Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdwaarneming

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdwaarneming

Ik ben binnen kort weer te vinden aan de finish van RRR (www.lagehuis.nl) daar schijf ik de nummers van de deelnemers en de tijd dat ze finishen.

Dit is nogal hectisch als er een paar tegelijk over de finish komen, is er niet iets makkelijks in Exel of zo dat ik alleen het nummer in tik en dat de tijd er automatisch achter staat??

Groet, John.
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Volgens mij kom je dan uit op systemen als ChampionChip: http://www.championchip.nl/evenementen/eventinfo.php

Zonder een dergelijk systeem kan je laptop kan niet weten welke loper met welk nummer welke tijd heeft gelopen.
    ------------------------------------------------
    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Je bedoelt dat je gewoon rugnummers wilt intoetsen en dat Excel automatisch de systeemdatum+tijd in het vakje ernaast plaatst?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
        Je bedoelt dat je gewoon rugnummers wilt intoetsen en dat Excel automatisch de systeemdatum+tijd in het vakje ernaast plaatst?
        Yes, Harry dat bedoel ik!

Comment

Cos’è Freenfo Bugiardini? È un servizio gratuito offerto da Freenfo.net che permette di consultare i foglietti illustrativi di oltre 10.000 medicinali direttamente dal web e senza dover scaricare alcun file. Freenfo non vende né promuove la vendita di farmaci ma è un utile archivio che riporta gratuitamente ed in modo facilmente accessibile informazioni ufficiali sui...

Heb hem gevonden en werkt nog ook.
          Als ik een cel invul krijg ik netjes de tijd..zou er nog een mogelijkheid zijn om de starttijd in een cel te zetten en die van de eind tijd af te trekken om zo de netto loop tijd over te houden?

Comment

Working...
          X