Die journalist dan, hè: http://nl.youtube.com/watch?v=1Rb9LiBEdMs
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Held!
Collapse
X
-
Haha, hoe verzint zo'n man het. Hoop frustratie in dat gooien. En dan missen. Die heeft daar over na zitten denken. "Wat is het zwaarste en hardste dat ik mee naar binnen kan krijgen... Me schoenen!"
Ik kon niet zien wat voor schoenen het waren trouwens. In Nederland had hij z'n klompen aangetrokken, weet ik zeker. :)Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
-
Ach, kudos voor Bush dat hij snel wegdook, maar de journalist krijgt een "A" for effort.
Ik had anders nog wel een paar Caterpillars met stalen neuzen voor hem gehad. Maatje 45.
Als die zitten ga je gestrekt ;-)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
-
En 't sneeuwbaleffect hè? Zowat elke Irakees gooit nu z'n schoenen naar elke passerende Amerikaanse soldaat. Die worden 't straks zo zat dat ze gaan muiten en insubordineren en... :)
EDIT: waarvan akte, gezien de cartoon van F&S. :))Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk zou het ook geweldig vinden als het hier gebeurde.
Eén of ander Twents boerke die zijn klompen naar Balkenende gooit. I'd pay to see that.
lol, in NL met Balkenende is natuurlijk sowieso heel anders natuurlijk.
Tevens duikt hij niet op tijd weg waarschijnlijk. :-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtAch, kudos voor Bush dat hij snel wegdook, maar de journalist krijgt een "A" for effort.
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk had anders nog wel een paar Caterpillars met stalen neuzen voor hem gehad. Maatje 45.
Als die zitten ga je gestrekt ;-)
heb je als "hardcore " "journalist" ook weer je verzetje
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk zou het ook geweldig vinden als het hier gebeurde.
Eén of ander Twents boerke die zijn klompen naar Balkenende gooit. I'd pay to see that.Last edited by motroosje; 16-12-08, 19:12."ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
-
-
Ach Butty, ik ben er inmiddels achter dat ik niet ben weggelegd voor actievoeren; niet handig genoeg in blijkbaar.
De laatste keer dat we gingen werd ik 3 uur lang vastgehouden op het politiebureau. Daar ging mijn waardevolle demonstratietijd ;-)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtAch Butty, ik ben er inmiddels achter dat ik niet ben weggelegd voor actievoeren; niet handig genoeg in blijkbaar.
De laatste keer dat we gingen werd ik 3 uur lang vastgehouden op het politiebureau. Daar ging mijn waardevolle demonstratietijd ;-)
die irakees heeft wel langer dan 3 uur op het bureau gezeten ;-)
je gaat toch niet naar zon lullige burgerlijke demonstratie ,bevolkt door stereotype ongewassen beroeps boeroepers en je nog laten arresteren ook?
wat ben je voor een middelmatige green peace prutser
verzin dan een originele actie , waarbij je in de media komt met een grote knal , dat zou wat meer passen bij de groteske zapruder retoriek ipv als een NWO conservatief, anderen te willen betalen voor het vuile werk"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
-
Het was als een tweemans demonstratie in Den Haag bedoeld, maar ik ga het je niet verder uitleggen.
En ik hap niet in je doorzichtige flame bait, dus doe geen moeite ;-)Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtHet was als een tweemans demonstratie demonstratie in Den Haag bedoeld, maar ik ga het je niet verder uitleggen.
En ik hap niet in je doorzichtige flame bait, dus doe geen moeite ;-)"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
-
Rofl :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
nee nee geen moeite en niet happen zelfs het plaatje vergroten en in je fotoemmertje zetten;-)
maarrrrr hij is dikke lol evengoed, leuk gedaan ;-)"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
-
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtIk kan niet wachten op de lawine van fotofucks de komende dagen:Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)
Comment
-
Comment