Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Derrick is nie meer...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Derrick is nie meer...

http://www.nu.nl/algemeen/1883083/ho...overleden.html

Onze Duitse politieagent is niet meer.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Eh, daar is dit draadje voor... ;-)

http://www.gummen.org/forum/showthre...5159#post45159
    Veritatis simplex oratio est

Comment

ik keek vroeger als kleine jongen naar die serie ...beneed em wel hoor hij reed als inspecteur in van die mooie statige pre bangle 5 en 7 series
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
        ik keek vroeger als kleine jongen naar die serie ...beneed em wel hoor hij reed als inspecteur in van die mooie statige pre bangle 5 en 7 series
        Deed 't niet slecht nee:
        "Hey Harry, hol mal der Wagen vor"
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ha, die Eddie;

Geen echte Derrick-adept, zeker? Deze veruit populairste quote uit deze serie komt namelijk ergens anders vandaan. Is ook geen uitspraak van Oberinspektor Derrick, maar van de vorige baas van Harry Klein, in een andere Krimi waar hij in speelde voor hij Derrick's assistent werd. Op een of andere wijze is die oneliner aan Harry's kont blijven kleven, maar hoewel Derrick er een aantal malen verdomd dicht tegenaan zat heeft hij de legendarische zin "Harry, hohl'mal den Wagen" nooit in de serie uitgesproken.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Hij heeft wel gezegd;

"Harry, wir brauchen den Wagen sofort"...........................
              If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Ha, die Martijn;

LOL; die tekenfilm heb ik in een of andere knakenbak gescoord! Leuk als curiosum, maar niet echt geweldig amusement.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Ik zie me nog als klein ventje naar die grote mensen krimi kijken. Spannende begin tune (vanaf 1:57) herinner ik me nog goed:

http://nl.youtube.com/watch?v=yEid1Qf1mig

En dan in die gele jaren 70 letters: Aus der Reihe Derrick". :)

Comment

De auto`s van onze Derrick;

http://www.autoblog.nl/archive/2008/...ick#post-17869

Comment

http://www.derrick-fanclub.de/0376469a290ea86a3.htm

Comment

NEE!!!

De held uit mijn jeugd is er niet meer? Wie herinnerd zich niet de zaterdagavonden bij de TROS op Nederland twee? Het was toen stil op straat! Da's ook wat, gelukkig heb ik de DVD-box met alle afleveringen in de garage (kast is te klein).

;-))
                        "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Ach so, der Horst Tappert. Schade.

Doch jeder geht einmal.
                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oeps, mondjes dicht over die DVD's, mag Harry niet weten!

;-)
                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
                              Oeps, mondjes dicht over die DVD's, mag Harry niet weten!

;-)
                              Daarvoor is er tegenwoordig een nieuwerwetse Edit-knop...
                              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Een passende gummen-link voor deze toch zo inktzwarte dag: foto's van de nu-youngtimers die destijds nagelnieuw in Derrick rondreden...

http://www.imcdb.org/movie.php?id=70981

EDIT: staan dus ook al op de linkjes hierboven... sorry voor de mosterd na de maaltijd :-)

EDIT2: deze dan maar als goedmakertje. http://de.youtube.com/watch?v=L2k9T-biI2E
                                Last edited by brun; 16-12-08, 00:18.
                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
                                  NEE!!!

De held uit mijn jeugd is er niet meer? Wie herinnerd zich niet de zaterdagavonden bij de TROS op Nederland twee? Het was toen stil op straat! Da's ook wat, gelukkig heb ik de DVD-box met alle afleveringen in de garage (kast is te klein).

;-))

ALLE afleveringen?? Ik wil graag de eerste afleveringen graag zien.
                                  Mooi man. Kun je ze kopiëren? :-)
                                  En ik heb nog DVD's van je liggen volgens mij. Die had ik 3 jaar geleden van je geleend. Neem ik zaterdag wel mee.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Het schijnt dat je tegenwoordig zo'n BUMA kliklijn hebt... ;)

Comment

eeehh :-)

Zei ik kopiëren? Dat zal toch niet? :-)
                                      Ik bedoel natuurlijk lenen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ja ik was destijds ook een trouwe kijker. Als het nu weer terugziet was het eigenlijk een wel erg trage serie. Maar ook goed geacteerd en met sfeer. En ik keek natuurlijk ook voor de auto's! Het viel me op dat de slechteriken vaak in Jaguars en S-klasses reden.. En een rechercheur in een Siebener, kom daar in Nederland eens om! :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                          En een rechercheur in een Siebener, kom daar in Nederland eens om! :)
                                          Ja, die krijgt gelijk de zak...... ;-)

Comment

[ATTACH]795[/ATTACH]

Animatie...............werkt niet , jammer

Comment

Ha die Horst nou een toupetje of zat zijn haar gewoon k*t.
                                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                                              X