Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vvdg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Op de radio een reclame horen waarin wordt beweerd dat je sommige dingen, zoals een bezoek aan de sportschool, kunt uitstellen, maar het leasen met weinig bijtelling van een BMW Nordic Walking niet.

Comment

• Ja toen ik die schijven zag had ik ook een vvdg momentje :) en ik denk de BMW dealer in Epse ook haha!
      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Ik zag vanavond een kenteken met iets van sbt en moest gelijk denken aan een favoriet onderwerp van JB.

Comment

• Ik kan geen fokking twee-serie zien rijden of ik denk aan die grapjurk die er voor drie jaar aan vastzit :-)
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Floortje Dessing wint een Ster.
            '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
              Ik kan geen fokking twee-serie zien rijden of ik denk aan die grapjurk die er voor drie jaar aan vastzit :-)
              Haha.
              Dat heb ik ook.

Comment

• Het nieuwe afwasmiddel bij ons op de zaak

Giulia 1600 Super '65
                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• lol !

Comment

• Een ex van Kleintje op het internet?

Comment

• Na een vermoeiende werkdag een tram zien rijden, denken dat er "Westergaasfabriek" op staat, en je afvragen of het niet wat overdreven is om op industriële schaal te onaneren. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Was dat voor of na halte LiveJasmin ?

Comment

• Was op de brug bij het Fapsel Hotel.
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dit zien, en dan denken dat het niet zo goed gaat in de print-business...
                            Attached Files
                            '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• 20170110_090353_crop_402x432.jpg

Sarphatistraat, hedenochtend. :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• ^^LOL. :)

Tijdens het shoppen bij de Gamma een "schraapmat" tegenkomen...

Comment

• http://www.parool.nl/amsterdam/dit-i...rdam~a4452192/

Krantberichtje over het aller-, állerirritantste stoplicht van Amsterdam, en die staat op de Middenweg. Ik zie automatisch Kleintje daar vloekend zichzelf af te staan vragen waarom hij in vredesnaam op de fiets is gegaan. ;)
                                  Forza!

Comment

• Nooit geweten; Ik kom hier ook niet zo vaak. Rij en fiets vanaf kantoor meteen rechtdoor en steek de Middenweg dan ook over t.h.v. de Hogeweg (mijn kantoor). Dit stoplicht staan ter hoogte van het voormalige Ajax Stadion.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                                      Door de Elzas rijden, en bij de afslag Sausheim meteen aan linedancers denken. Aaarrrgh!
                                      Alweer zo'n momentje. Vanaf 0:50.

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• In een restaurant aan de Amstelveenseweg zitten en regelmatig naar buiten kijken of je niet toevallig een bezwete Jasper langs ziet fietsen. ;-)
                                        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• De Veranda? :)

Ik fiets een andere route trouwens. Maar je had me kunnen spotten vandaag!
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Yup, maar toch gemist dan.
                                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• De oudste hengst die meedoet...
                                              De dekhengst Jasper is de oudste hengst die meedoet aan de Friese hengstenkeuring in het WTC in Leeuwarden. Hij is een ware grootheid in de Friese hengstenwereld. Fokker en eigenaar Teake Wijma en
                                              VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• https://www.duic.nl/horeca/in-cafe-b...m-naar-binnen/

Zo zie ik ook voor me.

Comment

• http://www.ad.nl/bizar/reusachtige-b...reld~ac8a1ddd/
                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Zag vandaag een Kwibus autobus in DHg.

gegoogeld.. bestaat inderdaad..
                                                    http://kwibus.net/portaal/
                                                    It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• De verleiding om hier grappen over fotografische bewijslast te maken is groot, maar toch laat ik 't voor 'n keertje :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door motard Bekijk bericht
                                                        Zag vandaag een Kwibus autobus in DHg.

gegoogeld.. bestaat inderdaad..
                                                        http://kwibus.net/portaal/
                                                        Bono achter het stuur :)
                                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

De verleiding om hier grappen over fotografische bewijslast te maken is groot, maar toch laat ik 't voor 'n keertje :-)
                                                          Er zijn heel veel momenten waarop ik denk: had ik maar n helmet-cam.. gekken dingen of andere zaken die je zou willen vastleggen.
                                                          En op reis het eewige gehannes: view -> stopplek zoeken (veilig en vlak) -> handschoen -> goede foto maken [ander viewpoint - nogmaals...] -> phone weer opbergen -> handschoen -> eindelijk verder...
                                                          en dat 20x per dag.... gaat ook slijten.

maar.. ik wil het gehannes met een helm- of tank-camera en de extra tijd van het terugkijken en bewaren er nog even niet bij hebben.
                                                          It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

De verleiding om hier grappen over fotografische bewijslast te maken is groot, maar toch laat ik 't voor 'n keertje :-)
                                                            Bedenk eens wat nieuws ipv die grijsgedraaide grammofoonplaat die blijft hangen.
                                                            Fotografisch bewijs? Dan ben je erg slecht op de hoogte.
                                                            Met de intrede van digitale beeldbewerking kan geen enkele afbeelding nog als bewijs dienen.

Comment

• Inderdaad, Kwibus, zeker. We doen het dan maar met de anekdotische bewijsvoering :-)

Comment

• Als ik je daar blij mee kan maken.

Comment

• Ik reed vanochtend in Jaspertown (Southside) achter een 318i en moest gelijk denken aan hoe listig die BMW's vroeger waren. Gelukkig hebben ze nu extra stumperhulpjes.

Comment

Working...
                                                                  X