Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modaal-uit-eten-en-toch-goed.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Modaal-uit-eten-en-toch-goed.

Ha, die Gummers;

Vanavond gegeten bij Wensen in Haarlem: je geeft aan wat je per sé niet wilt eten en laat je vervolgens verrassen. Goed eten, voor mijn burgermanssmaak behoorlijk verfijnd, leuke sfeer, goede bediening en heel schappelijke prijzen.
    Scherven brengen gelul.

Ken u in dit vehband een bedragh noeme? :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Ha, die Jasper;

Tuurlijk; twee drie- en twee viergangenmenu's plus drankjes en koffie voor €200,-. Uitermate schappelijk, toch?
        Scherven brengen gelul.

Comment

Da's prima zelfs. 100 pop met z'n tweeen ben je tegenwoordig al kwijt voor een sate met friet en twee potten bier de man bij Snacktaria El Toledo. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

[schrijft Snacktaria El Toledo bij op 'to avoid'-list]
            Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, die Jasper;

Bovendien; onze tafelgenoten hadden er al eens gegeten en die rijden Alfa 166, dus smaak hebben ze....
              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                Da's prima zelfs. 100 pop met z'n tweeen ben je tegenwoordig al kwijt voor een sate met friet en twee potten bier de man bij Snacktaria El Toledo. :)
                Ben ik ff blij dat ik niet in de Randstad woon. Hier (het zonnige zuiden) kun je het er goed van nemen voor dat bedrag!

M.vr.gr.,
                Sander AKA ZKH
                Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

ik ken een tent in NH waar je voor 80e p/p hebt gegeten en zeer uitgebreid gedronken
                  dat is een tent met een michelin ster, ze komen nog net je gulp niet dichtmaken als je naar de plee bent geweest
                  merlet heet het, in Schoorl (mijn geboorte dorp)
                  100% aanrader
                  oh ja ga wel met de taxi want als je het wijmenu erbij hebt genomen voel je je ietwat zweverig in je hoofd (precies goed)
                  E
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Vorig jaar heb ik heerlijk gegeten in L'Atelier in Gulpen. Een veelgangenmenu voor € 50,- maar wel hemelse smaken. Helaas hebben ze nog steeds geen michelinster. Echt een aanrader!
                    www.carscoffeecigars.nl

Comment

Komt mooi uit dat mijn broertje net een huis heeft gekocht in groet. :-)

Dat sloeg dus op de post van TSM
                      Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Ehm, 100 euro voor 2 personen aan frietjes?
                        Het moet niet veel achterlijker worden.....

Authentiek Indonesisch eten, de sate zó onwijs lekker....
                        Elke keer als ik er ga eten ben ik bang dat het tegen gaat vallen, omdat het de keer ervoor weer zo lekker was, maar tot op heden is dat niet gebeurd.

Met z'n 2-en? 100 euro sla je met moeite stuk en dan krijg je alles wat overblijft ( en dat blijft er) gewoon keurig verpakt mee naar huis.

Echt fantastisch lekker eten, maar echt kek om mee te patsen is het helaas niet, sorry...

Groeten Roald.
                        Last edited by Roald; 08-06-08, 09:51.

Comment

oh ik Groet heb je restaurant "lekker puh"
                          niet bijzonder
                          wel erg lekker
                          en gezellig
                          (heb bij eigenaar op school gezeten, ook van Merlet trouwens)

:)
                          E
                          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

""lekker puh"zit daar zowat om de hoek volgens mij.
                            Hij heeft een hok aan de Herenweg bij het pleintje waar de visboer staat gekocht.

*krijgt nu al honger*
                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Gisterenavond met het gezin bij Toscanini gegeten. Voor ons voor het eerst weer sinds 15 jaar, destijds toen een legendarisch tijdperk van de Jordanese Italiaan ten einde liep met een langzaam afnemende kwaliteit.

Met wisselend resultaat: ikzelf en Junior hebben fan-tas-tisch gegeten, de keuze van La Duts was minder. Wel jammer, want je hoopt op consistente kwaliteit. Maar als je een gelukkige hand hebt: zeker doen. En de sfeer was weer als vanouds, ook al misten we Mauro, het heerlijk schmierende obertje met de rollende ogen van toen.
                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Vandaag een asperge fietstocht gedaan en het laatste hoofdgerecht bij De heerlijkckheid in Heesch, werkelijk voortreffelijk.
                                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Halliehallo !

Heb ik al eens de 'Dorpsgek' In Maarssen gepromoot ?

Bij deze dan
                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ha, die Cobraman;

Hebben ze er nog een dan?
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Modaal, lekker en gezond dus.
                                      Regio rotterdam, bij mijn stamrestaurant.
                                      Als je in Rotterdam bent, gewoon daar langsgaan.
                                      Enige nadeel, je moet daar altijd een x aantal dagen vantevoren reserveren, zit altijd vol.
                                      Prijs/kwaliteitsverhouding, beste wat ik ken, BY FAR zelfs.
                                      Kom daar practisch elke week.

Bij sushi restaurant SHABU SHABU geniet u van ons All You Can Taste menu. ✓ Verse ingrediënten ✓ Onbeperkt sushi ✓ Dessertbuffet. Reserveer direct online!

Prijsvoorbeeldje, afgelopen zaterdag met 7 man wezen eten, het zeer schappelijke bedrag van € 270,00 incl. drank en tip.
                                      2 x ouwe premium meuk
                                      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Gisteren hier gegeten. Je waant je echt in Italie! Je wordt ook in het Italiaans begroet. IK werd zelfs spontaan door een van de obers voorgesteld aan z'n oma die in de keuken in een pan stond te roeren! Na een kort maar vriendelijk "Bonne sera" roerde ze weer gauw verder.

De pizzabakker gooide de deeg nog een keer of twee extra in de lucht, toen hij de bewonderende blikken van dochterlief ontwaarde... Ze kreeg ook nog twee lollies van de goede man, ondanks dat ze aangaf dat ze er al een gekregen had van een ober...

Oh ja, het eten... We hebben alleen pizza's gegeten (en dus geen pasta). Moeder de vrouw vond het de lekkerste pizzabodem die ze ooit gegeten had. Ikzelf vond het ook een van de betere...

En de prijs? De meeste pizza's zitten dik onder de 10 Euro...

M.vr.gr.,
                                        Sander AKA ZKH
                                        Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Euh, voor onder de 200 pop kun je al in een sterrentoko eten. Dus echt 'schappelijk' is het bedrag nou niet bepaald.
                                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

@ MGB:

Het blonde dametje in 'l Atelier in Gulpen is mijn nichtje! Ik ben er zelf nu een aantal keren geweest, en heb zelf mijn baas ernaartoe gekregen (beluga was te kort dag :-)).

Goed restaurant!

Comment

Ha, die PACO;

Als we er na het afrekenen op waren gewezen dat dit een tent met een ster zou zijn geweest zou het mijn avond geen spat beter hebben gemaakt. We hebben gewoon uitgebreid, verrassend en vooral erg lekker gegeten en dan vind ik twee meier voor vier personen all-in gewoon heel schappelijk.
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Ah, vier personen?
                                                Ik ging uit van twee.

Dan is het een goeie deal, ja.
                                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ook leuk in Amsterdam: Bloesem in de Binnen Dommersstraat. Gisterenavond lekker wezen eten met een vriendin - en dus het voetballen live gemist, hoewel Junior steeds belde als er werd gescoord. In de keuken vonden ze 't ook wel leuk dat ik ze op de hoogte hield...
                                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                                    Ook leuk in Amsterdam: Bloesem in de Binnen Dommersstraat. Gisterenavond lekker wezen eten met een vriendin - en dus het voetballen live gemist, hoewel Junior steeds belde als er werd gescoord. In de keuken vonden ze 't ook wel leuk dat ik ze op de hoogte hield...
                                                    Jij gaat nu een foto posten van die vriendin, moet wel een fraaie tante zijn om die wedstrijd voor te laten schieten... Het was toch niet Dirkje hè :-)

Comment

LOL!

Uiteraard doe ik dat niet, maar het is inderdaad een mooie en heel aardige vrouw, zeg maar de beste vriendin hier in huize Dutch. Had 't al een tijdje geleden afgesproken, niet rekenende op deze Oranje-vorm (en zij wilde juist de aan de Oranje-sfeer bij haar thuis ontsnappen). En ja, een man een man, een woord een woord hè.

Als 't om de beslissende WK-race F1 was gegaan, had ik 't nog niet geweten met mijn principes, hoor. :))

Comment

Laatst hier gegeten: http://www.villasasso.nl/

Eten was voortreffelijk; verfijnd en niet te veel en het mes "gleed" door m'n tournedos. Ambiance is goed als je van modern houdt en met lekker weer is het idd fantastisch buiten zitten. Bediening deed het fantastisch in ons internationale gezelschap.

75 euro p.p. met veel gevulde glazen (dessert)wijn.

Comment

Restaurant See you, see me. Aziatisch, Hartmanstraat in Rotterdam (om de hoek bij shabushabu) en errug lekker.
                                                          Doe maar menu 115, ossehaas in honing- en pepersaus met een lekker Portugees wijntje erbij (hoe zouden ze daar toch aan komen ?).
                                                          En voor John (en ondergetekende) op loopafstand!
                                                          Last edited by Roger; 16-06-08, 18:38. Reden: More info
                                                          The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.

Comment

Toscanini? Bestaat dat nog? Geweldig. Moet ik dan ook maar weer eens heen, want dat wás altijd best goed. In het grijze, grijze verleden, toen internetten zélf nog iets driekeermodaals was. En dan had je alleen een modemverbindinkje.

Voor de rest ga ik verbijsterend weinig uit eten in Amsterdam. Vrijwel alles wat daar in het middensegment opereert, is bagger - en ik heb al héél veel tentjes in den Hoofdstad geprobeerd.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het ook bij een prijs van 30 euro pp al normaal om een béétje service en een béétje lekker eten te verwachten.

Favoriete lowbudgetstek is nog steeds Het Einde Van de Wereld. Geen gezeik: alleen keus tussen wel of niet vegetarisch en zelf aan de bar bestellen. Toetje erbij, tientje kwijt, plus wat drankgeld. En om acht uur zijn de pannen leeg, dus vroeg ter plaatse zijn. Skitterend man.

De beste Nederlandse modaalrestaurants waar ik de afgelopen maanden heb gegeten, waren alledrie in Amersfoort. En ik ben van alledrie de naam kwijt :-) Maar die ene, Dutch, waar wij met z'n allen waren tijdens jouw vakantie, misschien weet jij nog hoe dat heette? Vond ik behóórlijk geslaagd.
                                                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Niet schrikken, geëerd gumpubliek, maar brun verwijst naar een vegetarisch restaurant:

Nog meer Amsterdamse tips?

Waldorf, Elandsgracht: laagdrempelige Italiaan, hoewel niets in de naam en de inrichting aan Italië doet denken!

Balthazar's Keuken, wederom Elandsgracht: diverse hapjes, eten wat de chef heeft bedacht.

Sinds 1995 vind je aan de Elandsgracht restaurant Balthazar's Keuken. Een klein familierestaurant waar seizoen, herkomst en traditie cent

Het eerder genoemde Bloesem dus, Binnen Dommersstraat: gewoon een leuke kaart en leuke sfeer:

Lieve, Herengracht: goed Belgeneten.

In de babystraat van Amsterdam, tegenwoordig ook al de culinaire straat van
                                                              Amsterdam genoemd (lichtelijk overdreven), deze twee leuke tentjes:

O, voor wie in de buurt van het Leidseplein snel iets zoekt voorafgaand aan een film ofzo en zich toch niet wil verliezen in het culinair rampgebied aldaar, deze twee Geheimtipps:

Let wel, ze zien er allebei verschrikkelijk uit, tot aan lichtbakken met foto's van de gerechten aan toe, maar intussen kunnen ze behoorlijk goed koken. Vooral de Portugees is echt een plezierige verrassing.

En dan nog een afknapper. Deze tent is heel hip en een place-to-be, maar ik vond 't matigjes, bediening in arrogantie en onkunde passend bij de hipheid, en bovendien storend aanwezig publiek dat hardop belangrijk aan het doen is:

Dus een beetje samengevat wat de bovenste drie iens-recensenten er ook over te zeggen hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger Bekijk bericht
                                                                Restaurant See you, see me. Aziatisch, Hartmanstraat in Rotterdam (om de hoek bij shabushabu) en errug lekker.
                                                                Doe maar menu 115, ossehaas in honing- en pepersaus met een lekker Portugees wijntje erbij (hoe zouden ze daar toch aan komen ?).
                                                                En voor John (en ondergetekende) op loopafstand!
                                                                Hee Roger, leuk en tijdje geleden weer, hoe is t?
                                                                Tja wekelijks op weg naar shabushabu loop ik altijd langs See you, see me.
                                                                Nooit naar binnen geweest overigens, valt me wel wel altijd op hoe stil het daar is, zeker in verhouding tot ShabuShabu.
                                                                2 x ouwe premium meuk
                                                                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Working...
                                                                X