupid. By the way, keep drinking beer, you fucking morons."
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ah, de profeet. Hij leve voort.

Zie ik daar trouwens een soort van -heugh- puist in dat decollete van madam??
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

En Palin is niet de enige met lijken in de kast.

Hier een artikel over de zogenaamde "heldenstatus" van McCain:
              http://www.counterpunch.org/richter10142008.html

Ik denk niet dat de Obama-campagne hier hun vingers aan gaat branden, maar het zet wel e.e.a. in perspectief.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Schurkenstaat lijkt mij een contaminatie.
                Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ha, die Jasper;

Dat is vast een getaoueerde puist, die ze bij wijze van geloofwaaredigheidstoken voor haar boek The Beauty Myth heeft laten aanbrengen. ;-)
                  Vrijwilligers om dit pukkeltje uit te knijpen, misschien?
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                    Zie ik daar trouwens een soort van -heugh- puist in dat decollete van madam??
                    Ik denk een extra tepel.

Comment

Ben ik de enige die mevrouw's handen een beetje onvrouwelijk vind?
                      You know that reality is immaterial

Comment

Ik denk het. Ik vind ze namelijk heel erg onvrouwelijk.
                        ---------------------------
                        Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Van de andere kant, als je het tegen Rove/Cheny wilt opnemen heb je misschien wel een goed paar vuisten nodig. ;-)
                          ---------------------------
                          Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Heerlijk, die conversaties hier op Gummen :)

Wat een oog voor detail, Jasper;) Hoelang heb je nou zitten fappen voordat je dat schoonheidspukkeltje opviel?

Hansv, bedankt voor de illustratie, dat maakt zo'n artikel toch een wat dichter bij je bed show.

Hicks is right of course, maar die 'verkiezingsstrijd' houdt het moraal hoog.
                            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Hier maar dan. In Arizona is een wet aangenomen waardoor een willekeurige politieagent je bij het vermoeden dat je een buitenlander bent kan vragen om je paspoort/verblijfsvergunning etc.

Senator Gutierrez van Illinois is hier niet zo blij mee en heeft een spelletje verzonnen om zijn punt te maken:
                              ------------------------------------------------
                              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Ja, een heet hangijzer dit. Mijn schoonfamilie woont grotendeels in Arizona, en bestaat veelal uit niet al te lang onderwezen rednecks. Die vinden dit dus een geweldig plan, net zoals gewapende militia aan de Mexicaanse grens en zo.

Laat ik er maar over ophouden want ik maak me nu al weer kwaad. :)

Zag een grappig plaatje op Facebook waarvan de strekking zoiets was dat in Arizona het nu zo is dat James Olmos (geboren Amerikaan) sneller gefouilleerd zal worden dan William Shatner (geboren Canadees).

(Filmpje bekijk ik vanavond wel.)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                  Senator Gutierrez van Illinois is hier niet zo blij mee en heeft een spelletje verzonnen om zijn punt te maken:
                                  Mooi filmpje en een mooie hartstochelijke speech.
                                  Treurig dat zoiets fundamenteels zo expliciet gemaakt moet worden. Los van de schreeuwende discriminatie die er nog steeds in de VS bestaat, was dat toch altijd de heilige graal van dat land: het maakt geen fuck wie je bent en waar je vandaag komt, als je hard werkt kun je alles worden. Zelfs president. Dat wordt nu met voeten getreden.

Comment

Working...
                                  X
                                  😀
                                  🥰
                                  🤢
                                  😎
                                  😡
                                  👍
                                  👎