Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MotoGP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MotoGP

Net weer een schitterende race.
    Rossi van plaats 9 naar plaats 2, mooie gevechten met Stoner, Stoner dwars de bochten uit, elkaar uitremmen, stuivertje wisselen.

SCHITTEREND!!!!

Meer liefhebbers?

*check*

Vind het sowieso ook mooi dat Pedrosa/Stoner/Rossi elkaar ook het licht in de ogen kunnen gunnen, al wil ieder natuurlijk winnen.

En die Rossi is gewoon écht een karakter, die helm vorige wedstrijd... ROFLOL

Comment

Gisteren weer genoten!!!
      Man, man, man, WAT een race...!!!

SKITTEREND!!

Comment

Precies, WAT een titanengevecht tussen Rossi en Stoner. Leek zelfs alsof Stoner getrickt werd door Rossi toen die 2 meter eerder op de rem ging :-)

Comment

Was inderdaad SKITTEREND om te zien. Twee grootheden op het randje, en vaak d'rover. Jammer dat Stoner na de race stond te jengelen als een wijf dat het allemaal iets te hard was geweest. BBC commentaar: "It's not a knitting competition", you're goddamn right. :)

Denk niet dat Rossi een brake test of iets dergelijks uitvoerde trouwens, zo zag het er totaal niet uit. Stoner remde gewoon te laat, of had een remprobleem. En hij liet hem toch echt zelf vallen, zo te zien omdat-ie met te hoge snelheid probeerde zijn linkervoet aan de grond te zetten. Meer grindbakoefenen Casey. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Superbikes

Mag ik dit draadje ook misbruiken voor de Superbikes?

Mooi, dank u!

Wie heeft er gisteren gekeken? Wat een actie daar in Vallelunga zeg, echt op het puntje van de bank gezeten. Dat ging erop zeg, niet normaal.

De 2de race wat vooral spannend. Het begon tijdens de start met echt een megaklapper van Biaggi. Hij werd vooraan even aangetikt door ik meen Corser en raakte in onbalans, terwijl ze al op volle snelheid reden. Hij slingerde dwars door het veld en raakte Kenan in het wiel en samen gingen ze er al saltoënd af. Angstaanjagend om te zien en ongelofelijk dat ze er van weg konden lopen.

In de loop van de wedstrijd echt genoten van de strijd aan de kop tussen Haga en Bayliss. Wat gingen die erop zeg, hoe close kun je racen zeg. Ducati moest en zou de titel hier pakken, de t-shirts lagen al klaar, de ijzertjes waren al van de champagne/Prosecco af, maar in een van de laatste rondes gleed Bayliss in een lange bocht over z'n voorwiel eraf. Ze stonden letterlijk te janken bij Ducati in de pitts. Jammer voor Fabrizio, die een fantastische prestatie neerzette als invaller om als 2de te eindigen, maar door het verdriet vanwege Bayliss was er geen reden tot blijdschap bij Ducati.

Erg mooi spectakel en ook de SuperSport klasse was erg aangenaam om te zien. Ik ga het toch maar weer even volgen de laatste races, motorraces roeleren.

Comment

Max Biaggi and Kenan Sofuoglu come together World SBK Race 2 Lap 1 Vallelunga. Look out for the Link below the video for Available in Hi Quality. Upped becau...

Comment

Dat is inderdaad een flinke klapper.
                Goed om te horen dat iedereen ongedeerd bleef.

Comment

Nou euh, flikker dat F1 geneuzel maar in de vuilnisbak.

Iemand de laatste paar ronden van de GP van vandaag gezien?

Spannende races? MotoGP!

Comment

Ik! Waanzinnig inderdaad, de hele race trouwens. Fantastisch ook hoe Rossi eerder Lorenzo uitremde, nadat Lorenzo eerst Rossi voorbij was geslipstreamd. Knietje naar binnen, want anders had het niet gepast. Hoezo laat remmen. Rossi blijft dé held wat mij betreft.

Comment

Schitterend inderdaad!
                      Hier de laatste twee rondjes:

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

The Official Video Action Clip - Brno GPDORNA does not endorse any comment that appears in relation to the MotoGP content.Subscribe to MotoGP on YouTube: htt...

@0.50

Zit je dan niet op te letten? Wat een crash, heftig, maar wel enigzins stom.

Comment

Hij had wel héél weinig tijd, hoor. Hij kwam daar over de heuvel, dus hij kon die fiets op de baan pas in de laatste seconde zien.

Comment

Dacht ik in eerste instantie ook, maar die anderen die eerder passeerden, reden er wel omheen en toen was er nog veel meer stof.
                            Sowieso denk ik, dat als je zo'n hoop stof nadert het best zo zou kunnen zijn, dat er iets aan de hand is en je van het gas af moet.

Maar goed, iets met stuurlui en de wal natuurlijk :-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                              Schitterend inderdaad!
                              Hier de laatste twee rondjes:

http://www.youtube.com/watch?v=7FlU2THz1fQ
                              Ik dacht eerst, "wat zijn die Italianen toch gepassioneerd," maar later zag ik het op SpeedTV net zo — in het Engels. Kijk zelf maar!

Comment

Humor ja, die Italiaanse verslaggever raakt gewoon helemaal z'n stem kwijt.

Comment

The doctor pakt z'n 9de wereldtitel!!
                                  Congratulazione!!!

Comment

En Crutchlow pakt de Supersport titel en Spies natuurlijk de WSB titel. In zijn debuutjaar.

Mooie dag voor Yamaha :-)

Comment

Idd ja 3 x kampioen voor Yamaha, best stoer !

Comment

Schop!

Net even via marktplaats voor wehnag een kaartje voor de TT Assen gescoord. Stekkenwaltribune. Heel erg lang geleden dat ik in Assen ben geweest voor de TT. Laatste keer MotoGP was in Mugello, ook al weer een jaar of 6 geleden. Ik heb er zin in zaterdag!

Comment

Zo, dat was een mooi dagje, ondanks het weer. Idioot eigenlijk dat ik hier niet veel vaker naartoe ben geweest.

Comment

*skup*

Morgen is de TT van Assen weer. Ik ga er in elk geval heen, ondanks dat ik totaal niet op de hoogte ben van het klassement. Het is gewoon een heel erg gaaf evenement. Nog meer Gummers die gaan?

Comment

Helaas niet, maarruh rij je rustig, ze hebben in de heeel ruime omgeving van Assen conytroles aangekondigd. Dr zijn er meer hun roze papiertje kwijtgeraakt...
                                              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                              Ja Jappen roesten nog steeds !
                                              It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon

Comment

Volgende week begint het MotoGP seizoen in Qatar.....

En ik ben erbij!

Heb via een oude collega wat kaartjes gekregen en dus ga ik met Nas-GF die kant op volgend weekend. Ik heb er enorm veel zin in. Het is een tijdje terug dat ik de mannen in actie heb gezien, en nu Rossi weer bij Yamaha zit wil ik weten in hoeverre hij Lorenzo weerstand kan bieden. Het wordt een leuk weekend!

Comment

is GF liefhebster of geef je haar een zak vol dollars mee om te shoppen?
                                                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

GF is voor dat ze mij heeft leren kennen vrijwillig naar F1 & MotoGP races geweest, dus alhoewel ze geen echte race-gek is, is ze zeker wel een liefhebster. :)

Comment

Ben erg benieuwd hoe Marquez (Repsol Honda) en Spies (Ducati) het gaan doen.

Comment

Nicky Hayden zwaargewond na aanrijding in Italië.

Nicky Hayden ligt zwaargewond in het ziekenhuis. De voormalig MotoGP-kampioen was woensdag betrokken bij een auto-ongeluk in Italië. 
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Weer een fietser aangereden. Het ziet er niet goed uit voor hem. Ernstig hersenletsel.
                                                          ------------------------------------------------
                                                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                                                          X
                                                          😀
                                                          🥰
                                                          🤢
                                                          😎
                                                          😡
                                                          👍
                                                          👎