Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het koningshuis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het koningshuis

Nog helemaal geen draadje over 't boek van de heer Fasseur?

Gaaf toch weer: http://www.nrc.nl/binnenland/article..._te_liquideren

Bernhard die via voormalige verzetsvriendjes handgraten laat bezorgen bij de aanhangers van Greet Hofmans. Niet bewezen, maar natuurlijk is 't zo gegaan :-)

God, ik vind echt dat we de beste Prins postuum tot eregummer moeten benoemen. Het is sowieso de enige respect afdwingende figuur in het hele koningshuis.

Zal ik Bea even bellen of we een sticker en een ijskrabber mogen komen uitreiken? :-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

:)

en zo'n mooie gummen kentekenhoudersticker op die stretch Volvo.
    Forza!

Comment

Het is ook meteen de meest foute figuur van het koningshuis, onze "James Bond" naziprins.

Maar ach, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met het pissen alleen...
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Die Bernhard is vast ook de opa van Maxima.............................:-)

Bedoel; in dat soort kringen is het gebruikelijk om het all in the family te houden.....................................( benieuwd naar een DNA testje)
        If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Briljant, die gummen-zoekfunctie.

ik wilde m bij "brexit" zetten, maar dit is toch meer een "monarchie" artikel.

ik vermoed dat er op gummen wel pro- en contra-sentimenten zijn over koningschap in UK, NL, DK, ...

Belgie...

ik ben zelf niet echt onder de indruk van Filip van Belgie, maar hij doet het mooi bescheiden.
          vermoedelijk is die koning wel een factor in de stabiliteit, het voortbestaan, van belgie.

gummen-invalshoek: schijnt dat zn broer laurens Ferrari-liefhebber is,
          en van vader Albert is bekend dat hij wel eens op een motor door zn eigen land toerde...

Edit: wat mij betr krijgt Amalia een groot gunfactor-voordeel, en haar zusjes zien er ook aardig uit.
          Goede marketing (met dank aan de door Bernard gevonden Maxima...?)
          maar hoe zou dat sentiment worden als de volgende generatie er uitziet als een fotocopy van prins-pand ?
          Last edited by motard; 05-05-23, 11:51.
          It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

voor degenen die FB nog hebben...

629 views, 1 likes, 0 comments, 0 shares, Facebook Reels from Ricky HardunShiny Williams.
            Last edited by motard; 05-05-23, 15:21.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

Economist over charles 3

The UK’s new king had an unhappy childhood, a disappointing marriage and a frustrating wait to succeed to the throne. What can his past tell us about his last act?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motard Bekijk bericht
                en van vader Albert is bekend dat hij wel eens op een motor door zn eigen land toerde...
                Klopt, toen hij nog prins was, toerde hij graag door de Ardennen met een paar adellijke vrienden. Mijn schoonvader (ook Albert) heeft verschillende keren een quasi- geïmproviseerde lunch voor de heren verzorgd.

De motor is so-i-so wel geliefd bij gekroonde hoofden, omdat ze dankzij de helm incognito kunnen rondrijden.
                Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

Comment

Het is een gedateerd sprookje met carnavals marionetten. Meer niet.
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

glimlach...
                    deze kwam van de week al paar keer langs, mooie vondst.
                    waarsch binnenkort ook leverbaar in oranje.
                    image.png

Comment

In de Belgische kranten is het succes van Remco Evenepoel in de Giro belangrijker nieuws dan de kroning van Karel III van Engeland, en zo hoort het ook.
                      Skoda Enyaq RS (2024) - Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

Comment

Working...
                      X