Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Poker

Wie pokert er hier online, voor geld?

Als je aan de criteria voldoet; waar speel je, voor hoeveel geld en kun je dit winstgevend doen?

Zelf vind ik het een leuke hobbymatige bezigheid. Ik speel voorlopig break-even maar wil niet een limiet lager gaan spelen omdat daar allemaal van die mongolen zitten die poker als gokken zien en dus met de meest waanzinnige handen all-in gaan.

1-2$ cash op PokerStars speel ik, 55/33 Freeze Out's op PokerStars en $11 rebuy.

Op PartyPoker.com speel ik steps en $33 sit 'n go's 10 man. Soms de $55 of $109 tafels als er geen actie is op de $33 limieten.

Twee weken terug een keertje meegedaan op de $209 sit 'n go voor 10 man en deze gewonnen ;-) Dat was ff lekker, $1000 in één keer ;-)

Ik speel redelijk veel op Stars. Sng's en toernooien tot 30$ buy-in.
    Grootste cash was winst in 3 rebuy voor $ 4.5k

Speel wel winstgevend, nooit iets gestort dus ..;)

Comment

We moeten trouwens weer eens wat afspreken..........
      Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Ja prima. Ben ik wel voor in.

RC, kan jij hosten?

;-)

Comment

Gisteren, zit met 22k aan chips na anderhalf uur in de Sunday Million;

A-6 op de button. Ik raise naar 2400 (blinds 300-600)
          Big blind callt.

Flop A, Q, 6. Ik re-raise all-in omdat er een potentiele flushdraw op het bord lag en daar heb ik een hekel aan als ik daar een goede hand op stuk speel.

Joker callt. Met Q,8. Q op de river. Wanker.

Out als 3100e of zo.

één minuut daarna, ik zat ook een 180 man sit 'n go te spelen. Er is nog 11 man over en ik sta 8e in chips met 16000 chips. Hele tafel fold en ik zit op de SB met AdQd. Ik raise naar 4800 (blinds 400/800 75 ante). BB gaat all-in. Ik call.

Qh, 3c laat hij zien.

Op de flop twee ruiten. Hij hit niets. Hij heeft dus nog 2 outs over. En wat hit hij op de river? Een 3 schoppen drie.

Pfffffffffffff. Kansloos. Poker is frustrerend soms :-(((

Comment

Haha, af en toe kan het echt zuur zijn ja.

Maar hoezo raise je naar 4800 dan? Zou er gewoon 2250 van maken, dat is genoeg.

Edit: en als je dan toch zoveel raist, kan je beter pushen. Gaat hij ook geen move maken. Maargoed, dat slaat nergens op met 16000 stack, dus gewoon minder raisen ;)
            Last edited by MartijnS; 17-11-08, 12:16.

Comment

Martijn, de hele tafel maakte de potten hoog pre-flop. Dan zit je op een gegeven moment in een soort situatie die het maakt dat mensen gemakkelijk callen voor 2250. Ik zat ook met allemaal 15k+ stacksizes aan tafel. (en zelfs met de chipleader op dat moment met 50k).

Daarnaast denk ik op die positie met A6 suited gewoon de beste hand te hebben. En dat klopte dus ook wel. Dan wil ik uithalen ook ;-)

Je hebt natuurlijk gelijk dat een normale raise van 4 a 5 x BB normaal gesproken genoeg zou moeten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                Haha, af en toe kan het echt zuur zijn ja.

Maar hoezo raise je naar 4800 dan? Zou er gewoon 2250 van maken, dat is genoeg.

Edit: en als je dan toch zoveel raist, kan je beter pushen. Gaat hij ook geen move maken. Maargoed, dat slaat nergens op met 16000 stack, dus gewoon minder raisen ;)
                Ik wilde juist dat hij een move zou maken, daarom de raise in de hoop dat hij (voorspelbaar) all-in zou gaan.

Comment

Ik zou het fijn vinden als we het hele forum in het Nederlands zouden houden.
                  Kan iemand dit voor mij vertalen? ;-)

Waarom zit heel NL eigenlijk ineens grof geld te verliezen met online-poker? Raar fenomeen dat ook niet-gokkers daar ineens mee bezig gaan, vind ik.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik kijk pas sinds kort 's avonds soms uit verveling wat poker partijtjes. Daarvoor zeiden termen als op de flop en in de river me wat minder. Nu snap ik het een beetje, maar zéker nog niet genoeg om online om geld te gaan spelen.

Wel gaaf trouwens dat er figuren zijn die binnen enkele seconden weten welke mogelijkheden er nog in het spel zitten en daarbij tot op de procent nauwkeurig hoe groot de kans dat deze valt.
                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
                      Ik wilde juist dat hij een move zou maken, daarom de raise in de hoop dat hij (voorspelbaar) all-in zou gaan.
                      Ja, dat idee had ik al. Dan is het logisch :)

Comment

@Harry,

Afhankelijk van de limieten die je speelt kun je best gemakkelijk online geld verdienen hoor. Als je net ff slimmer bent dan Jan Modaal kun je online geld verdienen. Als je daarnaast ook nog een beetje geduld op kunt brengen (Pokerwinst kun je niet afdwingen namelijk) dan speel je EV+ <- Pokerterm voor positief resultaat.

Poker is géén gokspel. En je speelt niet tegen het huis. Dat is de reden dat je online kunt verdienen.

Was vorige week 4 dagen ziek (nog nooit gebeurd in mijn twijfelachtige ondernemerscarriere). Toen heb ik dus 4 dagen 6 uur+ per dag zitten pokeren.

Rendement in 4 dagen: $2400. Als ik wat beter leer spelen op de hogere limieten (zit nu $1/$2 cashgames te spelen) dan kan ik stoppen met werken en 6 uurtjes per dag thuis gaan zitten spelen. (of waar dan ook ter wereld).

Dikke prima als je het mij vraagt!

Daarnaast is het een spel dat enorm uitdagend is als je het beter begint te begrijpen. Er zijn zoveel manieren om te bluffen, of juist topkaarten te verbergen ... Elke hand is uniek en elke hand vereist een andere aanpak. Hoe goed je die zaken kunt combineren bepaalt je mate van succes. En daarom is het zo'n uitdagend spel.

Of zoals Doyle Brunson ooit zei: It takes 5 minutes to learn and a lifetime to master.

En dat is de beste omschrijving die je aan poker kunt geven.

Comment

Zondag a.s. EUR 100 NLHE rebuy toernooi in HC Utrecht. Ik denk dat ik wel ff ga kijken of 't wat is. Vorige keer eindigde ik daar zonder rebuys als 19e. Helaas net niet in het geld.

Finale tafel moet er wel inzitten als ik een paar kaarten krijg. Vorige keer was ik 14 rondjes compleet kaartdood. En daardoor vraten de blinds mijn stack compleet op.

Comment

Ik begrijp er nu al helemaal niets meer van (don't bother, I'm not interested in the knowledge), maar succes iig.
                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

#7561417356: Up_or_Out wins 1.665 chips from the main pot with a royal flush.

Come get some ;-))
                              Let's kick some ass and chew bubblegum...
                              ----------------------------------------------------------------------------
                              '71 Alfa Romeo Giulia Super
                              '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                              '00 BMW E39 528iA Touring
                              '06 BMW Z4M Roadster
                              '96 BMW E36 328i trackracer
                              '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Haha, had er van de week ook eentje. Verder wel goede week gehad, ticket van 530 en eentje van 215 gewonnen op stars.

Comment

Lekker Boertje, leverde die pot ook nog wat op?

Het lekkerst is als zo'n joker een dikke straat hit of de flush met de verkeerde kaartjes ;-) hehehehe.

Comment

$50 voor de winst ($11 tafel, duur zat voor een werkloze ;-))
                                    Let's kick some ass and chew bubblegum...
                                    ----------------------------------------------------------------------------
                                    '71 Alfa Romeo Giulia Super
                                    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                                    '00 BMW E39 528iA Touring
                                    '06 BMW Z4M Roadster
                                    '96 BMW E36 328i trackracer
                                    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Kut, gisteren voor het eerst gebubbled in de $109 rebuy op PokerStars.

Plek 126 = $784. Plek 127 is 0,0. Plek 127 voor Rut.

AQ op de dealer button met AdQd. doe een standaard raise en BB gaat all-in. Ik call (na een minuut omdat ik echt ff moest nadenken) en zie pocket 9.

Hitte niets. Voortaan ga ik eerst even voor het geld en daarna gaan we wel knallen. Had genoeg stack om nog een rondje of drie/vier te folden.

Kort daarvoor verloor ik mijn halve stack met AA ten KQ. Was ook een beetje jammer :-(

Had wel diep kunnen komen in het toernooi als ik die AA niet verloren had. Was achteraf cruciaal moment.

Comment

Nog wel plek 41 in de daily thirty grand (6000 deelnemers). Leverde een whopping $102 op :-(((

Dat schiet ook voor de honden niet op. Plek 1 is leuk voor $7500 maar voor de rest is het gewoon allemaal peukengeld.

Comment

Zo, 109 rebuy op zondagavond is dan ook gelijk het zwaarste toernooi van de week :) Jammer van die coinflip, maar is normaal wel een call ja met AQ.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
                                            Kut, gisteren voor het eerst gebubbled in de $109 rebuy op PokerStars.

Plek 126 = $784. Plek 127 is 0,0. Plek 127 voor Rut.

AQ op de dealer button met AdQd. doe een standaard raise en BB gaat all-in. Ik call (na een minuut omdat ik echt ff moest nadenken) en zie pocket 9.

Hitte niets. Voortaan ga ik eerst even voor het geld en daarna gaan we wel knallen. Had genoeg stack om nog een rondje of drie/vier te folden.

Kort daarvoor verloor ik mijn halve stack met AA ten KQ. Was ook een beetje jammer :-(

Had wel diep kunnen komen in het toernooi als ik die AA niet verloren had. Was achteraf cruciaal moment.
                                            * voelt de generatiekloof nu echt....
                                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Zo, 109 rebuy op zondagavond is dan ook gelijk het zwaarste toernooi van de week :) Jammer van die coinflip, maar is normaal wel een call ja met AQ.
                                              Nou ik ga dat toernooi mooi wekelijks spelen! Samen met de Sunday Million en 200k guaranteed. Als je het eerste uur een beetje kaarten krijgt kun je 4/5 keer dubbelen. Elke pocketpair wordt rucksichtloss all-in getrapt.

1500 stack en binnen een half uur stond ik op 9500. Kreeg ook wel lekkere handen. 1 x KK en 2 x AA. Daarnaast nog wat AQ/AK tegen AJ/AT gewonnen.

De hoeveel rebuys is gewoon ziek. Alsof ik een $2.20 crap shoot aan het spelen was. 5 x double rebuy van één gast en daarna nog een add-on. Na de break lag hij er al snel uit met zijn 5k stackje. Wat een lul $1209 in een toernooi investeren en dan nog geen vuist kunnen maken. Die trapte ALLES all-in ongeveer. Muppet.

Comment

kolere Rut, wat is dit voor kleingeld verhaal? Moet iedereen hier zn 50ct limit verhalen nu gaan zetten?

MOTROOSJE! gooi hier nog even wat logs neer van potten waar je 30K wint en daarna iedereen afzeikt via de chat aub... :)

@Steven: www,pokercollege.nl, kun je tenminste lezen wat er staat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                                                  kolere Rut, wat is dit voor kleingeld verhaal? Moet iedereen hier zn 50ct limit verhalen nu gaan zetten?

MOTROOSJE! gooi hier nog even wat logs neer van potten waar je 30K wint en daarna iedereen afzeikt via de chat aub... :)

@Steven: www,pokercollege.nl, kun je tenminste lezen wat er staat...
                                                  Als jij mooie limit verhalen hebt moet je ze posten. Ik kan het niet, dat limit. Kan ik niet bluffen. Da's kut.

Comment

Ik heb me eergisteren gratis gekwalificeerd voor het Main Event van de WSOP in Las Vegas!
                                                    Ga daar dus een 10.000$ buy-in toernooi spelen begin juli, krijg reiskosten e.d. vergoed.

Helemaal top natuurlijk :) Op naar die 9 miljoen $ eerste prijs :D

Comment

Ik heb me eergisteren gratis gekwalificeerd voor het Main Event van de WSOP in Las Vegas!
                                                      Ga daar dus een 10.000$ buy-in toernooi spelen begin juli, krijg reiskosten e.d. vergoed.

Goed man! Gefeliciteerd. Ben zeer benieuwd naar hoe je het zal doen.

Comment

Haha vet! Sowieso een leuke vakantie :-)

Comment

Gaaf Martijn, echt cool! Gefeliciteerd. Hoe ga je je daar nu op voorbereiden?

Comment

Bedankt allemaal :)
                                                            Ja, heel cool ;)

Dennis, weinig bijzonders. Misschien wat goede artikelen lezen ofzo. Ik weet op zich wel hoe het werkt verder. Speel zeer regelmatig op internet en ook wekelijks live. Maar nog nooit voor zo'n hoge buy-in :)

Comment

Mooi man!
                                                              Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Gaaf man!
                                                                Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                                                A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Working...
                                                                X