Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het "lekkere vrouwen op kantoor" draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het "lekkere vrouwen op kantoor" draadje

We hadden ooit zo'n draadje op het oude gummen. Iets van hoe succesvoller het bedrijf hoe lekkerder de vrouwen, of zoiets.

Welnu, bij de klant waar ik nu de komende maanden tijd zit in Woking, UK (nee, niet bij McLaren, helaas) is dat net wat anders: het gaat er qua business maar heel matig, maar er lopen toch aardig wat lekkere hertjes rond. Mijn algemene beeld van Engelse vrouwen - dat van afgesausde, luide, dronken mokkels met dikke tieten en een nog dikkere reet met een lijkbleke huid - lijkt gelogenstraft.

Niet van dat al (misschien op 1 - 2 na). Strakke lijven, korte strakke rokjes, mantelpakjes, open shirtjes, soms stillettohakken, van alles wat. Goeie shit die deze saaie plaats wat opfleurt.
    Ik ben aangenaam verrast.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Ik heb al sinds februari een heuse milf tegenover me zitten. Goeie kont, Cup E goed gelukt hoofd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
      Ik heb al sinds februari een heuse milf tegenover me zitten. Goeie kont, Cup E goed gelukt hoofd.
      En, kan ze zich qua boeren een beetje inhouden? :)

Comment

LOL, touché
        Ja hoor, dat boeren gebeurt slechts door een handjevol op de afdeling en zij hoort daar niet bij.

Comment

Ik dacht even een paar sneak-kiekjes te schieten (TTIWWP) maar er zit zo'n irritant sluitergeluidje op die BlackBerry wat ik niet uit krijg.

Natuurlijk een beetje freaky als zo'n kwijlende Hollander stiekem foto's van je probeert te schieten met z'n telefoon...
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

tientallen, alleen niet bij mij op de werkvloer.
            Maar goed in de pauzes door het pand lopen maakt het een beetje goed
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

PACO! Mbt de shutter sound, da's een safety feature. Tegen upskirt types en zo. Maar even Googlen, en walla, de workaround :-)

As you've learned, there is no way to turn off the shutter sound. You can, however, take a picture during a call and avoid the sound.

If you make a call to say, your voicemail, then push the camera button, your phone will ask if you want to continue the call and go to
              the camera screen. If you select "yes", you will be able to take pictures without the sound.
              Last edited by Arjan; 21-10-08, 18:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                tientallen, alleen niet bij mij op de werkvloer.
                Maar goed in de pauzes door het pand lopen maakt het een beetje goed
                Ik moet even denken aan een vage dvd van Steve-o... zit een scene in dat iemand als gare/half zatte kerstman verkleed is... kerel ziet er niet uit... gaat ie naar een vrouwtje om wat dingen te vragen en ondertussen zie je dat ie aan het sjorren is onder z'n kerstmanpak.... geniaal is dat :D

Comment

Nou, rip dat stukje even naar Youtube dan :-)

Comment

Ja eh hoe rip je dat?:)

Comment

op youtube staan wel stukjes van die dvd maar net niet dat gedeelte natuurlijk :(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
                        PACO! Mbt de shutter sound, da's een safety feature. Tegen upskirt types en zo. Maar even Googlen, en walla, de workaround :-)
                        My god, natuurlijk dat er lieden zijn die dit hebben uitgevogeld.
                        LOL

Comment

Nou, waar blijven die foto's!

:-)

Comment

Ja, we zitten te wachten.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

*visueel beeld van Paco die de deur uit loopt met een kartonnen doos en daarin z'n spullen, waaronder een kapotte BlackBerry waar nog een hoge hak doorheen steekt*
                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Tjees Paco,
                                Begin met fotograferen van wat mannelijke collega's onder het mom
                                'Just to show the people at home'
                                Logisch dat de vrouwen dan ook op de foto willen.
                                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                  *visueel beeld van Paco die de deur uit loopt met een kartonnen doos en daarin z'n spullen, waaronder een kapotte BlackBerry waar nog een hoge hak doorheen steekt*
                                  *onderwijl mompelend; "die gasten bij gummen lullen maar wat. Dat geluidje hoor je gewoon altíjd.. "
                                  Forza!

Comment

lol :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Als ze de harde schijf niet geraakt heeft, kan ie de foto toch nog gewoon posten? :)
                                      You know that reality is immaterial

Comment

Ghe he :)

Ik zit nu op een andere verdieping. Niet zoveel te zien hier.

(maar dat van die shutter sound zuigt wel)

EDIT: verrek, dat bellen en schieten werkt inderdaad!
                                        Ik zal kijken of ik wat kan schieten
                                        * vraagt zich af hoe lang het duurt voordat een blauw oog geneest *
                                        Last edited by PACO; 22-10-08, 08:52.

Comment

$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Gewoon hard 'hatsjoe' roepen als je een foto maakt... :)

Comment

Hatsjoe!
                                              *klik*

Comment

Je vergeet iets PACO ;-)

Comment

Working...
                                                X