Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skiseizoen 2008/2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• skiseizoen 2008/2009

wanneer gaan we en waar gaan we heen?

Ski-opening begint voor mij op 18.12.2008 in st anton. Ik ga daar 4 dagen skien met vier vrienden.
    Zojuist hotel geboekt naast de lift en de sneeuw is al erg goed.

Net de oude heer van het hotel aan de lijn en zei met enigzins krakende stem " bin ganzen tag beschaeftigt gewesen mit schneeraumen"

wat kan het leven toch eenvoudig zijn........heerlijk

toen ik onderstaand bericht las, zag ik mijzelf al met de Q4 naar boven rijden ;-)

http://www.stantonamarlberg.com/wint...ndsmeldung.pdf
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

Ja, gisteren net naar Saalbach-Zuipjeklem gebeld om een slaapplek te regelen voor week 5 van 2009. Daar lag ook een flink pak sneeuw.
    Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
    Lancia Thema 8.32 1988
    Bimota SB6 1995
    Suzuki GSX-R750 1985
    Suzuki GSX-R750 1985
    Suzuki GSX-R50 1987

Comment

Bestemming moet nog gekozen worden. Wellicht dat we met een groepje studievrienden gaan.

Ik hoor al jaren geluiden over het oosten, TjechiŽ bijvoorbeeld. Is dat nou iets of juist niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Bean Bekijk bericht
        Ja, gisteren net naar Saalbach-Zuipjeklem gebeld om een slaapplek te regelen voor week 5 van 2009. Daar lag ook een flink pak sneeuw.

saalbach is prima. Hinterglemm voor de ollanders. skigebiet in general prima. Ben daar wel 10 keer geweest en heb mij nooit verveeld.

Comment

20.12-03.01 naar MegŤve. Nooit daar geweest. Als er maar sneeuw ligt. Beetje snowboarden, lekker.

Comment

In week 2 vervoeg ik mij naar Graechen, CH. Ook nog nooit geweest.

Comment

Tuurlijk, als ouwe rot al weer het een en ander geregeld, in week 3 januari naar les 4 Valeťs in CH en in maart naar Morzine, la douce France.
              Tussendoor probeer ik nog met een paar maten een lang weekend te vinden.
              Wordt lastig er moet ook nog rally gereden worden. Wat een problemen toch :-)
              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Mischien ergens met O/N een last minute naar ergens-waar-sneeuw-ligt.

Comment

klote internet, zoek me suf naar open liften voor komend weekend :-( Dacht zelf dat bv Chamonix vroeger altijd al vroeg open ging maar kan nu niets vinden ... moet elk gebied zelf afgaan :-( anders maar keertje drie keer opsparen en naar Whistler. Alvast leuke snowboard film voor dit seizoen: That's It That's all. (je kon vroeger toch uploaden?)

Comment

Zeker moeite waard om niet drie keer in de Alpen te lopen kutten en meteen naar Canada te gaan. En niet in Whistler blijven hangen, verder op in de Rockies vond ik het nog veel leuker boarden.

Comment

@squadracorse: volgens mij gaan in Oostenrijk morgen, 28-11, in wat plaatsen de liften van start.
                      Iig geval in St Anton en Saalbach.

Comment

Net geboekt voor Val Thorens, van 9 t/m 18 januari :)

Comment

Ha, die Gummers;

Ik denk dat ik het in januari op Val d'Ispert houd; lekker rustig.
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Het wordt St. Anton in maart. Weer eens wat anders na jaren Frankrijk.
                            2019 Volvo V60 T6

Comment

Met Oud en Nieuw in de sneeuw in .fr

Moeten alleen nog even boeken :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hansv Bekijk bericht
                                ha, die gummers;

ik denk dat ik het in januari op val d'ispert houd; lekker rustig.
                                lol
                                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Iedereen veel plezier in de sneeuw..............................eind van de winter ga ik even weer naar de Malediven......................
                                  If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Romo Bekijk bericht
                                    Iedereen veel plezier in de sneeuw..............................eind van de winter ga ik even weer naar de Malediven......................
                                    Ach patser, ik ben net terug uit St. Maarten, so what! Dit is het wintersportdraadje in case je dat niet had gezien :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                      Ach patser, ik ben net terug uit St. Maarten, so what! Dit is het wintersportdraadje in case je dat niet had gezien :-)
                                      Wens ik iedereen veel plezier.........................ben ik een patser...............`t is ook nooit goed he................:-)

St Maarten..............................tjsa, beetje voor de plebs he.....................;-)
                                      Wil iedereen van die Antilianen af, zoek jij ze op........................
                                      Last edited by Romo; 19-12-08, 20:37.
                                      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Morgen tokkelt een afgeladen 4007 voor een ruim weekje naar de Dolomieten.

Saluti a tutti !

Comment

Morgenochtend naar Winterberg om even een weekendje warm te draaien.
                                          Lancia Thema 8.32 1988
                                          Bimota SB6 1995
                                          Suzuki GSX-R750 1985
                                          Suzuki GSX-R750 1985
                                          Suzuki GSX-R50 1987

Comment

Net terug uit Lermoos. Nog even een toertje door de direkte omgeving gemaakt. Sneeuw is echt alleen boven de 1000meter te vinden in die regio. Denk dat het voor veel mensen schrikken is als ze bij Kufstein de grens over gaan. Heb veel zomers gezien waarin het niet zo groen was:-)
                                            www.movit-nederland.nl
                                            www.driftdagen.nl

Comment

Vrijdagavond terug gekomen. Heerlijk lege Autobahn, 10.35 vertrokken, drie tankstops (4007 2.4B doet bij 160 dus 17 liter per 100km) 21.30 in Houten, 1186km later.

Was ad onderkant vd Dolomieten dus giga veel sneeuw gevallen. Prima wat kunnen skiŽn op 1600/2000meter.

Comment

Nou, als je veel van wachten houdt en van korte pistes... dan is een weekend Winterberg echt een aanrader!
                                                Toch wel lol gehad.
                                                Lancia Thema 8.32 1988
                                                Bimota SB6 1995
                                                Suzuki GSX-R750 1985
                                                Suzuki GSX-R750 1985
                                                Suzuki GSX-R50 1987

Comment

een peug 4007? nog nooit van gehoord. net even opgezocht. nooit live gespot.

17liter op 100? dat is 1 op 5,5. Daar moet ik zelfs met mijn 1994 164Q4 mijn best voor doen.
                                                  jezusmina man

Comment

Ik ga in maart naar St. Anton. Nu wordt de overweging gemaakt met de trein te gaan. Iemand een goeie website waar ik de treinreis R'dam-St. Anton volledig kan inplannen, en iemand Łberhaupt met ervaringen hiermee?
                                                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Probeer het eens via deze site: een treinreiswinkel die gevestigd is in Leiden. Ik heb er zelf nooit gebruik van gemaakt maar hoorde van een fanatieke treinreiziger dat hij er regelmatig en naar tevredenheid gebruik van maakt.
                                                      www.carscoffeecigars.nl

Comment

Geen linkje?
                                                        2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                                          Geen linkje?
                                                          http://www.treinreiswinkel.nl/ :-)

Comment

Net terug van een weekje skiŽn/sneeuwscooteren/ijskarten in Salen, Zweden. Nu alleen nog een weekje Dutchweek eind april in Val Thorens. :)

Comment

Working...
                                                            X