*ziet ingmar's desktop en krijgt een Waardenberg & De Jong flashback*
Is het een nee-guuuuuuurrrrrrrrrrr??? :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
print screen knopje gebruiken (ja het werkt nog)
plakken in Paint en opslaan.
Daarna hier uploaden (krijg je zo'n klein fototje) of
ergens online zetten en hier linken.
Hoe krijg ik mijn mijn desktop gekopieert en hier geplaatst?
ALT+printscreen (of gewoon printscreen), plakken in paint (programs -> bureau accessoires -> paint). Save as "naam".jpg.
Bericht maken in deze draad en op de paperclip duwen. Met de chooseknop naar je "naam".jpg browsen, en die uploaden (even je torrent uitzetten, als die max staat te uploaden). Daarna venster van "beheer bijlagen" sluiten en daarna nogmaals op de pijl naast de paperclip duwen. Tada, je desktop printscreen als attachment.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Heb deze er nu al een tijdje op. Genomen op de Isle of Skye, uit een rijdende Spider, door mijn vrouw, met de Canon Ixus HTK-camera. Maar soms kloppen foto's gewoon helemaal. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Comment