Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motten?

Sinds een dag of twee zijn er een paar vliegende vrienden hiero in het huis. Volgens mij zijn het motten.

Ik zou natuurlijk een aansteker + deo kunnen proberen, maar ik vind dat niet echt humaan.

Verjagen mottenballen die beesten of heb ik echt wat anders nodig? Ik vind het wel irri want ze vliegen overal en ze schuwen niet om tegen je aan te vliegen :/

Als ze in je kledingkast zitten lijkt me een aansteker + deo lijkt ook niet zo best voor je shirtjes..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
      Als ze in je kledingkast zitten lijkt me een aansteker + deo lijkt ook niet zo best voor je shirtjes..
      Nee gewoon woonkamer. Ik heb een paar klojo's verjaagd maar een paar "verdwijnen" en dan staan ze weer op de muur. Ik hoop niet dat ik gaten in me kleding heb binnenkort, maarja dat zien we wel :)

Comment

Met een aansteker is het lijden korter, dan met een deo waar ze een langzame verstikkingsdood sterven.

Even een spinnenweb uit de tuin binnenhalen ?

Comment

Gewoon vangen en naar buiten verplaatsen??

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gewoon plat druken. Wij hebben hier een plaag (gehad) van die dingen en je wordt er niet blij van. Termineren voor het er erg veel zijn zou ik zeggen.
            Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

lol, plat drukken?

Dan maar hopen dat die beesten een beetje op de goede plek gaan zitten, zodat je een beetje een leuk patroon kunt maken. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ongediertewinkel heeft alle producten om zelf ongedierte te bestrijden. Zo kan u eenvoudig zelf muizen, ratten, insecten en ander ongedierte bestrijden.
                Veritatis simplex oratio est

Comment

ongedierte winkel? oh dus dáár komen ze vandaan!
                  Forza!

Comment

Ja, en da's heel iets anders dan dit...

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                    Veritatis simplex oratio est

Comment

[email protected]

Schitterend. Duitsche dieren. :-)
                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                        Gewoon vangen en naar buiten verplaatsen??
                        Heb gister en vandaag gewoon dit gedaan, beestjes handmatig verwijderd dus.

Geen last meer van de beestjes nu :-)

Comment

Working...
                        X