Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vvdg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• https://www.autobahn.eu/6653/rijkaar...e-moet-dokken/

"In Frankrijk gaat dat anders, daar heb je Thierry Modolo. Deze Thierry is kapitein van de renaissancevloot tegen de autofobie. Hij strijdt tegen verkeersdrempels die hoger zijn dan tien centimeter en die te steil zijn: uiteindelijk zouden alle drempels in het departement Var moeten verdwijnen, als het aan Modolo ligt.

Ferrari-eigenaar Alain V. (wij hebben deze verdachtmakende afkorting niet bedacht) richtte zich tot Modolo omdat hij met zijn Italiaan tegen een drempel was gereden. De schade van het voorval was flink: €2.000. Uiteraard wilde Alain die centen graag terug van de gemeente. Na aanvankelijk twee jaar tegen een muur van onbegrip te zijn gelopen, riep hij de hulp van Thierry in. Het resultaat volgde binnen drie maanden: de burgemeester erkent zijn nederlaag, vergoedt de schade aan de Ferrari en daarnaast de deurwaarderskosten. "

Moest toch even denken aan Geelhoed..

Veritatis simplex oratio est

Comment

• Geelhoed of niet, ze hebben wel gelijk. In Frankrijk zijn de verkeersdrempels vaak idioot hoog en steil. Waarom zouden de gemeenten zich niet aan de wet moeten houden?
      VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ik nam aan dat het stukje over Frank Rijkaard ging, maar kennelijk is een Ferrari-bezitter per definitie vermogend?
        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
          Ik nam aan dat het stukje over Frank Rijkaard ging, maar kennelijk is een Ferrari-bezitter per definitie vermogend?
          Rijkaard heeft zijn naam niet echt mee he :)
          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Gummen momentje.. Waarom... nah. gewoon, vanwege een glimp van een auto.
            Volgens mij een fantasieding, filmprop ofzo, jaren 60/70...
            Wellicht herkent iemand m.

It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Ha, die Motard;

Geen idee. Leuk onderwerp om het oude raadplaatjesdraadje nieuw leven mee in te blazen.
              Last edited by Hansv; 13-12-17, 18:39.
              Scherven brengen gelul.

Comment

• Vreemd ding

Comment

• De auto is afkomstig van de Britse serie UFO uit 1970. Dit is de auto van het personage Straker.

Comment

• *mond valt open*

Gummen! - met 1x F5 heb je antwoord op elke auto-vraag.
                    Beslist een (VVD)Gummen momentje.
                    (wist niet dat er ook een raad-de-plaat-draad was - scusi)

En jawel hoor Google (ufo straker car) bevestigde het meteen.
                    Brits eh ? Zo toe zien een beetje cult-serie. Een volle 8.0 uit some two thousand odd votes op IMDB.
                    Die serie wil ik wel eens zien.

toch nog even een raar gevoel - die fotos proeven wat amerikaans - LHD?
                    hm, serie gemaakt 1970, supposedly spelend in 1980.. en dan geen RHD ??

yep, ook IMDB::
                    As the show was made just after Gerry Anderson's previous movie, "Journey to the Far Side of the Sun (Doppelgänger)" (1969), many of the props, set pieces and even actors were used. Both the cars - Straker's and Foster's - were from the movie, as were the six-wheeled trucks. Also recycled were the spacesuits. In fact, actors Ed Bishop (Straker), George Sewell (Freeman) and Keith Alexander (Ford) were all from Doppelgänger.
                    Beslist materiaal om eens te kijken...
                    (leuker dan de grand-tour, S02E01 viel me toch wat tegen)

*googled nog even verder*
                    Last edited by motard; 13-12-17, 19:02. Reden: typos... tis mn dag niet
                    It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• E90 vs lantaarnpaal. Blijft voor mij een VVDG-momentje, sorry Jasper. ;)

https://www.ed.nl/eindhoven/auto-rij...oven~a125220e/

Maar ik zal er ook deze creatief geparkeerde Vito bij zetten, aangezien ik zo'n ding zelf ook wel eens (achteruit) tegen een boom heb geparkeerd.

https://www.ed.nl/eindhoven/bestuurd...oven~a69d5f72/

Comment

• Laatst liep ik door de bouwmarkt en zag daar infrarood lampsensoren staan en dacht: die gekke dingen brengen je energierekening zo tot batsiaanse hoogten (zonder zwembats)... :)
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Ja gek genoeg lijken mijn sensoren mijn energierekening niet op te drijven, maar goed, dat zijn dan ook niet van die goeie TSM dingen die aangaan wanneer er op 6 km afstand een muis een ruft laat. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Geen lachende indiaan meer in logo honkbalclub Cleveland - http://nos.nl/l/2214414

Nou GJ, het is een beetje een zwarte pieten-discussie, maar dat wordt je avatar aanpassen ;-)

Comment

• http://feed.omroepbrabant.nl/share/2645851BMW verliest twee wielen na rammen vangrail op A16, inzittenden wonderwel met de schrik vrij - #omroepbrabant
                              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Z4-tje :)
                                E89.
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Yup... Ik had dat momentje ook... :-)

Comment

• https://www.telegraaf.nl/nieuws/1661...0-000-349-euro

Ik moest toch even denken aan de filmpjes van Kabouter Wesley die hier destijds voorbijkwamen..HONDERDDUIZENDMILJOENMILJARD!

Comment

• Gister avond moest ik nog even iets uit de auto halen. Ik hoor bij de buurman (die op vakantie is) water stromen in de tuin. Echt hard. Maar ik twijfelde even om de tuin in te springen. Dat staat wel verdacht én afgelopen tijd zijn er wat inbraken in de buurt geweest. Gelukkig.. Daar komt andere buurman aan. Samen de tuin in gesprongen. Wat blijkt. Kraan open en water spuit aan de zijkant van de leiding er uit. Gebarsten.

Ik buurman voice mail in gesproken en ge-appt. Geen reactie. Kraan uiteraard dicht gedraaid maar aan de gebarsten leiding in de tuin kon ik weinig doen.

Vlak voordat ik vanochtend wakker werd droomde ik nog net dat W de lekkage had gedicht. Ik werd echt wakker met de gedachte; "Die gast kan ook echt alles he...."

Als dat geen VVDG momentje is geweest dan weet ik het ook niet meer.

Comment

• Deze foto geappt krijgen en aan een Gummert denken.
                                        Attached Files

Comment

• Kale Gummert ???

*doet hard weer draadje uitrennen*
                                          Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                          Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slimenslecht Bekijk bericht
                                            Kale Gummert ???

*doet hard weer draadje uitrennen*
                                            Hehehe, kale poes van een kale Gummert.

Comment

• Gewoon de kift he mannen :-).

Comment

• https://www.autoblog.nl/nieuws/wat-i...tune-up-104886
                                                Giulia 1600 Super '65
                                                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• een middagje kijken naar de 76th Members Meeting livestream vanaf Goodwood en dan denken "benieuwd wanneer Dutch in beeld komt"
                                                  Nah, dat duurde tot 17.18 uur bij de felicitaties aan David Hart :)

Comment

• lekker weertje daar ook! Ze lieten op twitter de ene glibberende klassieker na de andere voorbij komen.
                                                    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Er is ook wel "wat schade" gereden ;)

Comment

• Die livestream was weer prachtig! En een stuk aangenamer dan in de kou naast het circuit. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                                          een middagje kijken naar de 76th Members Meeting livestream vanaf Goodwood en dan denken "benieuwd wanneer Dutch in beeld komt"
                                                          Nah, dat duurde tot 17.18 uur bij de felicitaties aan David Hart :)
                                                          Een minuut voordat ik aftaaide. Ik geloof dat daar de uitdrukking 'Wait for it' is uitgevonden... :)
                                                          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Het was geen straf om naar de livestream te kijken, zelfs V220 vond het leuk.
                                                            ​​​​​​

Comment

• Zeker die middag was het erg vermakelijk, klopt!
                                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• https://forum.driving-fun.com/viewtopic.php?f=2&t=35259

Smurf lezen.. ;)

Comment

• Die tekst is onleesbaar peuterschool.nl doet het beter Maar een R is gaaf op trackpad.dot maar velen weten dat al omdat ik velen ken en toevallig kennen al die vele mij ook dus dat is altijd welgezelligmet zijnvelen aan de koffietafels op trackdays waar velen mij wel gezie heb
                                                                  Groeten,
                                                                  Bats
                                                                  wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
                                                                  *klopt zelf op schouder* --- TSM
                                                                  Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
                                                                  Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
                                                                  Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
                                                                  de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
                                                                  Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
                                                                  Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Working...
                                                                  X