Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit een poging tot oplichten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik doe het net, en krijg "dit nummer is niet in gebruik".

Nog een leuke:

Baandrecht , 21 April 2013

Er is een wijziging plaatsgevonden met uw Betaalrekening nummer

Uw kunt de gewijzigde gegevens bekijken binnen uw internetbankieren

1. mijn gegevens

2. Telefoonnummer

Uw kunt ook direct naar uw rekening gaan door op de onderstaande link te klikken.

http://www.abnamro.nl/rekening/gewij...vens/bekijken/
    Het kan zijn dat sommige computers het moeilijk hebben met de capaciteit van de website/brief en niet alles meer zichtbaar is.

Deze van IDEAL Abnamro. <[email protected]>:

Bedankt voor uw medewerking.

Hoogachtend,

ABN AMRO Bank N.V.
    Afdeling Online Bankieren

- Deze e-mail kan niet beantwoord worden.
    - Dit e- mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden.
    - Indien dit bericht niet voor u is bedoeld, wordt u verzocht
    - de afzender hiervan op de hoogte te stellen door het bericht
    - te retourneren en de inhoud niet te gebruiken.
    - Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
    Baandrecht bestaat niet volgens google-maps.

Deze dan, van [email protected] <[email protected]>:

Afdeling
    Administratie register

Ons Kenmerk Telefoon Fax Datum
    A.L.B 526556 0900-0766 (€0,10 p.m.) 039-53687427 10-05-2013

Onderwerp
    Uw gegevens zijn succesvol doorgevoerd in het systeem en gewijzigd.

Geachte heer/mevrouw,

Op 07 mei 2013 hebben wij u een brief gestuurd. U hebt hier helaas nog niet op gereageerd of uw gegevens nog steeds kloppen.
    Daarom sturen wij u hierbij een kopie van deze brief in een PDF bestand. U kunt ook op de link hieronder alsnog uw gegevens controleren.

controleer uw desbetreffende gegevens via de onderstaande link.

https://abnamro.nl/logon/identification.html

Hebt uw nog vragen?
    Neem dan contact op met een van onze adviseurs via telefoonnummer 0900-0042. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Administratie N.V.

Egbert
    Manager Particulieren Administratie

Bijlage: Kopie brief
    Bij het draaien van 039 krijg ik al "dit nummer is niet in gebruik".

Deze komt van ICS Cards <[email protected]>:

Om de veiligheid te waarborgen van onze online klanten database vragen wij uw login informatie te valideren.

U bent verplicht om onze online validatie formulier in te vullen door te klikken op de volgende link.
    Klik hier om het online formulier te openen

Opmerking: Deze beveiligingsmaatregel is bedoeld om uw persoonlijke informatie te beschermen tegen onrechtmatig gebruik door anderen.

Gelieve alle gegevens correct in te vullen om blokkering van uw rekening te voorkomen.

Hartelijk dank voor uw medewerking

Hendrik Klaasen
    ICS Cards, NL
    Ik heb er een hele boel, van alle banken, van Ideal en weet ik veel wat meer.
    Ze moeten me wel hebben zeg ;-)
    Groeten,
    Bats
    wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
    *klopt zelf op schouder* --- TSM
    Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
    Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
    Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
    de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
    Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
    Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

• Geachte Heer/Mevrouw ,

Het is tot op heden gebleken dat uw creditcard rekening
      geupdate dient te worden.Ten gevolge hiervan, hebben
      wij uw creditcard rekening beperkt totdat u uw
      gegevens volledig update en bevestigt.

Indien u verified by visa wachtwoord of Mastercard securecodeheeft dient u dit verplicht in te vullen.

Om uw identiteit te bevestigen en uw rekeningsbeperking te
      verwijdere
      Klik hier

Met vriendelijke groet,

International Card Services BV
      Postbus 23225, 1100 DS Diemen
      www.icscards.nl
      KvK Amsterdam nr. 33.200.596

Voor de zekerheid maar even alle gegevens ingevuld. Heb dat ding wel nodig volgende week.
      Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Op de pagina van ics staat een grote waarschuwing hiervoor.

Comment

• Ha, die Scammers;

En weer eentje:

Bonjour,

Les données de votre compte Apple ID ont été actualisées le 16/02/2014 :

Carte bancaire

Si ces changements ont été effectués par erreur ou si vous pensez qu'une personne non autorisée a accédé à votre compte, veuillez immédiatement mettre a jour vos informations en cliquant ici

Pour vérifier et actualiser vos paramètres de sécurité, connectez-vous à appleid.apple.com.

Ceci est un message généré automatiquement. Merci de ne pas y répondre. Si vous avez besoin d'aide, veuillez vous rendre sur le site Apple Support.

Cordialement,
          L'Assistance client Apple
          Scherven brengen gelul.

Comment

• Of we wel even 100% aandeelhouder willen worden. Ik heb de mail 31-01 al weg geflikkert, maar dit is een volhoudertje:

Zojuist weer binnen:

Please let me know, if this opportunity is of your interest.

Regards,
            Maciej Kowalski

From: Maciej Kowalski
            Sent: Friday, January 31, 2014 3:49 PM
            To: Berto
            Subject: Shop fitting equipment producer in Poland

Dear Madame,

Further to our discussion, I am hereby sending some general description of the project that I am currently running:

We are representing the shareholders of one of the largest producers and exporters of shop fitting equipment in Poland.
            The company manufactures and distributes tailored interior solutions for top Polish and worldwide brands as well as metal racking systems.
            In 2013, the Company generated revenues of EUR c. 13.0m and EBITDA of c. EUR 3.0m

Our client is seeking an investor interested in acquiring up to 100% stake. Please advise on a suitable timing to discuss this opportunity in greater detail.

Regards,
            Maciej

Maciej Kowalski
            Vice President

CAG Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
            Centrum Giełdowe, ul. Książęca 4
            00-498 Warsaw, Poland
            T: +48 22 53 77 400
            F: +48 22 53 77 401
            M: +48 508 012 220
            Last edited by Berto; 18-02-14, 15:40.
            Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen,,,,,,,,

Comment

• Kreeg vandaag deze in mijn spam-box:

Claim Notification

We the management of FedEx Courier Service here in South Africa hereby uses This medium to notify you that your parcel is still in our possession, this parcel contained an International Cashier Bank Draft/cheque worth the sum of $500,000.00USD (Five Hundred Thousand United State Dollars only) and it is ready for delivery to your door step. Meanwhile, before the delivery or shipment will take place, you are advice to RECONFIRM to us the following data mention below:

1.Your Name:........
              2.Full Address:..............
              3.Age:.............
              4.Sex:...............
              5.Telephone:.........

The above requested information will enable us deliver your parcel correctly without any mistakes on delivery of your parcel.

NOTE : No charges should be made before delivery except the stamp duty fee which is just $185usd. Delivery would be made to your door step as soon as we receive your payment, no problem about the delivery fee because the company has paid for the delivery fee.

Furthermore, you might be asking yourself how come this parcel, Anyway this parcel was brought to our office to be delivered to you by lottery officials.

Note: This fee is not for delivery but for the stamp duty, this company has spent out of its income in the process by recovery back your parcel? so dear customer we once again appreciate your patronage in our favor. Without hesitations you are to pay for just the balance left of $185 by your sender before it accumulate a demur-rage after one week only, as you know your parcel is not just an ordinary parcel but with a vital document and we think you understand what we mean by accumulating a demur-rage.

Yours Faithfully
              Mr. Frank Mario
              +277 993 960 55
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ach, waarom ook niet.
                Komt heel betrouwbaar over he, met een handtekening . ;)

image.jpg
                Veritatis simplex oratio est

Comment

• Die lieve Helen Wong toch:

Greetings to you,

I am Mrs.Helen Wong, from Shanghai Banking Corporation Limited. (China)I have a
                  business proposal of USD$30,000,000 (Thirty Million United States Dollars Only)
                  for you to transact with me
                  Contact me via my email address: [email protected]
                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Doen Pa!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                      Doen Pa!
                      Voor het aflossingsvrije deel :-)
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Exact!

:D

Comment

• Die Fred van de SNS

Geachte heer/mevrouw,

Gaat u akkoord met deze afschrijving? Dan hoeft uw niets te doen
                          De automatische incasso wordt op zaterdag 22 maart 2014 alsnog verwerkt.

heeft u geen toestemming gegeven voor de afschrijving dan dient u deze automatische incasso stop te zetten via op de onderstaande link

https://www.sns.nl/mijnsns/secure/login.html

met vriendelijke groeten,

Fred Steenmans

Bedankt Fred....

Comment

• Ze hebben het er maar druk mee, de jongens van de bank..

image.jpg

Gelukkig maar dat ze scherp zijn, voordat je het weet is de rekening geplunderd door Bol.com...

Comment

• Ik krijg de laatste dagen ik weet niet hoeveel van die mails binnen op al onze accounts.
                              Is er weer iemand op proefverlof ?
                              يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• 'Kartel Jansen' is dan wel weer een goed gekozen alias! Satire!
                                Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Zo! Dit is klare taal:

Geachte abonnee,

We werken momenteel wegens onderhoud.

Als abonnee bent u verplicht om uw voortdurende lidmaatschap te bevestigen.
                                  Upgrade uw account bij ons nu.

Klik hier om te werken en te bevestigen.

Let op: Dit is een dwangmaatregel. Niet-naleving kan leiden tot dienst schorsing.

Dank u.

® Copyright 2014 Tele2 Nederland
                                  Kanonne, straks word ik nog geschorst bij Tele2! Waar ik al 4 jaar geen klant meer ben! :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oei, dat klinkt ernstig Jasper! Ik zou maar snel bevestigen als ik jou was! :-)
                                    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

• Ik zou niet klikken Jasper, zo meteen laten ze je echt werken. ;-)

En dat terwijl zij alleen werken als er onderhoud is. Lekker verhaal.
                                      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

• Ik heb er ook weer een paar, ik ga rijk worden:

van: [email protected]

You have &pound;500,000Pounds waiting for pick-up at Western Union, contact: [email protected] for more details.

Dear Recipient,

You have been awarded the sum of 8,000,000.00 (Eight Million Pounds sterling) with reference number 77100146 by office of the ministry of finance UK.Send us your personal details to deliver your funds.

Gloria Peter

This is to re-notify you of the £500,000.00(POUNDS) That was deposited here in the western union office in your name is available for pickup. Contact this email: [email protected] for your M.T.C.N Numbers. Contact Person: Mrs. Hillary Florence Email: [email protected]. Mobile:+447012955009. Regard, Greg Steve.

Good Day,
                                        I am Mrs. Helen Arne Olsen, I am married to Late Engineer Arne Olsen who worked with Mobil Altona Refinery in Australia as a land rig offshore. I need your kind assistance to set up a charity organization, I want you to kindly contact me for more details through my private email: [email protected]

The Cancer Free World Foundation in coloboration with Mr. Tom Crist, the Canadian CEO that won $40 million in the Calgary Canada Lotto and also one of our top sponsors are writing to inform you that Google submitted your "Email" upon our request to
                                        receive a Check for $1.2 million from me, after I decided to donate my
                                        entire winnings in honour of my late wife, Jan, who died of cancer two years
                                        ago. I have already donated $6 million to Tom Baker Cancer Foundation,
                                        where Jan was treated before her death.

Beneficiaries are always advised to also donate to cancer foundations close
                                        to them as we aim to directly support patients.

See links below for more proof/details;

http://edition.cnn.com/video/?/video...ideo_referrer=

Provide your:

Name, Date of Birth, Number for contact and Country of residence.

Sincerely,
                                        Mr. Tom Crist

Heeft u financiële hulp nodig Bent u op zoek naar geld om uw eigen bedrijf te starten, uit te lenen moet je voor zakelijke doeleinden of een vergroting van de huidige project, Ons bedrijf houdt zich bezig met activiteiten die verband houden met het verstrekken van leningen. Wij hebben ruime ervaring in het verlenen van financiële diensten gericht op het verstrekken van leningen met een rente van 3%. contact met ons op via e-mail als belanghebbende.

We have recently updated our server to improve our security. To avoid any interruption of service to the above systems and services, you are advised to follow the link below.

http://it-support-desk.atwebpages.com/auth-login.php

If you are unable to click the link, please copy and paste it on your browser.

Regards,
                                        Service Help Desk

Wij bieden leningen aan degenen die 2% moet meer dan 48 uur.

Contacteer ons vandaag nog en krijg je lening proces gestart [email protected]

dank u
                                        William Kess
                                        Borro Leningen
                                        +44 7418 390258

Congratulations: Your Email # won £450,000 GBP in the Apple Inc. Anniversary Promotion. Claim Code: APPLE191. For claim [email protected]

Do you need a guaranteed Loan? We give out Loan at 3% interest rate,
                                        Do you need Loan to pay your bills, your
                                        debts or for business purposes? If yes, then contact us today via
                                        E-mail: [email protected]
                                        Please all response or reply most be sent to. [email protected]

FROM THE DESK OF UNITED NATIONS OFFICE FOR PARTNERSHIPS(UNFIP)

Hello, have you receive any fund alert in your account? because your fund have be accredited to your account since January 14th 2014 by the credit department according to your file record here. Contact the payment officer with your data Mr Tony Ahanna if you have not so that he can correct and accredit your fund without any further delay.

Contact regional payment officer

Mr Tony Ahnna

Geachte Heer/Mevrouw ,

Het is tot op heden gebleken dat uw creditcard rekening
                                        geupdate dient te worden.Ten gevolge hiervan, hebben
                                        wij uw creditcard rekening beperkt totdat u uw
                                        gegevens volledig update en bevestigt.
                                        Indien u verified by visa wachtwoord of Mastercard securecodeheeft dient u dit verplicht in te vullen.

Om uw identiteit te bevestigen en uw rekeningsbeperking te
                                        verwijdere
                                        Klik hier

Met vriendelijke groet,

International Card Services BV
                                        Postbus 23225, 1100 DS Diemen
                                        www.icscards.nl
                                        KvK Amsterdam nr. 33.200.596

En een volhoudertje:

[email protected]
                                        I am Heather Walker,This is my Third Email to you,I am at the end of the road, and about to donate a huge amount through you. I promise that your assistance would be rewarded. Please reply back to me for more information. Remain Blessed

enz. enz.
                                        Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen,,,,,,,,

Comment

• Dit is wel een goeie, viste ik net uit mijn spambox. Die afzender, geweldig!

Het Nederlands van de oplichters is trouwens een stuk beter geworden en de bedriegende tekstschrijver van dienst gooit er ook nog een paar geloofwaardige tussenkopjes tegenaan.

Dus als argeloze sukkel zou je hier zomaar in kunnen trappen...

Geachte heer / mevrouw,

Vanaf 1 december krijgt iedereen in Nederland een IBAN Card. Per 1 februari 2014 worden alle eurobetalingen in Europa gestandaardiseerd, als gevolg van SEPA (Single Euro Payments Area).
                                          Hierdoor wordt het mogelijk om makkelijker internationale betalingen te doen.
                                          Alle banken hebben zich hier op voorbereid en zullen de richtlijnen van SEPA al invoeren per 1 december 2013.

Wat merkt u van de overstap?
                                          IBAN regelt de uitbreiding van uw bankrekeningnummer(s) automatisch voor u.
                                          U hoeft daar dus niets voor te doen. Uw bankvertegenwoordiger gebruikt uw IBAN vanaf 1 december 2013 als nieuw bankrekeningnummer.

Voordelen
                                          Wij tonen uw IBAN op uw betaalpas. Dit doen wij op de plaats waar voorheen uw 5 tot 9-cijferige rekeningnummer stond.
                                          U ontvangt een betaalpas met IBAN gratis als u nu een nieuwe betaalpas aanvraagt.
                                          U heeft de mogelijkheid een nieuwe pincode te kiezen of de oude te behouden.
                                          Na 1 April betaalt u 17,50EUR als u pas kwijt raakt of toe is aan een vervanging bij uw eigen bank.

Kies uw bank en bestel nu gratis uw IBAN betaalpas.

Hoogachtend IBAN NEDERLAND
                                          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Zojuist ontvangen:
                                            Geachte GeliefdeIk ben Mrs Linda Anderson uit Groot-Brittanni&euml; , Ik ben getrouwd metDe heer David Anderson Ik en mijn overleden man was in beheer van onroerend goeden ook een regering Estate Aannemer voor mijn man dood op 25 januari2010 . We waren elf jaar getrouwd zonder een kind als gevolg van mijnfibriod probleem . Hij stierf na een korte ziekte .Voor zijn dood waren we beiden wedergeboren christen .Sinds mijn man overleed , ben ik gediagnosticeerd met slokdarmkanker . wanneerwijlen mijn man nog leefde we afgezet de som van $ 7,5 miljoen ( USD) dollarin een bank.Presently het geld is nog steeds in de bank. recentMijn arts vertelde me dat ik niet zou duren voor de komende vier maandengevolg van kanker probleem . Van alle indicaties mijn conditie isecht verslechtert en is vrij duidelijk dat ik niet kan leven meer dan tweemaanden, omdat het stadium van kanker heeft gekregen om een zeergevaarlijke fase .Na mijn aandoening die bekend staat heb ik besloten om dit fonds te doneren aan eengoed persoon die dit geld zal gebruiken de manier waarop ik gahierin instrueren . Ik wil dat je op z'n minst 80 % van dit fondsvoor weeshuizen , weduwen en ook uitdragen van het Woord van God eninzetten om het huis van God wordt gehandhaafd en neem deresterende 20 % aan goede zorg van uw zelf .Ik ben niet bang voor de dood dus ik weet dat ik 'm gaan worden in de schoot van deLord.Exodus 14 vs 14 zegt dat " de Heer mijn geval zal vechten en ikzal mijn zwijgen Ik heb geen telefonische communicatie hebbennodig in dit verband vanwege mijn gezondheid.Mijn geluk is dat ik leefde een leven van een waardige christelijke . Wiedat is om de Heer te dienen moet Hem dienen in geest en in waarheid , altijdbidden is je hele leven . Schrijf me op dit e-mailadres : [email protected] en eventuele vertraging in uwantwoord zal me ruimte te geven in het sourcen van een ander goed persoon, voorhetzelfde doel. Mij verzekeren dat u dienovereenkomstig zal handelen alsIk heb hierin opgenomen . Hopende op uw reactie. rechtstreeksBedankt en blijven gezegend in de Heer . ik blijf de jouweZuster in ChristusMevr. Linda Anderson
                                            Normaal vangt mijn provider dergelijke ongein. Maar het woord Gods is kennelijk sterker.

Adri
                                            Zweven is een ongekende ervaring
                                            Xantia V6 3,0i Break

Comment

• LoL, heb je al gereageerd?
                                              Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

• Wel snel, anders dan kiest ze een ander!
                                                Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

• Ja 'k woon wel in de Bible Belt, maar 'k benniegek!

Adri
                                                  Zweven is een ongekende ervaring
                                                  Xantia V6 3,0i Break

Comment

• *opent stalkfile

Breeze schijnt een goed persoon te zijn en heeft een Zuster die hij (nog) niet kent...

:-)
                                                    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

• My name is Mr Adnan Khashoggi, a merchant in Saudi Arabian . I have recently been diagnosed with Esophageal cancer, which has defiled all medical treatment. Expert diagnosis has shown that I have few months to live.

The intention of this email is to employ the expertise of a business entrepreneur, who can identify a viable investment and guarantee reasonable returns on my wealth. I cannot rely on his closest relatives any more, as they did not show responsible behaviour two years ago when I entrusted half of my wealth to them to invest on his behalf. They thought I wouldn't survive the operation and then used the money for their personal needs.

The last of my money which no one knows of is the huge cash deposit of USD$75 Million dollars. I will want you to help me collect this deposit,I have set aside 10% for your time and effort.

To prevent any more mishaps, my attorney will act as a check, monitoring every aspect of the investment. Funds should be split in half and distributed to charity organisation and the other half, as investment for my son.

If this interests you, please reach me on this email address: [email protected] to discuss terms and compensation.

Kind regard
                                                      Mr.Adnan Khashoggi.

op de een of andere manier kwam mij die naam bekend voor... dus ik even googlen:
                                                      http://nl.wikipedia.org/wiki/Adnan_Khashoggi

dat vind ik dan wel weer creatief, om zo'n naam te gebruiken in een scam mail.

Comment

• O jee...

Your account Was accessed from Chrome on Mac OS X 10.8.4 at 3:07pm. Log in for mor info.‏

Apple Support([email protected])

Aan: [email protected]

Hello,

We inform you that your account has been temporarily suspended to prevent unauthorized access.

Last visit: 18/04/2014 Tunisia from Google Chrome for Mac OS X 10.8.4

The account will continue to be frozen until it is approved And Validate Your Account Information.

In order to keep your account please proceed to the verification of your personal information so that we can restore it.

I do not recognize this connection

©2014 Apple Inc .All rights reserved.

Comment

• Ja eh, wat heb ik nou ??
                                                          Een lening of geef ik geld ?

Afzender: ING. <[email protected]>
                                                          Aan: <[email protected]>
                                                          Onderwerp: Gaat uw akkoord met deze afschrijving dan hoeft uw geen verdere stappen te ondernemen
                                                          Datum: vrijdag 9 mei 2014 5:11:38

Onderwerp Datum
                                                          9 mei 2014
                                                          Gaat uw akkoord met deze afschrijving dan hoeft uw geen verdere stappen te ondernemen

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw aanvraag van een lening. we hebben deze voor uw toegezegd.
                                                          U ontvangt binnen 5 werkdagen een afhaalbrief met het gesommeerde bedrag dat van uw rekening wordt afgeschreven op 12 mei 2014.
                                                          Indien het bedrag op 12 mei 2014 niet op de rekening staat , komen er extra administratie kosten die voor u rekening komen te staan , bij de 3e keer wordt er
                                                          deurwaarder bij gehaald.

Indien deze aanvraag niet zelf door uw is ingedient verzoeken wij uw te identificeren met uw pincode zodat de aanvraag automatisch wordt stopgezet
                                                          op de desbetreffende link:

https://ing.nl/internetbankieren/ide...zetten=Ikjsjjf

Meer informatie
                                                          Heeft u nog vragen? op ing.nl/annuleren vindt u veel antwoorden.

Met vriendelijke groet,
                                                          image.jpg

Heel geloofwaardig.

Comment

• Oh oh,

2:52
                                                            ING Centraal Justitieel Incassobureau
                                                            Details verbergen
                                                            Afzender: ING Centraal Justitieel Incassobureau <[email protected]>
                                                            Aan: <[email protected]>
                                                            Onderwerp: Op Dinsdag 13 Mei 2014 wordt het volgende bedrag van uw rekening geincasseerd.
                                                            Datum: dinsdag 13 mei 2014 2:52:37

Geachte bestuurder,

Op Dinsdag 13 Mei 2014 wordt het volgende bedrag van uw rekening geincasseerd.

Bekijk de factuur op de onderstaande link:

https://ing.nl/annulleren/factuur=97834Pdk

Hoogachtend,

Centraal Justitieel Incassobureau

Direct m'n gegevens ingevuld he.

Website van het CJIB heeft wel een grappige naam:

http://meijerweg-anker.nl

Gelukkig net op tijd afgerekend...

Comment

• Ik krijg dit in de mail:

Politiewaarschuwing
                                                              Deze waarschuwing is bij ons door een leidinggevende op de mail gezet.

Geachte geadresseerden,

Hier een waarschuwing voor jullie en voor vele anderen wellicht.
                                                              Er worden op dit moment veel sleutelhangers, stickers en hangertjes voor in de
                                                              auto uitgedeeld bij tankstations. Zogenaamd gratis.
                                                              Neem deze niet aan, er zit een chip in verwerkt.
                                                              Criminelen volgen je vanaf het tankstation naar huis en kunnen zo op deze manier te weten
                                                              komen wanneer je niet thuis bent.
                                                              Ze kunnen jou dus in je eigen auto volgen via de chip wanneer je weer naar huis komt.
                                                              En zo kan de crimineel weer op tijd uit jouw huis vertrekken.
                                                              Volgens de politie zit er een chip in verwerkt en is dit het werk van Roemenen.
                                                              Een nieuwe vorm van criminaliteit.
                                                              Deze spulletjes dus niet aannemen.
                                                              Kopieer deze mail en laat het zoveel mogelijk mensen weten.

Met vriendelijke groet,
                                                              Onzin of niet?
                                                              De laatste regel maakt mij altijd huiverig, dit soort mails zijn vaak prima verspreiders van allerlei vuiligheid.

Comment

• Uiteraard aperte onzin.
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik heb even gegoogled op de naam onder het bericht (niet vermeld in bovenstaande quote), en dan blijkt al een oude hoax te zijn.

Zal vast wel komen dat ik dat gemist heb omdat ik geen feestboek heb.

Comment

Working...
                                                                  X