Vvdg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper
    Relsmurf Emeritus
    • 06-06-08
    • 50818

    Rofl @ Bats df impressie :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

    Comment

    • slimenslecht
      Vliegend tapijtje
      • 20-04-12
      • 2952

      Toppertje !

      Ennuh, iets van doe maar gewoon, doe je gek genoeg...
      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
      Ja Jappen roesten nog steeds !
      It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon

      Comment

      • Niels
        Scandinavian Flick
        • 21-09-10
        • 2710

        Krijg een pushbericht van de NOS en de eerste gedachte gaat naar Jasper die z’n router heeft gereset..
        "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

        Comment

        • Jasper
          Relsmurf Emeritus
          • 06-06-08
          • 50818

          Ik heb dit keer een alibi: was aan het stappen in Maastricht en zit nu pas in de trein (!) naar huis. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

          Comment

          • janspeed
            Senior Member
            • 18-08-08
            • 5401

            Ergens op twitter dit plaatje tegenkomen en meteen aan dit VVDG draadje moeten denken:
            DcQL0XJWAAIM6-V.jpg

            Comment

            • Jasper
              Relsmurf Emeritus
              • 06-06-08
              • 50818

              Kleintje, kun je ophouden met dat zaadnummer over zoutelande? Ik krijg er diarree van. Dank!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

              Comment

              • scuderia
                Senior Member
                • 02-12-08
                • 17706

                Zeg meneer Meeuwis, wil jij dan stoppen met optreden bij RTL latenight?

                Comment

                • Kleintje
                  Roar!
                  • 19-06-08
                  • 20439

                  Hahahaaaaaa

                  Comment

                  • Jasper
                    Relsmurf Emeritus
                    • 06-06-08
                    • 50818

                    Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                    Zeg meneer Meeuwis, wil jij dan stoppen met optreden bij RTL latenight?
                    Lol, die hoor ik al sinds ik in 2003 aan de bril moest. Kennelijk lijken alle vette Brabanders met bril op guus meeuwis. :)
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

                    Comment

                    • WimD
                      Toerist
                      • 06-06-08
                      • 6783

                      Hoho, zo vet is Guus Meeuwis niet :-)
                      Skoda Enyaq RS (2023)- Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Magirus Deutz (1976)

                      Comment

                      • Jasper
                        Relsmurf Emeritus
                        • 06-06-08
                        • 50818

                        En al was het zo, dan nog ben ik veel knapper. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

                        Comment

                        • scuderia
                          Senior Member
                          • 02-12-08
                          • 17706

                          Nou, nou.

                          Ik denk dat je wel beter kan zingen.

                          Comment

                          • Jasper
                            Relsmurf Emeritus
                            • 06-06-08
                            • 50818

                            In mijn versie is het dan wel duidelijk of de kledingstukken van mij of van haar zijn.
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

                            Comment

                            • scuderia
                              Senior Member
                              • 02-12-08
                              • 17706

                              Jouw charatels zijn aanzienlijk groter ;-)

                              Comment

                              • gait156
                                Senior Member
                                • 29-10-09
                                • 8466

                                LOL
                                Het open nationaal kampioenschap ‘noem een uitgerangeerde BN’er die op een gummer lijkt’ is tot nu toe erg vermakelijk :)
                                privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

                                Comment

                                • w220l
                                  Senior Member
                                  • 05-06-08
                                  • 32235

                                  En vergeet de dwarsfluit niet he
                                  Veritatis simplex oratio est

                                  Comment

                                  • Brahma
                                    Seńor Member
                                    • 07-06-08
                                    • 6864

                                    LOL @ Jasper.

                                    In mijn studententijd/eerste banen tijd waren er wel mensen die mij op die drol uit 'In de Vlaamsche Pot', Frans van Deursen, vonden lijken. Een paar jaar daar na kreeg ik wel eens te horen dat ik wat op Huub van der Lubbe leek. Dat vond ik wel een vooruitgang, hoewel ik zelf altijd vond dat ik op geen van beiden leek.

                                    Tegenwoordig heb ik een vriend die wel op mij lijkt. We zouden best broers kunnen zijn. Mijn echte broer lijkt dan weer totaal niet op mij.

                                    Tot zover de voorgoed en zinloos door gummen verpeste mededelingen.

                                    Comment

                                    • Joep
                                      Senior Member
                                      • 21-11-10
                                      • 8743

                                      Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                      Kleintje, kun je ophouden met dat zaadnummer over zoutelande? Ik krijg er diarree van. Dank!
                                      +1

                                      Dat schijtnummer is hardnekkig uit te roeien. Ik wissel altijd van Radiozender als ie (weer eens) voorbijkomt.

                                      Comment

                                      • Prins Claus
                                        Senior Member
                                        • 06-06-08
                                        • 854

                                        Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht

                                        +1

                                        Dat schijtnummer is hardnekkig uit te roeien. Ik wissel altijd van Radiozender als ie (weer eens) voorbijkomt.
                                        Idem dito!
                                        Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

                                        Comment

                                        • gait156
                                          Senior Member
                                          • 29-10-09
                                          • 8466

                                          Helaas heb ik diezelfde primaire reactie bij het gros van Kleintjes muziek.
                                          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

                                          Comment

                                          • Jasper
                                            Relsmurf Emeritus
                                            • 06-06-08
                                            • 50818

                                            Bla bla bla MOSSELEN bla bla bla ZEELAND bla bla bla VERLIEFD MAN bla bla bla ACH DE WEEMOED bla bla bla VERWAAIDE STRANTTENT IN RELI DORP bla bla GODDOMME HOUDT DIT DAN NOOIT OP
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                            "Jasper val dood." - RH

                                            Comment

                                            • Minuteman
                                              Senior Member
                                              • 18-03-11
                                              • 7868

                                              Zeg JB, hou jij je nou maar bij het kedeng kedeng repertoire.

                                              Comment

                                              • Brahma
                                                Seńor Member
                                                • 07-06-08
                                                • 6864

                                                Binnensmonds vloeken dat Brun toch wel erg ver gaat als hij zijn bouwmaterialen in Berlijn gaat stelen omdat het toch allemaal wat duur wordt in Amsterdam :

                                                "De achtervolging ontstond toen de politie drie mannen wilde aanhouden die bezig waren met het stelen van bouwmaterialen, zoals machines en gereedschap. Agenten zetten de achtervolging in op de mannen in de Audi, maar die waren niet van plan te stoppen."

                                                Het hele artikel:
                                                Zeker zes andere mensen raakten gewond, melden Duitse media. De mannen werden achtervolgd omdat ze bezig waren met het stelen van bouwmaterialen.
                                                Last edited by Brahma; 07-06-18, 14:49.

                                                Comment

                                                • brun
                                                  Writer, baby.
                                                  • 05-06-08
                                                  • 22487

                                                  Wilde er even een grappig commentaar op geven, maar toen las ik dat die kerels in die Audi dus een fietster hebben doodgereden... Godzamme. Wat een kutvolk.
                                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

                                                  Comment

                                                  • Brahma
                                                    Seńor Member
                                                    • 07-06-08
                                                    • 6864

                                                    Is gruwelijk triest inderdaad, voor een paar balken oid. Voor mijn part gouden kranen.


                                                    Toch kon ik niet anders dan aan jou denken. Berlijn + Bouwmaterialen + Stelen (want veel te duur in dit K*Tland!) + Audi = BRUN

                                                    ;-)

                                                    Comment

                                                    • TSM
                                                      Twee Simpele Mannen
                                                      • 05-06-08
                                                      • 14801

                                                      Ja hij was te verwachten.
                                                      Een noest hard trappende brave huisvader met een te laat gegroeide baard, postuur Jasper (dus achterband plat) op een 3 wieler.
                                                      Rechtuit rijden was al een probleem.
                                                      De haakse bocht door remde deze vader niet.
                                                      Op twee wielen werd de bocht genomen. De bak was gevuld met kratten met flesjes waar het zeik van een paard, dat Grolsch had gedronken, in heeft gezeten -Amstel-.
                                                      Ik heb serieus gekeken of het Jasper was die de weg niet meer wist en van Aalsmeer (sorry Amstelveen - is toch zelfde-) in Bergen NH verzeild was geraakt.
                                                      Nou het was hem niet, maar hij leek er zeker erg veel op met zijn gespschoenen en stoffig colbert.
                                                      Volgende keer ga ik het filmen Jasper, je zou er hartelijk om moeten lachen :))))))))0)))
                                                      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

                                                      Comment

                                                      • Jasper
                                                        Relsmurf Emeritus
                                                        • 06-06-08
                                                        • 50818

                                                        Leuke vvdg maar bij Amstel klopte de vergelijking al niet meer natuurlijk. Plus dat ik als semi professioneel road racer de bandjes altijd knalhard heb natuurlijk. En dat ik, als het bier op is, gewoon straalbezopen in de Belgische botsauto stap natuurlijk, want driewielers zijn levensgevaarlijk!
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

                                                        Comment

                                                        • gait156
                                                          Senior Member
                                                          • 29-10-09
                                                          • 8466

                                                          Maaruh, ik dacht dat mensen met 3-wielige bakfietsen bij elke bocht een kinderschedel op de stoeprand kapot sloegen, dat gebeurde blijkbaar vlak hierna?
                                                          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

                                                          Comment

                                                          • TSM
                                                            Twee Simpele Mannen
                                                            • 05-06-08
                                                            • 14801

                                                            Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                            Leuke vvdg maar bij Amstel klopte de vergelijking al niet meer natuurlijk. Plus dat ik als semi professioneel road racer de bandjes altijd knalhard heb natuurlijk. En dat ik, als het bier op is, gewoon straalbezopen in de Belgische botsauto stap natuurlijk, want driewielers zijn levensgevaarlijk!
                                                            Ik had eerder een ander merk bier verwacht Jasper!! Maar harde banden reken ik ook goed (vast voor het betere driftwerk, let je wel op voor de lantaarnpalen ;-) )
                                                            يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

                                                            Comment

                                                            • brun
                                                              Writer, baby.
                                                              • 05-06-08
                                                              • 22487

                                                              Op de een of andere manier moest ik bij dit itempje aan Gummen denken, grinnik:

                                                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

                                                              Comment

                                                              • motard
                                                                Mooi Weer Rijder
                                                                • 24-04-14
                                                                • 6179

                                                                Gummen moment toen dit langs kwam..

                                                                Voor de gemiddelde 3xModale gummer lijkt me dit minder problematisch..

                                                                It's work Jim, but not as we knew it.

                                                                Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

                                                                Comment

                                                                • motard
                                                                  Mooi Weer Rijder
                                                                  • 24-04-14
                                                                  • 6179

                                                                  Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                                                  Op de een of andere manier moest ik bij dit itempje aan Gummen denken, grinnik:

                                                                  https://www.manners.nl/vrouwen-belangrijk/
                                                                  Wat een onzin.
                                                                  Vrouwen willen gewoon een groot huis, alimentatie, een ijzersterk testament, en alle andere statussymbolen (Zeker ook Autos) waarvan wij losers roepen dat ze niet belangrijk zijn.

                                                                  Disclaimer: Mijn ex-gf gaat me deze week trots het apartment en de auto laten zien die haar nieuwe husband voor haar gekocht heeft...Ik ben toch wel benieuwd.
                                                                  Hij gaat trouwens binnenkort met pensioen.

                                                                  *irony-icon* just in casel
                                                                  It's work Jim, but not as we knew it.

                                                                  Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

                                                                  Comment

                                                                  Working...
                                                                  X