Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag openbaarvervoer België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vraag openbaarvervoer België

Ik moet morgenavond om 22:45 uur in Heusden-zolder zijn in België, ik kom vanaf Utrecht centraal.

Weet er iemand een goede OV planner voor Nederland EN belgië? De NS site laat mij er 4,5 uur over doen, wat me wat veel lijkt, en doet alleen het treingedeelte waarbij ik dus niet weet hoe ik vanaf het station bij de bestemming moet komen. De belgische OV planners die ik gevonden heb zijnnogal onduidelijk en ik weet dan niet waar ik het Nederlandse gedeelte van mijn reis moet laten eindigen en het belgische gedeelte moet laten beginnen.

iemand die me hiermee kan helpen?

P.S. Zijn taxi's in België op straat aan te houden/staan ze standaard bij stations, of moet je ze van te voren bestellen?

Niet moeilijk doen:

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

De routeplanner van de NMBS laat je toe om internationaal je bus- en treinreizen te plannen. Ook kan je er de busdiensten van De Lijn (busvervoer) op plannen.

Met de NMBS routeplanner vind je de beste dienstregeling en het treinticket op maat. Koop je ticket snel online, waar en wanneer je maar wil. Vermijd wachtrijen en stress!

Voor jouw geval vind ik deze oplossing:

Utrecht Centraal
      18.10.08

18:03
      IC 2860
      InterCity
      Fietstransport beperkt mogelijk Rotterdam Centraal 18.10.08 18:42

Rotterdam Centraal
      18.10.08

18:55
      IC 9260
      InterCity
      Fietstransport beperkt mogelijk Antwerpen Centraal 18.10.08 20:01

Antwerpen Centraal
      18.10.08

20:14
      IR 3220
      InterRegio
      Mol 18.10.08 21:03

Mol
      18.10.08

21:13
      IR 4420
      InterRegio
      Heusden 18.10.08 21:35

Dat kost je 3u32.

In de grootsteden zijn taxi's eenvoudig te nemen bij stations, maar Heusden-Zolder is een vrij rustige stad (dorp?) en daar zie je dus geen reeks van taxi's aan het station.

www.goudengids.be kan je wel op weg helpen om een taxidienst in Heusden en omstreken te zoeken.
      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Super!

Bedankt.

Comment

Oh, en "Heusden Station" is gewoon een peronnetje bij de brandweerkazerne. De halte "Zolder" heeft daarentegen wel een stationsgebouw en stationschef.
          2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Die verbinding vind ik ook.

En voor de volgende keer: googlen op 'Hafas' of surfen naar http://plannerint.b-rail.be/
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Goeie site! Zoiets zocht ik dus. Hij staat nu bij mijn favorieten, bedankt.

Comment

Working...
              X