Ik blijf zelf niet in NL dit jaar maar vertoef als het goed is op een bootje voor de kust van Funchal (Madeira). Smoking aan, madam in een mooie galajurk, en dan aen den champagne.
mijn vrouw en ik hadden 2 ideeen:
Hotel graaf bernstorff op schiermonikoog. Echter 31-12 en 1-1 overnachten daar kostte voor 2 nachten de slordige som van 900 euro!!! Na een mail terug naar het hotel vol verbazing gaven ze mij 25 euro pp korting en gratis fietsen. tsja............
dat is ff te veel ;-)
Nog gekeken om van 30.12 tot 3-1 te gaan skien. Veel vol en sommige hotels peperduur. gelukkig ga ik volgende week woensdag al voor 4 dagen naar die anton.
Nu blijven we lekker thuis en gaan we 2 en 3 janauri naar mestreech ( 3 jan. een borreltje van vriend van mij die daar woont). Vrijdag 2 jan hopelijk eten bij tout a fait . Ook niet goedkoop maar geen 900 euro
mijn vrouw en ik hadden 2 ideeen:
Hotel graaf bernstorff op schiermonikoog. Echter 31-12 en 1-1 overnachten daar kostte voor 2 nachten de slordige som van 900 euro!!! Na een mail terug naar het hotel vol verbazing gaven ze mij 25 euro pp korting en gratis fietsen. tsja............
dat is ff te veel ;-)
Nog gekeken om van 30.12 tot 3-1 te gaan skien. Veel vol en sommige hotels peperduur. gelukkig ga ik volgende week woensdag al voor 4 dagen naar die anton.
Nu blijven we lekker thuis en gaan we 2 en 3 janauri naar mestreech ( 3 jan. een borreltje van vriend van mij die daar woont). Vrijdag 2 jan hopelijk eten bij tout a fait . Ook niet goedkoop maar geen 900 euro
Probeer op Schiermonnikoog anders even Hotel van der Werff. Vind ik persoonlijk veel stijlvoller dan Graaf Bernstorff. Echt een bruine kroeg en eetzaal erbij waar sinds begin vorige eeuw niets meer aan veranderd is. Alsof je in een museum zit. Eten is er goed, en prijzen verassend laag. (1,40 voor een pilsje bijvoorbeeld)
Thuis met de kids.
Rond 20.00 uur siergrondvuurwerk afsteken
Nu nog lekkere oliebollen vinden (wordt waarschijnlijk weer de kraam in Ede, want de bakker heeft meuk).
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Een vriend van me trouwt 29 december op Madeira dus dit jaar oud-en-nieuw in Funchal, op Madeira, waarschijnlijk kijkend naar hetzelfde vuurwerk als Kleintje. Helaas wordt het een korte nacht want om 11 uur vliegen we weer terug naar Amsterdam.
wow, ik zie het deurtje van de prullenbak wegvliegen als een ontzettend projectiel. Had daar iemand gestaan was het een mooi darwin award filmpje geworden.
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Thuis, met een boel lekker hapjes en vrienden die langskomen. Afgesproken dat er geen Wii of Buzz Quiz ofzoiets aangaat, maar oud hollandsche bordspellen. Kijken wie er in 2009 nog vrienden zijn ;)
Comment