Na een - slechts redelijke - vakantie in een huisje heb ik mdv weten te overtuigen dat met jongens in de leeftijd 3,5 en 7 kamperen waarschijnlijk leuk is (en voor ons rustiger, gewoon op een stoeltje buiten boekje lezen terwijl zij elkaar afbreken of de plaatselijke rivierloop verplaatsen.
Nu heeft mdv daarin ingestemd, maar ook een eis gesteld: eigen afsluitbaar sanitair (Ja, had ik haar maar niet op campingsite De Paal in Bergeijk moeten wijzen).
Enige tips? want ik wil als het ff kan naar Engeland of Zwitserland en uiteraard kan je daar niet vinden of ze daar dat soort sanitair hebben.
* Ja schat ik heb het gevraagd, maar kennelijk hebben ze het toch niet begrepen discussie bij een hurk toilet met wc-rol aan boom gespijkerd *
We hebben een vouwcaravan gekocht (voor een schraperprijs van 200 euro).
Kom maar op, ook al is het nog geen vrijdag.
Nu heeft mdv daarin ingestemd, maar ook een eis gesteld: eigen afsluitbaar sanitair (Ja, had ik haar maar niet op campingsite De Paal in Bergeijk moeten wijzen).
Enige tips? want ik wil als het ff kan naar Engeland of Zwitserland en uiteraard kan je daar niet vinden of ze daar dat soort sanitair hebben.
* Ja schat ik heb het gevraagd, maar kennelijk hebben ze het toch niet begrepen discussie bij een hurk toilet met wc-rol aan boom gespijkerd *
We hebben een vouwcaravan gekocht (voor een schraperprijs van 200 euro).
Kom maar op, ook al is het nog geen vrijdag.
Comment