Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Google Earth
Collapse
X
-
Hier ook wat gevonden over een pand van de Geestelijke Gezondheidszorg van de Koninklijke Luchtmacht.Forza!
Comment
-
-
Gelukkig doet microsoft niet zo moeilijk: http://maps.live.com/default.aspx?v=...st.0&encType=1
Heeft ook de handige birds eye! http://maps.live.com/default.aspx?v=...st.0&encType=1$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
-
Schopje uit het uiterst grijze verleden!
Wat ik nou zo fantastisch vind aan Google Earth: dat je er zo goed héle oude herinneringen mee kunt traceren. Zo weet ik dat wij, toen ik nog een jaar of 9 was, in toenmalig Joegoslavië op vakantie waren. Maar niet meer precies waar. Alleen nog dat het iets van drie dagen duurde voor we er waren, dat het een camping was in een fantastisch mooi landschap, dat het dorpje best westers en toeristisch aandeed en dat het aan een beroemd meer lag.
Ziedaar: http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...01929&t=h&z=16
Kamp na umirjeni zeleni lokaciji ob vznožju Julijskih Alp in tik ob obali idiličnega jezera z urejeno plažo. Preverite aktualno ponudbo!
En nog geen spat veranderd daar.
Kan ik helemaal gelukkig van worden, van zulke dingen.Last edited by brun; 03-03-11, 21:32.Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
-
Grappig brun; wij hebben toevallig een paar weken geleden besloten om eens een keer ergens anders naar toe te gaan dan Italie met vakantie en na een beetje op internet te hebben gestruind, kwamen wij in Bled uit. En jij post dat nu dus :-).
Het is er dus mooi begrijp ik en een aanrader dus?
Maar inderdaad erg leuk dat google earth. Niet alleen om te kijken hoe het er een beetje uitziet als naar een onbekende plek gaat, maar ook om herinneringen op te halen van mooie plekjes waar je ooit geweest bent.
Wat Erwin zegt, klopt ook. Als je ergens weer komt waar je ooit als klein kind bent geweest, was het in je herinnering altijd veel groter (vooral dat) en mooier. Komt natuurlijk dat je als volwassene alles veel meer relativeert en als kind je echt alles wat anders dan thuis indrukwekkend vindt. Wel jammer dat het niet meer zo is :-).
Comment
-
-
Bled is maar weinig veranderd.. kun je nog prima naartoe. Aan het meer liggen ook nog steeds van die kleine houten hotelletjes. Leuk voor een dag of wat en heeeele mooie wegen in de omgeving. Vanuit Bled kun je ook gemakkelijk een dagje de hoofdstad in (1 van de gezelligste steden in Europa imho) of in 2 uurtjes naar het strand.
PS: de lokale Hertz in Ljubljana verhuurde voor 160e/dag ofzo een 911.. en dat is erg leuk in die regio.
Comment
-
-
We zullen daar met 2 volwassenen + 1 kind op de camping staan met een tent.
Uitstapje Ljubljana gaan we zeker doen, die 911 huren zeker niet :-).
Hoofdstad kan volgens mij ook met de trein vanuit Bled. Kost niets en je kan nog een paar halve liters naar binnen gieten.
Comment
-
-
Ik vond Slovenië heel erg tegenvallen eigenlijk. Het was wel leuk, maar dan alleen het noorden (rondom Bled (wel erg druk/toeristisch) en vanaf daar richting Italië.
Duur, saai. 1 Dag Ljubljana is echt zat, mijdt de vreselijk drukke en dure kust, verwacht campings voor 5* Franse prijzen, maar zonder enige voorzieningen naast een matig toilet. Bij bijna alle attracties (de grotten zijn mooi/indrukwekkend) staat een groot bord dat het gesponsord is door de EU, maar je betaalt je nog scheel om erin te mogen.
Uiteinmdelijk waren we inclusief de reis voor 2 weken Slovenië (via Oostenrijk en het Zwarte woud) net zo veel kwijt als voor 3 weken Noorwegen (met slim voedsel inkopen). De keus daartussen is echt een no-brainer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtAls je ergens weer komt waar je ooit als klein kind bent geweest, was het in je herinnering altijd veel groter (vooral dat) en mooier.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk berichtIk vond Slovenië heel erg tegenvallen eigenlijk.
Uiteinmdelijk waren we inclusief de reis voor 2 weken Slovenië (via Oostenrijk en het Zwarte woud) net zo veel kwijt als voor 3 weken Noorwegen (met slim voedsel inkopen). De keus daartussen is echt een no-brainer.
Noorwegen ben ik 2 maal geweest en is helemaal fantastisch, maar GF wil zon en de kleine vriendinnetjes op de camping en dan is Noorwegen ongeschikt.
Comment
-
-
*schop*
als je in google maps je adres met huisnummer intikt, krijg je een foto van je huis links in beeld en wie er woont of welk bedrijf er gevestigd is.
Dat laatste niet bij iedereen trouwens, dus ik kan ook niet herleiden wat de bron van die info is.
Is dat geoorloofd wat google doet (ivm privacy etc)?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk berichtIs dat geoorloofd wat google doet (ivm privacy etc)?$ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
Comment
-
-
Bij een collega van mij komen dus de particuliere gegevens inclusief telefoonummer naar voren, en die hebben niets "zakelijks".
@ GH
ja dat is eigenlijk wel een beetje hetzelfde.
Met google wordt het iets visueler, en daardoor (kennelijk) wat "enger".
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk berichtIs dat geoorloofd wat google doet (ivm privacy etc)?
KvK werd op de vingers getikt, hier hadden ze niet aan mogen meewerken. Ook van Google werd gezegd dat ze beter moeten nadenken over de privacyconsequenties van het ongebreideld koppelen van databases en toepassingen. KvK en Google beloofden beterschap, maar uiteraard deden ze in de praktijk helemaal niets. Gewoon laten overwaaien en alles laten staan, dat is blijkbaar hun (succesvolle) strategie geweest.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtJe kunt jezelf ook uit het telefoonboek halen/houden. Scheelt ook wat.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
Comment
-
-
Echt helemaal niets? Hmm, dan is Google na die KvK-rel dus zelfs hardleers en zijn ze ook in zee gegaan met De Telefoongids.
*checkt gids*
WTF! Die lui plaatsen mijn privénummer ook weer gewoon, ook al hebben we destijds aan KPN opgegeven dat ons nummer niet in de gids hoefde (waar hij tot voor kort dus ook niet in stond). Wat is dat voor fokking ranzige tent geworden?Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk berichtDie groene voortuin steekt wel wat af bij die van de buren Dutch.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
Comment
-
Comment