Ik probeer een iPAQ te verkopen op Marktplaats; moet je kijken wat een rare berichtgeving...
laatste mailtje van van geinteresseerde:
Van: wiggin luther [mailto:weggehaald ivm mogelijke spam]
Verzonden: zondag 21 december 2008 15:11
Aan: ZamBeZi
Onderwerp: watting for you reply ::::: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
Hartelijk dank voor uw bericht, Zijn echt goed om te lezen van je snel, ik ben ok met de prijs, dus ik wil dat je het object verzendt naar mijn kleinzoon naar school, want ik ben de aanschaf van dit item als een verjaardagscadeau, dus ik hebben gedaan op de verzendkosten door middel van een vriendin en ze vertelde me dat kosten € 50,00 te sturen naar hem, dus de totale Ik betaal uw account is nu € 175,00 kunt u nu geef me de gegevens van uw bankrekening, zodat ik kan profiteren indien mogelijk vandaag. hieronder is de informatie die nodig is ..
Volledige naam:
Bankrekening:
Bank Name:
Bank Plaats:
IBAN:
BIC:
Ik zal moeten wachten tot we u en de betaling zal geschieden zodra ik heb uw bank ........
Groeten.
MR arcade WIGGINS
mijn eerste reactie:
--- On Sun, 12/21/08, ZamBeZi wrote:
From: ZamBeZi
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
To: "'lutherwiggin'" <weggehaald ivm mogelijke spam>
Date: Sunday, December 21, 2008, 12:16 PM
Beste Luthers,
Apparaat is als nieuw; niet/nauwelijks gebruikt. Wel heb ik ‘m ooit aangesloten op m’n pc op het werk.
Ik kom er net achter dat de synchronisatie/laadkabel nog op kantoor ligt. Aangezien ik tot na oud en nieuw vrij ben, kan ik ‘m niet eerder demonstreren. Ik hoop dat dit geen probleem is; als dat wel zo is, dan moet ik even kijken of ik een dezer dagen nog op kantoor terecht kan (moet wel kunnen denk ik).
Laat maar even weten wat je/u wilt.
Prijs is 125 euro.
Gr. Dennis
zijn eerste reactie:
Van: lutherwiggin [mailto:weggehaald ivm mogelijke spam]
Verzonden: zondag 21 december 2008 12:25
Aan: dennis
Onderwerp: Reactie op uw advertentie: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
hallo verkoper.
Hoe doe je vandaag? Ik ben geïnteresseerd in de aanschaf van dit object van u, Laat het me weten de huidige toestand en de exacte prijs die u wilt voor dit item ...
Groeten,
Mr Luthers Wiggins
hello seller .
How are you doing today? I'm interested in buying this item from you, Please let me know the present condition and the exact price you want for this item...
Regards,
Mr. luthers wiggins .
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: lutherwiggin
E-mailadres: weggehaald ivm mogelijke spam
Aangeboden: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
Prijs: € 125,00
Omschrijving: Betreft nagenoeg nieuwe PDA. Niet/nauwelijks gebruikt; 'was niet mijn ding
Helemaal compleet met doos, boekjes, alle kabeltjes en een schitterende aluminium casing
laatste mailtje van van geinteresseerde:
Van: wiggin luther [mailto:weggehaald ivm mogelijke spam]
Verzonden: zondag 21 december 2008 15:11
Aan: ZamBeZi
Onderwerp: watting for you reply ::::: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
Hartelijk dank voor uw bericht, Zijn echt goed om te lezen van je snel, ik ben ok met de prijs, dus ik wil dat je het object verzendt naar mijn kleinzoon naar school, want ik ben de aanschaf van dit item als een verjaardagscadeau, dus ik hebben gedaan op de verzendkosten door middel van een vriendin en ze vertelde me dat kosten € 50,00 te sturen naar hem, dus de totale Ik betaal uw account is nu € 175,00 kunt u nu geef me de gegevens van uw bankrekening, zodat ik kan profiteren indien mogelijk vandaag. hieronder is de informatie die nodig is ..
Volledige naam:
Bankrekening:
Bank Name:
Bank Plaats:
IBAN:
BIC:
Ik zal moeten wachten tot we u en de betaling zal geschieden zodra ik heb uw bank ........
Groeten.
MR arcade WIGGINS
mijn eerste reactie:
--- On Sun, 12/21/08, ZamBeZi wrote:
From: ZamBeZi
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
To: "'lutherwiggin'" <weggehaald ivm mogelijke spam>
Date: Sunday, December 21, 2008, 12:16 PM
Beste Luthers,
Apparaat is als nieuw; niet/nauwelijks gebruikt. Wel heb ik ‘m ooit aangesloten op m’n pc op het werk.
Ik kom er net achter dat de synchronisatie/laadkabel nog op kantoor ligt. Aangezien ik tot na oud en nieuw vrij ben, kan ik ‘m niet eerder demonstreren. Ik hoop dat dit geen probleem is; als dat wel zo is, dan moet ik even kijken of ik een dezer dagen nog op kantoor terecht kan (moet wel kunnen denk ik).
Laat maar even weten wat je/u wilt.
Prijs is 125 euro.
Gr. Dennis
zijn eerste reactie:
Van: lutherwiggin [mailto:weggehaald ivm mogelijke spam]
Verzonden: zondag 21 december 2008 12:25
Aan: dennis
Onderwerp: Reactie op uw advertentie: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
hallo verkoper.
Hoe doe je vandaag? Ik ben geïnteresseerd in de aanschaf van dit object van u, Laat het me weten de huidige toestand en de exacte prijs die u wilt voor dit item ...
Groeten,
Mr Luthers Wiggins
hello seller .
How are you doing today? I'm interested in buying this item from you, Please let me know the present condition and the exact price you want for this item...
Regards,
Mr. luthers wiggins .
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: lutherwiggin
E-mailadres: weggehaald ivm mogelijke spam
Aangeboden: HP iPAQ rx1950 WiFi 3x gebruikt, incl. alu-casing, doos/boek
Prijs: € 125,00
Omschrijving: Betreft nagenoeg nieuwe PDA. Niet/nauwelijks gebruikt; 'was niet mijn ding
Helemaal compleet met doos, boekjes, alle kabeltjes en een schitterende aluminium casing
Comment