Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vvdg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
    Kan best, maar het staat dan wel op het kenteken .
    Verzekeren wil dan wel eens een dingetje worden..
    Nooit gezien op een Engels kenteken.
    Compleet overbouwen wordt door de verzekeraar vergoed en als reparatiemethode voorgesteld en geaccepteerd.
    WOK is in Engeland niet bekend. Men heeft vertrouwen in de MOT, Engelse APK.

Dergelijke opmerkingen ken ik alleen van Nederlandse kentekens.
    Een G die van benzine omgebouwd is naar diesel is daar een voorbeeld van.
    Die G heeft inmiddels een Duits kenteken met als type G300D zonder enige opmerking.
    Last edited by Kwibus; 10-06-17, 15:17.

Comment

• Ha, die Gummers;

Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik loop op vakantie altijd tegen een paar vvdg momenten aan. De familie Brun. Of de straat 'Bruns'. Dat soort zaken. En deze, die ik nog vergeten was te posten voor ons motorrijdende lid:

20170812_145013.jpg

Comment

• Brahma ma Gaaaf. Dank. Opgeslagen voor later gebruik.
          It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Ik vond hem ook wel mooi, vandaar de foto. Het betreft dit museum (niet bezocht) :

http://mobile.ubaye.com/sortir/muse-de-la-moto.html

Comment

• Dank voor de link.

Daar ben ik nota bene vorig jaar op 07Sept op hemelsbreed 10km langs gekomen..

edit, waarvan hier verslagje..
              https://www.gummen.org/forum/diverse...721#post958721

Last edited by motard; 06-09-17, 18:50.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Brun had hem weer eens goed hangen gisteravond...

https://www.nu.nl/amsterdam/4935314/...amsterdam.html
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• À propos: waar is SchnitzelStephan eigenlijk gebleven?
                  VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Tja, die schaamt zich voor z'n Prius Wagon :-) Ik zal 'm 'ns bevrienden op FB.

Dutch mist hier trouwens ook al een poosje.
                    Last edited by netraam; 24-09-17, 20:25.
                    Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Is dat minder erg? Geeft dat een bepaalde hoop dat ie nog weer op gummen zal verschijnen? Of zo...?
                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                        À propos: waar is SchnitzelStephan eigenlijk gebleven?
                        Mis je die nu pas? motroosje is ook al een tijdje weg, mocht het je niet opgevallen zijn ;-).

Dutch is tegenwoordig best wel actief op FB mbt de historische racerij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht

Mis je die nu pas?
                          Nee, maar bij zo'n bericht over een dronkenman in Lederhose wordt het gemis wel extra schrijnend.
                          VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ik kreeg een VVDG'tje toen ik dit plaatje zag ;-)

Comment

• Ik ken een paar gummers die hier niet om kunnen lachen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                                À propos: waar is SchnitzelStephan eigenlijk gebleven?
                                Ook weggepest toch? Zoals de meeste ex gummers.
                                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Als wegpesten zou lukken was jij er toch ook niet meer?
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• SchnitzelStephan is nou niet direct iemand die zich laat wegpesten. Als er al gummers zijn die dat zouden willen.

Comment

• VVDG.. ik waarom moest ik bij die nieuwe politie-audi direct denken "Autobahnsturmer"... ?
                                      https://www.ad.nl/binnenland/pijlsne...alen~a15c3df9/

Comment

• Met de Audi A6 3.0 TDI Avant Quattro S-tronic, waarvan de consumentenprijs boven de 80.000 euro ligt, heeft de politie naar eigen zeggen 'een antwoord op mobiele bandieten, plof- en ramkrakers, verkeershufters en ander gespuis in snelle bolides'

Tenzij die bandieten een RS6 gejat hebben, dan heeft de Hermandad alsnog het nakijken.. :-P

Comment

• Het mooiste is dat Hermandad hoog opgeeft van de stuurmanskunsten.
                                          Alleen waren de verzekeraars daar minder van overtuigd.
                                          Toen regiokorpsen nog een zelfstandige status hadden zijn er flink wat uit de verzekering gegooid.
                                          Dat had beslist niets te maken met de goede voertuigbeheersing.

Goede kans dat de Avants FO geleased zijn.
                                          Opvallende deal, ik meende dat PON uit de gratie was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                            Als wegpesten zou lukken was jij er toch ook niet meer?
                                            aldus de expert ;-)
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht

aldus de expert ;-)
                                              Touché '-)
                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Kennelijk beperkt mijn expertise zich tot de Noordelijke provincies. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Mwoah, er zijn er toen wel meer dan alleen de N3 afgehaakt na Relsmurf gate.

Culling the herd... ;-)
                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• VVDG.. toen ik al rondtiefend het bericht van overlijden gert zag dacht ik niet : ocharme.. maar dacht ik eerst: welke Gummert zet dit het eerst in "bekende lijken".

terug van 3900 km, was laatste grote tocht op de motor dit jaar.
                                                    vanaf nu is een expeditie voor lunch (ander gebouw) weer een uitje, een dagje werken in Amstelveen is een "trek", en een dagje Apeldoorn een "Expeditie"...

Comment

• Waarom moest ik aan dit draadje denken?
                                                      Kya Granito, 21, says her boobs won't stop growing, and claims she has to buy new clothes every week to fit them

Comment

• Heb ik ook een paar jaar gehad, maar dan met mijn pens. Elke week nieuwe maathemden, er viel bijna niet tegenop te bonussen.

En die laaielichters van het ziekenfonds betalen dan dus niks mee he.

Kutland.
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Qua VVDG: elke keer als ik door de Piet Heintunnel rijd.
                                                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• De tunnelrun die niet kwam ?

Comment

• Precies! :-)
                                                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Ik las dus serieus dat Jasper zijn pens zo hard groeide dat er niet tegenop te bolussen viel :-) Net een andere invalshoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                                                  Qua VVDG: elke keer als ik door de Piet Heintunnel rijd.
                                                                  ook hiero vvdg, bijna dagelijks als ik door de sijtwende en de hubertus ga.
                                                                  (maar voorzover mogelijk nooit serieus te snel, en nog altijd achterdochtig voor koekblikjes die me lijken te volgen.... )

ik doe routinematig een klein omwegje komend van A4(delft) of A12(utr) onderweg naar Scheveningen:
                                                                  Lekker draaien van A4 naar N14, indien mogelijk filteren bij de stoplichten, en dan de 3+1 tunnels. Yeah!
                                                                  Soms ook expres even eraf bij uitrijden hubertus, en dan direct rechts-rechts-drrraaaaai er weer op. hehehe.
                                                                  (kinderen...)
                                                                  Last edited by motard; 24-11-17, 10:59.

Comment

Working...
                                                                  X