Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vvdg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een trailer met daarop een minigravertje zien en denken "die bats zal zich nu wel vervelen"
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Ha, die Gummers;

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
      Ha, die Dutch;

Ga aanstaande zondag voor het eerst in lange, lange tijd een Römisch-Katholische Gottesdienst bijwonen.
      Ik moest maar lekker achterin gaan zitten want ik zie de VVDG'tjes alweer van verre aan komen stormen....
      Viel naderhand erg mee met de VVDG'tjes. Kan aan de heilzame werking van het uitbundig eerbetoon aan het Reinheitsgebot van de avond ervoor hebben gelegen, maar ik denk dat het met een zwaar Angolees accent uitgesproken Duitsch en de duidelijk matchende etniciteit van de voorganger hier toch ook wel een rol in speelden. Bijzonder, laat ik het zo noemen.
      Scherven brengen gelul.

Comment

• Ha die Hansv,

De vraag rest: waarom?
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

• Ik vind het nogal vroeg hoor, om je Angolese mail-order-bride al bij de doop uit te zoeken?
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• De zoveelste Gummen.Org kentekenplaatsticker plakken en weer denken: "GVD, wat staat dat toch mooi!"

Hoe ziek ben je dan? ;-)
            Last edited by Alfisto; 10-05-11, 13:46.
            ---------------------------
            Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

• valt mee dat je het niet 'skitterend' vindt staan. :)
              Forza!

Comment

• Heb jij weer gelijk in. :-)
                ---------------------------
                Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

• Ha, die Panda;

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                  Ha die Hansv,

De vraag rest: waarom?
                  Nou, ik weet niet hoe vaak jij op een mooie zondagochtend een ouderwetse heilige mis in een beeldschoon, piepklein Duitsch dorpkerkje met een Angolese pastoor als voorganger meemaakt, maar voor mij was het voor het eerst. Een ricochet van de missie, zogezegd. En dat vind ik als ex-katholiek nogal bijzonder. Nix mis mee, verre van, gewoon bijzonder.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

• Onderstaande taxi zien en je afvragen hoe slim de heren directiechauffeurs Hansv en W220L niet moeten zijn

Comment

• Niet direct een gummen-momentje, maar meer een Office Space momentje.
                      Stond 'lekker' in de file op de A13, opeens kwam snoeihard dit nummer van ODB voorbij op de MP3. Lekker head boppen en precies even later een Golfje met twee gangsta nigga's voorbij rijden :-)))

(ok, het is geen Geto Boys, maar close enough)
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Ha, die Ton;

LOL! In ieder geval slim genoeg om er niet mee te koop te lopen....
                        Scherven brengen gelul.

Comment

• http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...n_allemaa.html

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/...sistisch.dhtml , voor de linkse rakkers...

Moest toch even aan de smurf denken.....
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

• Spam krijgen over 'Weber BBQ's' en je als eerste afvragen of die Merc-leenslet van brun in de hens is gevlogen.
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Het nieuws van vandaag:

CEO van TNT Peter Bakker neemt binnenkort na bijna tien jaar afscheid van het bedrijf.
                              Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ha, die Netraam;

Ach, een mens moet een hobby hebben, niet?
                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Hansv12: doet me denken aan Harry M., die er naast een gezin vrolijk nòg een vrouw + kinderen op nahield. Dubbelleven suprême!

Comment

• Naamgenoot zijn is dan ook de enige overeenkomst.. ;-)

Prius met chauffeur RTOM

Comment

• Ha, die W220L;

Gevalletje taakstraf soms, die sjoof?
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Taakstraf Hans ???

Meer een lijfstraf.....

Comment

• alles is k*t aan een prius, als je daar voor je werk in moet rijden......
                                          Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                                          A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

• Beetje doorgeslagen in het MVO.. ;-)

Comment

• Zelfs Bono is fan van 'm.

Overigens vond ik de Prius II best een leuke auto om mee te rijden.

Comment

• Naar aanleiding van het Gereedschapsrolkastdraadje kwam ik op de site van Action terecht, een winkel waar ik nog nooit van gehoord had trouwens, maar die kennelijk alles voor 1,99 verkoopt wat elders 400 pop kost. Interessant dus.

Ik zit daar wat te grasduinen en plots spuw ik mijn koffie bijkans tegen het scherm.

Kunststof schraap-buxus in bolvorm
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                  Naar aanleiding van het Gereedschapsrolkastdraadje kwam ik op de site van Action terecht, een winkel waar ik nog nooit van gehoord had trouwens, maar die kennelijk alles voor 1,99 verkoopt wat elders 400 pop kost. Interessant dus.

Ik zit daar wat te grasduinen en plots spuw ik mijn koffie bijkans tegen het scherm.

Kunststof schraap-buxus in bolvorm

En deze dan...........ga je zeker niet harder van rijden en het plezier in rijden gaat over...
                                                  Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Comment

• Een paar traytjes van dat spul is wel iets voor Erwin GTA ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                      Naar aanleiding van het Gereedschapsrolkastdraadje kwam ik op de site van Action terecht, een winkel waar ik nog nooit van gehoord had trouwens, maar die kennelijk alles voor 1,99 verkoopt wat elders 400 pop kost. Interessant dus.
                                                      Action. Daar waar de weekmakers je tegemoet komen.
                                                      Oliestoken voor het goede doel

Comment

• Met Baur in de 325iX op weg naar Weesp, en dan in iedere XK kijken of we een dikke bankiel zien... (en een plethora aan andere Gummen-quotes rondgooien...)
                                                        '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• "Iedere XK", 't is geen Golf. :)
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• 'k Heb er toch een stuk of 4 gezien vandaag. Waarvan 2 bij autohandelaren, dat dan weer wel.

Comment

• Net een goed VVDG momentje tijdens de vergadering van de VvE:
                                                              Iemand stelde bij de rondvraag of er nog wat gedaan mag worden met de lege plantenbakken en of er eventueel iets in kan komen, waarop ik keihard riep: Buxussen!!! En ik schoot meteen in de lach van mijn eigen grap, waarop iedereen mij vreemd aankeek en toen besefte ik dat in dit betreffende gezelschap natuurlijk niemand deze inside joke kent :-).

Comment

• LOL! Da's herkenbaar, heb ook wel eens per ongeluk een Gummen insidergrap uitgeschaterd in het verkeerde gezelschap. Wordt meestal gevolgd door een mompelend, "Na ja, laat maar....". :)
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ja, die snel uitdovende ik-zal-het-wel-even-uitleggen reflex had ik ook :-).

Comment

Working...
                                                                  X