Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Episode continues ...
Collapse
X
-
Ik zou zelf ook véél liever in Thailand gestraft worden dan in NL ofzo. Toch krijg je het gevoel dat 'ie maar heel kort plezier zal hebben van al zijn verdiende geld.
Ook weer een originele nieuwe methode met veel respect uitgevoerd:
Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!
Comment
-
Schnitzel, niet stoken in een goed huwelijk he?
Die klote-mocro's moeten ze gewoon eens een keer door de hooligan's van ADO aan laten pakken.
Als ze elke keer dat ze lopen te kloten (met zijn 20-tigen!) helemaal de tyfus in worden geschopt leren ze het snel af.
Heropvoedingskamp? Nergens voor nodig, die gasten weten echt zelf ook wel hoe het hoort. Gewoon aftuigen. Doen ze met jou ook als je niet oppast.
Comment
-
Precies NoTVR, want als het puntje bij het paaltje komt schijten ze nog in hun vodden ook. In de meerderheid zijn ze rete stoer. Maar zodra ze outnumbered zijn kiezen ze het hazenpad. Pussies.
Maar ja, als je als marinier ff zo'n clubje morres leert dan ben je met een beetje pech gewoon je baan kwijt.
Comment
-
En terecht dat ze dan hun baan kwijt zijn, sinds wanneer zijn mariniers dan ook rechters geworden?
Ja, het beleid tegen dit soort gasten is veel te zacht hier in NL, maar wel even het systeem aanhouden graag..., anders wordt het zo'n wild-westen hier..."Bork Bork Bork!" - Swedish Chef
Comment
-
Henk, als er 45236378489120 getuigen van een optocht met kleine kindertjes zijn die wordt verneukt door een paar losgeslagen petjes (zelfs nog los van hun afkomst) dan kan ik er geen problemen mee hebben als het toevallig aanwezige peleton Mariniers dat even vlotjes oplost.
Als groepen Mariniers te pas en te onpas de 'orde' gaan handhaven is dat wat anders. Maar je hebt het hier over een lampionnentocht van kleine kinderen met hun ouders.
NAFertjes de steeg intrekken, eventjes wat corrigerende tikken, petje weer rechtzetten en heenzenden. Niets mis mee.
Comment
-
Nou, wie vond het niet geweldig hoe die gasten toendertijd op eigen initiatief de boel schoonveegden?
Als het rechtsysteem echt niet werkt, mag een groep met betere intelligentie het van mij oplossen. De mariniers die ik ken zijn hoogopgeleid, en hebben blijkbaar toch een ander idee van problemen oplossen dan wat onze rechtsstaat voorschrijft.
Stelen als je geen handen hebt valt tenslotte ook niet echt mee.Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!
Comment
-
Het is nu wachten op de mededeling dat de dame in kwestie alles verzonnen heeft. Zojuist een rapportage gezien dat er geen enkele getuige is van het voorval dat ook de bewakingscamera's geen uitsluitsel geven...
Comment
-
Ik gun die Moran vd Slet wel een Thais zuignapje die hem financieel helemaal leegzuigt. Of dat ie aids oploopt van zo'n kroepoekhoer ofzo. Of dat ie in een Thaise cel anaal wordt gepakt door een Katoey...
Wat een loser.Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Apart, die daderbeschrijvingen.
"""""""""""""""""""
Een 21-jarige Haagse is donderdagmiddag het slachtoffer geworden van een weerzinwekkende straatroof.
De vrouw liep ’s middags tussen 15.50 en 16.00 uur met haar tweejarige dochter in de kinderwagen vanuit de Venestraat de ‘Haagse Bluf’ in, toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen.
De mannen eisten de portemonnee van het slachtoffer. Toen de vrouw weigerde, werd haar een mes op de keel gezet. Het slachtoffer gaf vervolgens haar portemonnee, waarop de daders ook haar pincode eisten.
Omdat de vrouw niet snel genoeg reageerde, dreigden de mannen haar dochter mee te nemen. Hierop noemde de vrouw haar pincode. De mannen gingen er vandoor, maar niet nadat zij de kinderwagen met daarin de peuter omver hadden gegooid. Het 2-jarige meisje viel daardoor uit de wagen. Nadat de vrouw de politie had gewaarschuwd, hebben agenten de omgeving uitgekamd. De daders werden echter niet aangetroffen.
De mannen zijn vermoedelijk van Turkse of Marokkaanse komaf en zijn beide ongeveer 1.80 meter lang. Een van hen had langs de zijkanten van zijn gezicht smalle bakkebaarden tot zijn kaaklijn, bijna doorlopende wenkbrauwen, een brede neus en een normaal postuur. De man had tevens een stoppelbaard. Hij droeg een zwarte, gebreide muts, een zwarte, halflange kantoenen jas, een zwarte spijkerbroek en zwarte schoenen.
De andere dader had zwart lang haar dat los naar achteren was gekamd en vettig oogde. De zijkanten waren opgeschoren. Deze man droeg eveneens een zwarte, halflange katoenen jas en een donkere broek en donkere schoenen.
De politie is op zoek naar getuigen van deze straatroof of naar mensen die iemand in het signalement van de daders herkennen.You know that reality is immaterial
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtApart, die daderbeschrijvingen.
"""""""""""""""""""
De mannen zijn vermoedelijk van Turkse of Marokkaanse komaf en zijn beide ongeveer 1.80 meter lang. Een van hen had langs de zijkanten van zijn gezicht smalle bakkebaarden tot zijn kaaklijn, bijna doorlopende wenkbrauwen, een brede neus en een normaal postuur. De man had tevens een stoppelbaard. Hij droeg een zwarte, gebreide muts, een zwarte, halflange kantoenen jas, een zwarte spijkerbroek en zwarte schoenen.
De andere dader had zwart lang haar dat los naar achteren was gekamd en vettig oogde. De zijkanten waren opgeschoren. Deze man droeg eveneens een zwarte, halflange katoenen jas en een donkere broek en donkere schoenen.
De politie is op zoek naar getuigen van deze straatroof of naar mensen die iemand in het signalement van de daders herkennen.
Turkse of Marokkaanse komaf....en jij vindt die daderbeschrijvingen apart?
*laat een zacht windje*Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
"De vrouw liep ’s middags tussen 15.50 en 16.00 uur met haar tweejarige dochter in de kinderwagen vanuit de Venestraat de ‘Haagse Bluf’ in, toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen"
Wel bizar als je op klaarlichte dag in DH-centrum wordt overvallen. Natuurlijk heeft niemand iets gezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht"toen zij van achteren werd belaagd door twee mannen"Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Nu op Pauw en Witteman: Freek de Jonge vs Peter R. de Vries in de zaak Joran vd Sloot.
Freek zegt; weerzinwekkende vertoning om zodoende weer een mediahype te creeeren.
Peter zegt; het is puur journalistiek.
Nou is Freek de Jonge een behoorlijke knorrepot geworden maar hij heeft wel een punt. Is het een mediastunt van Peter R.?Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
De waarheid ligt weer eens in het midden.
Wat de Vries doet is geen pure journalistiek. Er zit ook een flinke portie effectbejag bij. Daar heeft Freek gelijk in.
Dat neemt niet weg dat ik het heel normaal vind dat de Vries eventuele verdere misdragingen van dit ventje in beeld brengt. Dàt is natuurlijk wel journalistiek.
Probleem zit hem zoals zovaak in de manier waarop het gebracht wordt.Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié
Comment
-
Had de Vries ook aandacht aan Van Der Sloot gegeven als Holloway geen hype in de states was geweest ?
De Vries is een mediageile misdaadverslaggever die letterlijk over lijken gaat voor zijn eigen winstbejag. Is dat niet zo dan zou hij eens moeten starten met het geheel onbaatzuchtig oplossen van zaken. Dus oplossen als in oplossen en niet de hype draaiende houden door uitermate suggestieve journalistiek waarbij men nota bene verzuimt zijn eigen kroongetuigen flink te screenen.
Dit is weer zo'n de Vries stunt die mij bevestigd waarom ik jeuk krijg van die vent.
100 punten voor Freek en wat was die zure bek van de Vries priceless.
Eيوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)
Comment
-
-
'Van der Sloot gevlucht'
Uitgegeven: 10 november 2008 06:57
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 09:19
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is sinds vrijdag spoorloos. De 21-jarige Nederlander is in Thailand zijn huis uit gevlucht uit angst voor een arrestatie, meldt De Telegraaf.
Volgens de ochtendkrant heeft de Thaise justitie de beelden van Peter R. de Vries opgevraagd. De misdaadjournalist hield een undercover operatie in het Aziatische land.
Het beeldmateriaal waarop Van der Sloot Thaise meisjes aanbiedt voor de Nederlandse seksindustrie wordt nu vertaald door personeel van de Thaise ambassade.
Cijfers
Bijna 3,5 miljoen mensen keken zondagavond naar de televisieuitzending van Peter R. de Vries over Joran van der Sloot. Dat blijkt maandag uit cijfers van de stichting KijkOnderzoek. Het was daarmee het best bekeken programma van de zondagavond.
Eerder dit jaar trok de uitzending van de misdaadverslaggever over Joran en de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway zeven miljoen televisiekijkers. Met dat programma won De Vries een Emmy Award. De uitzending over Holloway ging de hele wereld over.
Dan gaat hij vervolgens verschrikkelijk in de fout, verkloot in één alles, maar komt met de diaree tussen zijn billen er mee weg.
Nu had hij wéér een luxe leventje opgebouwd in Thailand, kans om verder te studeren, mooi huis, dikke Harley, mooie meiden en wéér weet hij het te verkloten. Ongelooflijk knap hoe iemand die alles zo in zijn schoot geworpen krijgt er zo'n puinzooi van weet te maken.
Joran van der Sloot? Ik zie een pisvlek die wanhopig graag het criminele circuit in wil, maar er simpelweg te dom voor is.
Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Freek is natuurlijk zo onderhand een wandelende überzure bejaarde geworden. Maar als ik zo even online op SBS6 die PrDV-uitzending van gisteren bekijk, heeft ie over De Vries nog gelijk ook. Jezus. De eerste volle vijf minuten vertelt PeteRR alléén maar over zichzelf en z'n successen. Als dat geen eigengeilheid is, weet ik het niet meer.Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Ik vond de opmerkingen van de crimi redacteur die vanochtend op BNR was wel logisch. Hij vroeg zich onder andere af waarom er geen onderzoek was gedaan naar de herkomst van Van Der Sloot zijn huidige kapitaal, hoe hij aan het huis komt waar hij nu in woont etc. Nu kwam het erg afgeraffeld op mij over.------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Comment
-
Het optreden van Freek was niet sterk, zeg maar zwakjes, maar dat betekend niet dat hij ongelijk had. Net zo min als het winnen van een Emmy de eerste uitzending beter maakt, eerder de Emmy veel minder waard. Begrijp er ook helemaal niks van waarom PrdV overal maar z'n zegje mag doen zonder dat iemand hem op inhoud aanpakt.fka v164
Comment
-
Mmmh. Volgens mij heeft Freek inderdaad vet gelijk gekregen en was die uitzending van gisteren voornamelijk bedoeld om het Joran-effect nog wat verder uit te melken.Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Ik heb ook zo mijn bedenkingen bij Peter R. de Vries m.b.t. Joran van der sloot. Aan de ene kant doet hij goed werk, in ieder geval béter dan de heren van de politie, aan de andere kant liet hij m.i. dé kans om Joran te nagelen liggen doordat hij té snel besloot zijn bevindingen m.b.t. de zaak Holloway uit te zenden i.p.v. samen met de autoriteiten eerst rond te krijgen.
Ook nu weer heb ik het gevoel dat hij voor eigen gewin heeft gekozen en deze zaak beter éérst aan de Thaise autoriteiten had kunnen voorleggen vóór dat hij de boel naar buiten bracht.
Net als bij Holloway had ik het idee dat er ook deze keer meer in had gezeten.
Afijn, nu maakt hij nog kans op een Joran van der Sloot part III.
Ben erg benieuwd trouwens wat pa van der Sloot van zijn zoon vindt.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
Comment