Beetje laat idd, maar ben binnenkort in Nijmegen.
iemand nog tips voor een leuke relaxte tent met muziek, maar waar je ook kunt praten met elkaar?
Ja, leuke tent, met muziek en je kan er praten. En je kan er ook nog gratis parkeren :-).
Laat maar weten wanneer je gaat, dan laat ik me wel even zien.
Ja, leuke tent, met muziek en je kan er praten. En je kan er ook nog gratis parkeren :-).
Laat maar weten wanneer je gaat, dan laat ik me wel even zien.
niet doen harry
lennart is van het soort ,die kijkt na 3 bier tijdens het plassen over het muurtje
zelfs als ie nuchter is maakt ie al rare gebaren naar medeweggebruikers
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Maar ik had ookal gezelschap, dus we spreken wel weer een keer af. Misschien komend weekend?
En vind je het erg als Pa Rohl dan ook mee komt? Anders is die weer jaloers straks. :-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment