Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Jasper zien zweten voor goed doel'?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 'Jasper zien zweten voor goed doel'?

ik biedt 50 euro

Last edited by motroosje; 27-11-08, 17:37.
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Haal snel die -t weg, anders denkt 'ie dat het een grapje is.

Is er trouwens geen duurloop voor het goede doel ofzo?
    Of nog beter: Jasper die de nieuwjaarsduik doet met een Unox rookworstenmuts op z'n kop.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

nee nee die te strakke varkensleren epilepsie goring muts van cobraman op en ik verdubbel de inleg
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Die kilt nog aan en die kindertjes in Malawi kunnen een heel jaar naar school ;)
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Stelletje kanslozen. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
            Of nog beter: Jasper die de nieuwjaarsduik doet met een Unox rookworstenmuts op z'n kop.

Precies, een Unox muts op zn rookworst is idd een grappig gezicht :-)
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
            X