Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kerstdraadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het Kerstdraadje

-Hoeveel werk dagen nog?
    -Wat ga je doen?
    -Wat ga je zeker niet doen?
    -Wat vind je van kerst?
    -Hoeveel kerstversiering hebben de buren al aan de gevel?
    -etc...
    Last edited by SchnitzelStephan; 08-12-08, 10:08.
    You know that reality is immaterial

-Hoeveel werk dagen nog?
    euh 13 ?

-Wat ga je doen?
    familie/vrienden bezoeken
    (kerstdiner maken voor familie)

restaurant!

-Wat vind je van kerst?
    ultime gelegenheid om eens lekker te relaxen (jaja, kerstdinertje maken vind ik relaxend)

te veel !!
    paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

-Hoeveel werk dagen nog?
      8,5

-Wat ga je doen?
      Op 1e kerstdag eten gaan GF en ik koken voor de schoonfamilie. Voor die tijd uitzoeken wat er precies op tafel gaat komen. Veels teveel mensen, veels te veel eten. Gelukkig is 't niet bij ons thuis, dus hoeven we ook niet op te ruimen. lol
      De dagen eromheen lekker naar een leuke stad, weet nog niet welke. Den Bosch, Groningen, Maastricht, Antwerpen, Brussel of Parijs. Misschien een combinatie met een paar dagen naar familie in Luxemburg, nieuwe neefjes/nichtjes bewonderen.

Kerstbomen rausen

-Wat vind je van kerst?
      Leuke afsluiter van 't jaar. Mooi moment op de boel de boel te laten. :)

0,0. Lang leve een relatief chique buurt.

Comment

te veel !!

Al heb ik bij mijn 'bekende buurman' (Fransie B) nog niets gezien, meestal toch een van de eerste in de straat/wijk
        paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Nog 10 dagen werken.

Van 23 december tot 1 januari naar het Mutiara Burau Bay resort op het eiland Langkawi voor de kust van Maleisië.

Weer eens wat anders :-)

Comment

-Hoeveel werk dagen nog?
            12

-Wat ga je doen?
            Kerst overleven en daarna paar daagjes met GF in hotelletje in Vlaanderen. Daarna nieuwe Job!!

Terug naar ouwe Job / Kerstmarkten afgaan.

-Wat vind je van kerst?
            S.T.O.M.!!! Wat mij betreft zo snel mogelijk doorspoelen of ruilen tegen 2 vrije dagen die naar eigen keuze zijn in te zetten (lees: wanneer het wel lekker weer is)

Wat denk je? Ik woon in een volksbuurt, die versiering blijft het hele jaar hangen.

Comment

-Hoeveel werk dagen nog?
              24e is eerste vakantiedag
              -Wat ga je doen?
              Ontzettend lekker uitslapen en nog veel lekkerder eten maken voor het bezoek. Mogen dan ook best een paar sjieke flessen open!
              Wat het gemene volk doet. Daarbij even een speciale vermelding voor het ondergaan van kerstmuziek al dan niet in combinatie met bezoek aan een Weihnachtsmarkt.
              -Wat vind je van kerst?
              Goeie zaak! Lekker uitslapen en decadent eten. :)
              Ik denk dat je het wel vanuit de ruimte moet kunnen zien inmiddels...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                *edit* Typo's in de titel zijn dus voor eeuwig, ondanks de editfunctie....

"Meer opties" aanklikken dan kun je het wel wijzigen...

Comment

dank u!

Comment

-Hoeveel werk dagen nog?
                    0 (zegge: nul)
                    -Wat ga je doen?
                    Uit eten met de familie op 1e kerstdag, gevolgd door hard drinken met een groep vrienden....en uitbrakken op de 26e
                    Naar een kerstmarkt
                    -Wat vind je van kerst?
                    Ik kap met de etentjes op het moment dat mijn aanwezigheid niet meer verwacht (of gewenst, wat maar als eerste moge komen :-)) is
                    Niks! (lang leve Slotervaart ;-))
                    Let's kick some ass and chew bubblegum...
                    ----------------------------------------------------------------------------
                    '71 Alfa Romeo Giulia Super
                    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                    '00 BMW E39 528iA Touring
                    '06 BMW Z4M Roadster
                    '96 BMW E36 328i trackracer
                    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Hohoho, die Stephan;

-Hoeveel werk dagen nog?
                      Nog tien halve, misschien zelfs minder.
                      -Wat ga je doen?
                      Weinig inspanndends; veel lezen, lekker eten & drinken, keertje naar Meilenwerk in Düsseldorf misschien.
                      In mijn knappe zundagse pak opzitten & pootjes geven. En naar de kerk gaan ook niet meer; deed ik nog wel eens uit nostalgische overwegingen of omdat de kinderen er om vroegen maar die dagen zijn long gone.
                      -Wat vind je van kerst?
                      Doet me steeds minder.
                      Bij mij in de straat gelukkig nog nix. Ik hou het zelf ook bij de angel eyes van de Vijf....
                      Scherven brengen gelul.

Comment

Stefan, je moet ook niet in Düsseldorf naar de kerstmarkt gaan, die is verschrikkelijk. Een grote proletenkermis.

De beste kerstmarkten liggen in het oosten. Zijn van 't weekend in Berlijn naar de plaatselijke driekeermodaal-kerstmarkt geweest (op de Gendarmenmarkt, je moet zelfs een euro entree betalen). Die was erg gaaf:

Sowieso zijn grote steden, waaronder Berlijn, in deze tijd prachtig. Alleen al die verlichting van bekende straten. Of het kerstshoppen in de grote warenhuizen. Man. Mooi hoor.

Voor de rest moet ik nog tot en met 23 december werken, en heb ik tot die tijd te veel (privé-)regelgedoe om vrij te nemen. Da's wel balen, want we hadden ons echt voorgenomen om deze december een hele week vroeger vrijaf te nemen voor leuke kerstdingen.

Eerste kerstdag bij haar ouders, tweede kerstdag bij de mijne. Lekker cliché. Maar wel leuk, omdat alle ouders ver weg wonen, en het dus altijd een beetje vakantie is.
                        Last edited by brun; 08-12-08, 11:10.
                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ha, die Gummers;

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                          "Meer opties" aanklikken dan kun je het wel wijzigen...
                          Vreemd; ook ergens geprobeerd, lukt niet.
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Nee, jij bent 't draadje niet gestart slimpie. :)

Comment

Ik werk de hele maand niet meer..............................even herstellende van een Appendectomie..........................verplicht "vakantie" zeg maar.........

Kerst? egh..............................kut het is weer kerst..................
                              If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Ha, die Cav;

Duh! Ik bedoel bij een draadje dat ik wel had gestart....
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Joshua laadt een spierwitte 4007 vol met 3 kids en sneeuwkettingen en rijdt zaterdag 20/12 relaxed naar een stopover Landgasthof in Midden-Duitsland (Oberickelsheim, net onder Würzburg) en de volgende dag naar Caldonazzo, onderkant vd Dolomieten om bij zus en familie de Kerstdagen te vieren.
                                  Zondag 28/12 weer retour.

Ik zag godbetert zondag alweer drie rendieren en 1 pand met 200 meter lichtslang! The horror.

Comment

Caldonazzo? Bedankt voor de zomervakantie tussenstop tip! Prachtig meer is dat. Leuk om even een paar dagen te onthaasten alvorens door te knallen naar 't zuiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                      Stefan, je moet ook niet in Düsseldorf naar de kerstmarkt gaan, die is verschrikkelijk. Een grote proletenkermis.

Sowieso zijn grote steden, waaronder Berlijn, in deze tijd prachtig. Alleen al die verlichting van bekende straten. Of het kerstshoppen in de grote warenhuizen. Man. Mooi hoor.
                                      Allemaal veel te druk, veel te kitsch en veelteveel vals kerstsentiment. Niet mijn ding.

Comment

En als ik zeg: een kerstmarkt waar ook een paar wijnkelders een tentje hebben, Stefan? Zodat je, evenals het langbenige en donkerharige secretariaat van een of andere Oostblokambassade, het ene na het andere glas slurpend mag goedkeuren?
                                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                          Ha, die Gummers;

Vreemd; ook ergens geprobeerd, lukt niet.
                                          Je verandert de naam van het draadje wel, kijk maar in het draadje bij de eerste posting.
                                          Alleen neemt ie de wijziging niet mee naar de lijst met draadjes.
                                          Vreemd.

Comment

7,5 dagen nog
                                            Met zoonlief kasteel bouwen van zelf te gieten blokjes / 2e kerstdag naar KernwasserWunderland
                                            Zeker niet: inkopen doen
                                            Kerst is zo'n verplicht gezellig nummer, met afspreekstress (nu grootouders zijn overleden is het wel minder).

Net nieuwe buren, dus ben benieuwd, iig is het in onze straat redelijk beperkt (gelukkig).
                                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik probeer het geforceerde gedoe ieder jaar te ontvluchten, dus gaan we dit jaar Kerst vieren in Edinburgh, Schotland. Weekje zitten, beetje rondtoeren (Glasgow, Nessie bezoeken, whiskyboeren) en natuurlijk veul vreten. De driekeermodaal restootjes hebben al weer op de korrel: http://www.thebalmoralhotel.com/dining/restaurant1.htm
                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Het ontvluchten doe ik ook..........................................door lekker thuis te blijven........................geen verplichtingen what so ever..................
                                                If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

"langbenige en donkerharige"

Als ik dat snel lees zie ik het gruwelbeeld van langharige donkere benen voor me. :(

Kun je dit draadje niet aanvullen met wat knappe foto's Brun? :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                                    Als ik dat snel lees zie ik het gruwelbeeld van langharige donkere benen voor me. :(
                                                    Jouw beeldscherm spiegelt een beetje, als ik dat zo lees. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                                      Ik probeer het geforceerde gedoe ieder jaar te ontvluchten, dus gaan we dit jaar Kerst vieren in Edinburgh, Schotland. Weekje zitten, beetje rondtoeren (Glasgow, Nessie bezoeken, whiskyboeren) en natuurlijk veul vreten. De driekeermodaal restootjes hebben al weer op de korrel: http://www.thebalmoralhotel.com/dining/restaurant1.htm
                                                      Op Nessie na klinkt dat wel als beste van alles wat hier tussen staat.
                                                      Ok, Arjan doet 't ook leuk :)

Comment

Ha, die Ruud;

"Je verandert de naam van het draadje wel, kijk maar in het draadje bij de eerste posting."

Nope, zelfs dat niet. Is verder ook niet belangrijk.
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                                          Ha, die Ruud;

"Je verandert de naam van het draadje wel, kijk maar in het draadje bij de eerste posting."

Nope, zelfs dat niet. Is verder ook niet belangrijk.
                                                          Jawel!
                                                          Bij mij zichtbaar heeft Schnitzel Stephan er een hoofdletter T van gemaakt ipv de r.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                                            -Hoeveel werk dagen nog?
                                                            -Wat ga je doen?
                                                            -Wat vind je van kerst?
                                                            -etc...
                                                            ook maar even on-topic reageren :-)

-alle dagen tot de kerst denk ik (druk, druk, druk)
                                                            -lekker thuis lang weekend houden, waarschijnlijk wel 1 dagje naar mijn ouders
                                                            -naar een kerstmarkt
                                                            -meestal wel gezellig, soms te veel eten
                                                            -stukken minder dan andere jaren (vinnik wel best eigenlijk)

antwoorden in dezelfde volgorde als de vragen...

Comment

Ha, die Ruud;

Stefan's aanpassing zie ik wel, maar ik wilde de titel van het AMG 6.8 draadje veranderen en daar lijkt het niet te werken.
                                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Geen vakantiedagen tot kerst, misschien een paar tussen kerst en O&N.

Wat ga ik doen? 1e KD eten bij mijn ouders denk ik. 2e? Och een beetje meubelboulevardslenteren, lache man, en daarna bij de Saabdealer proberen die verkoper over de rooie te halen met mijn Econonische Doemscenario's Die Leiden Tot 40% korting. :)

Wat gaan we niet doen? Naar mijn schoonfamilie. :)

Wat vind ik van Kerst? Euh. Neutraal. Shoppen in Eurpese hoofdsteden is wel leuk.

Versiersels in de buurt? Valt redelijk mee, weinig echte paupers hier. :)
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                X