Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud & Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oud & Nieuw

Als we toch bezig zijn:

- waar gaan de heren gummers Oud & Nieuw vieren?
    - plan de c(h)ampagne?
    - veul vuurwerk?
    - ...
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

algarve!

veul champagne, geheel geen vuurwerk.

Kan siervuurwerk op afstand wel waarderen, maar ik heb er zelf erg weinig mee.
    Forza!

Comment

Gewoon thuis en zónder vuurwerk.
      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ik blijf zelf niet in NL dit jaar maar vertoef als het goed is op een bootje voor de kust van Funchal (Madeira). Smoking aan, madam in een mooie galajurk, en dan aen den champagne.

Vuurwerk wordt door de locals geregeld :-)

'06 BMW Z4M Roadster

Comment

Wij hebben die week met 2 bevriende stellen een huisje gehuurd in Drenthe. Oud & Nieuw vieren we in Groningen stad.

De flessen Champagne liggen al klaar. Ik ben geen echte liefhebber, maar goed, 't hoort erbij.

Comment

maak ik hieruit op dat er een boerinnetje is?
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

mijn vrouw en ik hadden 2 ideeen:
              Hotel graaf bernstorff op schiermonikoog. Echter 31-12 en 1-1 overnachten daar kostte voor 2 nachten de slordige som van 900 euro!!! Na een mail terug naar het hotel vol verbazing gaven ze mij 25 euro pp korting en gratis fietsen. tsja............
              dat is ff te veel ;-)

Nog gekeken om van 30.12 tot 3-1 te gaan skien. Veel vol en sommige hotels peperduur. gelukkig ga ik volgende week woensdag al voor 4 dagen naar die anton.

Nu blijven we lekker thuis en gaan we 2 en 3 janauri naar mestreech ( 3 jan. een borreltje van vriend van mij die daar woont). Vrijdag 2 jan hopelijk eten bij tout a fait . Ook niet goedkoop maar geen 900 euro
              Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Gewoon thuis denk ik en alleen met champagne.
                Vuurwerk is voor anderen. Ik kijk wel vanuit huis met mijn glas in de hand.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
                  mijn vrouw en ik hadden 2 ideeen:
                  Hotel graaf bernstorff op schiermonikoog. Echter 31-12 en 1-1 overnachten daar kostte voor 2 nachten de slordige som van 900 euro!!! Na een mail terug naar het hotel vol verbazing gaven ze mij 25 euro pp korting en gratis fietsen. tsja............
                  dat is ff te veel ;-)

Nog gekeken om van 30.12 tot 3-1 te gaan skien. Veel vol en sommige hotels peperduur. gelukkig ga ik volgende week woensdag al voor 4 dagen naar die anton.

Nu blijven we lekker thuis en gaan we 2 en 3 janauri naar mestreech ( 3 jan. een borreltje van vriend van mij die daar woont). Vrijdag 2 jan hopelijk eten bij tout a fait . Ook niet goedkoop maar geen 900 euro
                  Probeer op Schiermonnikoog anders even Hotel van der Werff. Vind ik persoonlijk veel stijlvoller dan Graaf Bernstorff. Echt een bruine kroeg en eetzaal erbij waar sinds begin vorige eeuw niets meer aan veranderd is. Alsof je in een museum zit. Eten is er goed, en prijzen verassend laag. (1,40 voor een pilsje bijvoorbeeld)

Comment

Thuis met de kids.
                    Rond 20.00 uur siergrondvuurwerk afsteken
                    Nu nog lekkere oliebollen vinden (wordt waarschijnlijk weer de kraam in Ede, want de bakker heeft meuk).
                    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Een vriend van me trouwt 29 december op Madeira dus dit jaar oud-en-nieuw in Funchal, op Madeira, waarschijnlijk kijkend naar hetzelfde vuurwerk als Kleintje. Helaas wordt het een korte nacht want om 11 uur vliegen we weer terug naar Amsterdam.
                      www.carscoffeecigars.nl

Comment

Kijk, en de 29e ga ik nog een avondje gratis drinken in Funchal, lees ik net.

Prima geregeld :-)
                        '06 BMW Z4M Roadster

Comment

Gewoon thuis met vrienden en vriendinnen. De champagne staat koel en de melkbus in de garage.

Comment

Zoals elk jaar ben ik ook dit jaar weg.

Dit keer wordt het Kopenhagen. Iemand nog tips trouwens?

Comment

Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

wow, ik zie het deurtje van de prullenbak wegvliegen als een ontzettend projectiel. Had daar iemand gestaan was het een mooi darwin award filmpje geworden.
                                Forza!

Comment

Gewoon thuis, met vrienden. Ik land de 31e 's morgens terug uit Afrika en heb 's middags een receptie dus dat wordt een drukke dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                    Gewoon thuis denk ik en alleen met champagne.
                                    Krijgt medelijden met Harry....helemaal alleen, glas champagne in de hand....triest.;-)

En verder moet ik deboel nog plannen. Als de kids niet bij mij zijn denk ik dat we maar eens eenpaar daagjes Knokke moeten doen met oud&nieuw.
                                    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ha, die Kiwi;

Leuk; knokken en autobanden in de fik steken doen ze in Den Haag ook altijd met Oud & Nieuw.
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Heb werkelijk nog geen enkel idee, maar zal wel thuis blijven denk ik.
                                        "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

@MGB; Ik kijk op Witbey Island naar het vuurwerk.... Gezellig...met vrouw en kids.

Ga de 20ste weg.

Comment

@Henk : je kunt ook bij ons komen.
                                            Logeerkamer is dan ook wel klaar waarschijnlijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

In bed.
                                              All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

In Wons.

(Als ik het aandurf om bij die Friezen oud en nieuw te vieren) :-)
                                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Gut, door alle omstandigheden helemaal vergeten.
                                                  Moet nog wat vuurwerk scoren, tips anyone?
                                                  2 x ouwe premium meuk
                                                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

LOOOOLL

Gisterenavond op de Jaap Eden baan iemand gesproken die óók oud op nieuw op Madeira vertoefd.....zou het? :-)

Comment

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                                                        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Hahaha, LOL @ kZieNix. Maar waar koop ik dat spul:-)

En wat Bassie betreft, klopt, ben zowat z'n buurman.
                                                          2 x ouwe premium meuk
                                                          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                                          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Thuis, met een boel lekker hapjes en vrienden die langskomen. Afgesproken dat er geen Wii of Buzz Quiz ofzoiets aangaat, maar oud hollandsche bordspellen. Kijken wie er in 2009 nog vrienden zijn ;)

Comment

Les Arcs 1800, Grand Hotel Paradiso.

Heb er zin in! De champagne is reeds ingepakt :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John
                                                                Hahaha, LOL @ kZieNix. Maar waar koop ik dat spul:-)

Last edited by kZieNix; 23-12-08, 13:23. Reden: blinged my post
                                                                Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎