Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kookboek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kookboek

Even een ordinaire plug nu, voor de kokende gummert.

Dit boek.

Ik heb zelf deel één en twee. Erg gave en vooral originele recepten. En, nog belangrijker: de opbrengst van het boek gaat volledig naar een goed doel. Wij hebben er bij Dutch&Brun gratis aan meegewerkt, het is een klant van ons en we helpen het mee pluggen. Het staat op dit moment in de Nederlandse toptien van bestsellers, maar mag nog wel wat hoger. Dus. Dat tientje kan er toch wel af voor ons driekeermodaalverdieners?
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Hebben jullie ook leuke kookboeken waar de gerechten niet voor 4 personen zijn maar voor 1 a 2?
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

De meeste ingrediëntenlijsten in dat kookboek kun je gewoon door twee delen als je ze voor minder personen kookt (doe ik ook).
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Vergeet je dan niet de helft?
        You know that reality is immaterial

Comment

Duh. :-)

Comment

Ik las laatst ook zoiets in dat AH-blaadje.
            Kost een maaltijd maar 1.80 euro p/p ofzo

Hadden ze als volgt berekend :
            1/4e ui : 5 cent
            1/5e courgette : 30 cent

etc etc.
            Die overgebleven uitgedroogde 3/4e ui kun je volgende week dan weer gebruiken voor de soep ofzo? :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Verwarm de oven voor op 63 graden
              10€ voor het boek gaat er wel af, maar die 2400€ voor een nieuwe oven gaat niet lukken ben ik bang :-).
              Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
              Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

118 Bedankt !

120 Colofon

122 Fill the cup

Eh ???? ;-)
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik zal er eens naar kijken. Waarschijnlijk bestel ik er zo wel eentje. Lijkt me mooi als het inderdaad niet te ingewikkeld, maar wel goed te eten is. Toevallig gisteren nog in ander kookboek zitten bladeren wat ik van een vriendin had gekregen, maar dat is allemaal een beetje te veel van het goede voor een doordeweekse maaltijd.

Comment

Heb hier 2 wandelende kookboeken in huis...ook stapels echte papieren kookboeken, die zelden open gaan.

Comment

Quote:
                      Verwarm de oven voor op 63 graden

10€ voor het boek gaat er wel af, maar die 2400€ voor een nieuwe oven gaat niet lukken ben ik bang :-).

---->

gelukkig dat je dan niet (net als ExTaxi) voor 1-2 mensen moet koken, dan moet je het nog eens door 2 delen.
                      Een oven op 31,5 graden....kan je hem beter buiten in de zon zetten....

Comment

roflol
                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Altijd leuk, niet duur. Ff kopuh.

Laatst al onze gerechten op papier gezet. Familiegerechten, echte klassiekers, zelf verzonnen dingen, sonja bakker smullerij, dingen van reizen, uit restaurantjes of van mijn ex-huisgenoten van de hotelschool gejat of gewoon lekker. Toch een paar waslijsten vol aan gerechten. Wel een aanrader, want soms kijken wij elkaar echt aan van: 'wat moeten we vanavond in hemelsnaam koken'. en dan is het wel fijn om al je favorieten bij elkaar te hebben staan ipv in 30 verschillende kookboeken.

Comment

Besteld.
                            fka KawaZZtra

Comment

Bij Bol.com tot en met maandag geen verzendkosten, althans als je al klant bent. Niet dat het veel uitmaakt, maar je bent en blijft Hollander natuurlijk ;)

Comment

Ik heb ze trouwens allebei besteld net. Suf als ik was niet eens meer vorige keer met bestelkosten-voordeel, want toen was ik er in het weekend niet meer aan toegekomen.

Comment

"gelukkig dat je dan niet (net als ExTaxi) voor 1-2 mensen moet koken, dan moet je het nog eens door 2 delen."

in mijn ervaring is een 4 persoons recept vaak net genoeg voor 2 personen, dus ik zie het probleem niet :)

Comment

lol, dat is zeker als JC op visite komt? :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Same here, ziet er goed uit en heb ze ook beide besteld!

Comment

Ik eet tegenwoordig meer dan hij *duikt weg van schaamte* .. JC beweert ook doodleuk tegen mensen dat ik zijn maag heb gekregen :p

Comment

You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                            WTF en ROFLMAO! Lees vooral de recensies: schitterend!

"I recently served the Flan to some of my neighbors, they tried and tried but just could not guess what that zest was."

"Once I realized my life was on the line, my cum-guzzling era began. My cholesterol & blood pressure are down, my hair has become fuller - my life is good, and it's because of cum. I highly recommend this book to everyone. Cum-eating is certainly considered very much taboo in our society, but my hope is that books like this will lead to a day when we can ll go to a vending machine and buy a bag of cummi bears."
                                            Last edited by Iep; 21-11-08, 14:45.

Comment

"Highly recommended!! I made the Ribs w/ Tangy BBQ sauce for a party last weekend. Wow. They were finger lickin' good. My girlfriend couldn't get enough of them. We washed them down with Donkey Punch, another crowd pleaser."

Rofl :)
                                              Forza!

Comment

Working...
                                              X