Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit een poging tot oplichten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi stukje service:

Geachte klant,

Uw Apple ID is tijdelijk geblokkeerd tot u deze verifieert. Dit doet u door onderstande link te volgen.
    U kunt uw Apple ID niet gebruiken tot u het verificatieproces succesvol heeft doorstaan.
    Verificatieproces Starten >

Waarom u deze email ontvangt.
    Ons beveiligingssysteem heeft mogelijk misbruik van uw account opgevangen, waardoor uw account preventief is geblokkeerd.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons altijd bereiken via: http://www.apple.com/nl/support/.

Wij zijn er om u te helpen.

Apple ID | Support | Privacy Policy

Copyright © 2016 iTunes S.ŗ r.l. 31-33, rue Sainte Zithe, L-2763 Luxembourg.Ģ All Rights Reserved.

Alles klopt incl return email adres (ok, een typo met onderstande), behalve de link naar "verificatieproces starten". Die gaat naar http://verificatie.apple.nl.uid-refe....189342904.com

Comment

• De zoveelste:

INTERNATIONAL MONETARY FUND (IMF),
      700 19th Street, N.W.,
      Washington, D.C. 20431
      Ref Swift: IMFDUS3W2013

FASN: OSB/629578/NIG/GFS63G

Dear Sir/Ma,

While I.M.F serving almost all the countries of the world, weíre obligated to comply with both Domestic and International Financial Laws, which requires us to verify your identity prior to sending or receiving wire transfer to or fro nations. Please understand that this procedure is crucial for preventing financing terrorism and organized crime throughout the world.. Today the Global Financial Stability Report, a quarterly publication launched to review a regular assessment of global Pending Foreign Payments, reviewed that your contract/Inherence fund US$15,500.000.00 which was seized and confiscated on Tuesday, July 10, 2012 by the Global Illicit Financial Team as it was tagged suspicious fund transfer was proven to be a legal fund, free from any illegal business and civil, criminal, or financial crime.

In view to the verification process and survey in the Joint Annual Meetings of the Boards of Governors of the IMF, the World Bank and other key International Financial Intelligence Agencies, it has been showed that you have fully complied with the International statutory provision for payment of Huge Funds under Article 102, section 36, SS 1a-2b of the 2012 International Financial and Allied Matters Act. Prior to this effect, an irrevocable fund transfer authorization letter has been forwarded to the remitting bank "Wema Bank Plc" to commence with the fund transfer as appropriate to you as the beneficiaries with Fund Allocation Approval Serial Number: OSB/629578/NIG/GFS63G.

With all due respect Sir/Ma, we apologize for the inconveniences and pains this delay might have caused you and note that your fund US$15,500,000.00 {Fifteen Million Five Hundred Thousand Dollars} shall be release to you. Note that you are to pay for the wire transfer fee of your fund that will be requested by the bank. Kindly contact; Mr. Segun Oloketuyi, the Group Managing Director and Chief Executive Officer of Wema Bank Plc, Email: {[email protected].com} with your Fund Allocation Approval Serial Number: OSB/629578/NIG/GFS63G, as your fund transfer order has been forward to their bank and you are only required to re-confirm the following; 1) Full Name:.....2) Contact Address:.... 3) Tel:... for verification reasons only. Any hesitation or procrastination in following up as advised herewith might endanger the transfer of your fund US$15,500,000.00 into your designated Bank account within three Bank working days. Thanks and congratulations.

Faithfully;
      cc: James Roaf,
      Senior Regional Representative (I.M.F).
      Cc: Christine Lagarde
      Managing Director (I.M.F).
      Cc: Ben S. Bernanke
      Chairman, Federal Reserve Board System,
      cc: Mr. Segun Oloketuyi,
      Group Managing Director and Chief Executive Officer,
      Wema Bank Plc
      Email: [email protected]

Jammer dat de ceo van de WEMA bank een yahoo email adres heeft..........

Comment

• Helpdesk van skynet.be heeft mailadres bij q.com :-)

Geachte klant e-mail heeft de opslaglimiet stellen overschreden. Je zal niet in staat zijn om berichten verzenden of ontvangen.

Om te activeren Klik op de link, http://info-onlineskynetupdatehtlm.webeden.co.uk/ en de benodigde gegevens in te vullen;

De account moet nu opnieuw worden geactiveerd om nieuwe ruimte te regenereren.
        Help-desk
        VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ik kwam op een webshop genaamd Woodeal (nooit van gehoord) en zag dit:

Fuel Power Assistant

Als je op zoek bent naar een manier om geld te besparen tegen een lage prijs, ben je bij BigBuy aan het juiste adres. Met de nieuwe Fuel Power Assistant kan je 10 tot 30% brandstof in je auto besparen. De Fuel Power Assistant is een energiebesparend apparaat die gebruik maakt van een elektrolieten condensator.

De Fuel Power Assistant kan tegelijk energie opslaan en activeren wanneer je maar wilt. Elektriciteit en de andere elektrische componenten van je wagen fluctueren naargelang de reisomstandigheden, het gebruik van multimedia apparaten of elk ander elektronische deel van de motor.

De Fuel Power Assistant stabiliseert de energie door onnodige pieken te vermijden en door enkel energie los te laten wanneer het noodzakelijk is. Het werpt zijn vruchten af om de Fuel Power Assistant te gebruiken, je bespaart 10 tot 30% brandstof. De Fuel Power Assistant is makkelijk te installeren, je hoeft je onderhoudsman niet te bellen. Stop gewoon de stekker van de Fuel Power Assistant in de aansteker van je wagen en je begint gelijk te besparen.

Het resultaat is een meer efficiŽnte en complete verbranding van de brandstof waardoor de brandstof consumptie verbetert en de uitlaat schoner wordt. Met Fuel Power Assistant bespaar je geld en spaar je de natuur!

Eigenschappen
          • Met de Fuel Power Assistant kan je tot 30% brandstof besparen
          • Schonere niet-vervuilende uitlaat
          • Makkelijk en compact
          • Compatibel met elk voertuig
          • De Fuel Power Assistant verlengt de levensduur van je accu. De Fuel Power Assistant is ecologische en promoot een schoner milieu
          Bron: https://www.woodeal.nl/shop/auto-mot...wer-assistant/

Ik dacht dat dit soort onzin vroeger 's nachts door ene Maik op de TV werd aangeprezen, maar je kunt het n u ook overdag op Internet kopen.
          Onder de reviews op die site zitten wel een paar pareltjes. Vrijwel elk product werkt precies zoals verwacht en was eerder in huis dan verwacht.
          Groeten,
          Bats

Ik edit deze producten er nog even bij:

https://www.woodeal.nl/shop/electron...giebespaarder/
          https://www.woodeal.nl/shop/kleding-...0-of-e75-copy/
          (kan, door administratieve redenen helaas niet geretourneerd worden...........)

Ongelofelijk dat dit bestaat.
          Last edited by bats; 28-09-16, 13:05.
          wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
          *klopt zelf op schouder* --- TSM
          Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
          Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
          Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
          de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
          Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
          Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

• toilet-golfset-2.jpg
            Ik weet niet waarover je het hebt bats. 12,95, Prima deal voor het SIDBZT! https://www.woodeal.nl/shop/sport-re...oilet-golfset/
            "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

• Krijg nou wat:

https://www.bol.com/nl/p/fuel-power-...0000042963744/

Groeten,
              Bats
              wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
              Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
              Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
              Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
              Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
              Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

• Dat ding stuurt Jomanda-stralen naar de brandstofpomp ofzo??

Comment

• Mooi kerstkado toch?
                  Kun je altijd wel een familielid mee blij maken :-p
                  privť-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                    Dat ding stuurt Jomanda-stralen naar de brandstofpomp ofzo??
                    Nee, dat slaat nergens op. Goed lezen:

...die gebruik maakt van een elektrolieten condensator...De Fuel Power Assistant kan tegelijk energie opslaan en activeren wanneer je maar wilt....stabiliseert de energie door onnodige pieken te vermijden en door enkel energie los te laten wanneer het noodzakelijk is......
                    ;-)
                    Groeten,
                    Bats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niels Bekijk bericht
                      [ATTACH=CONFIG]n960721[/ATTACH]
                      Ik weet niet waarover je het hebt bats. 12,95, Prima deal voor het SIDBZT! https://www.woodeal.nl/shop/sport-re...oilet-golfset/
                      Inclusief "niet storen" bordje. Ik zeg: "kopen, kopen, kopen".

Comment

• Ha, die Gummers;

Met dat ding maak je gewoon via de aanstekerplug een hybride van je bolide.
                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Vooral niet een 2e Fuel Power Assistant in de extra aanstekerplug op de achterbank/kofferbak in steken!!!
                          Dan komt er (vrijwel) zeker zo veel kracht vrij dat dat nog groter is dan die van de flux capacitor.
                          En je weet wat er dan kan gebeuren als je harder dan 88 mph rijdt...
                          Last edited by bugger; 29-09-16, 15:13.
                          "Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"

Comment

• Dagaanbieding verlengd, nieuw plaatje:

Schijt_golf.jpg

Groeten,
                            Bats

Comment

• Mijn schoonpa staat op een lijst van mensen die gemakelijk geld afhandig te maken is. Dat blijkt uit het feit dat hij ongeveer dagelijks wordt gebeld door bedrijven die beleggingen aanbieden met een risicoloos rendement van met gemak 5%. Maar misschien ook wel meer!

gisteren krijg ik een mailtje. https://www.hollandschewind.nl. Mijn schoonpa staat te springen om met zijn gehele kapitaal hierin te gaan. Ik kan hem zo dus weer gaan bellen met het slechte nieuws dat dit financiele zelfmoord is. Hoe moeilijk is het om te doorzien dat dit een scam is met als doel te lijken op de Hollandse Wind certificaten van Eneco?

Ik kan geeneens vinden wat er met de opbrengst van de obligaties gedaan wordt, laat staan of het bedrijf uberhaupt activiteiten ontplooit. 'Marktleider is de offshore windmarkt'. Maar gek genoeg niks over te vinden. Wtf. Daar ga je je levenslang gespaarde potje naar overboeken.

Comment

• Ik ken je schoonpa niet, maar als hij idd zo makkelijk over te halen is, hebben die oplichters hun marketing wel goed voor elkaar...
                                is het niet iets dat jij z'n financiŽn gaat beheren, als hij idd regelmatig op het punt staat om in dit soort valkuilen te stappen?

Comment

• Eerst had je de struisvogelfarms, toen de teakhoutplantages, en nu dus dit...

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Klinkt meer als natte windobligaties. Succes met het uit z'n hoofd praten.

Comment

• Gelukkig is dat laatste me gelukt. De Hollandsche wind is uit zijn hoofd. Maar hij noemde terloops wel nog een foldertje over een goudmijnenfonds, ťn iets over een prospectus van het Nederlands Innovatie Fonds, dat gek genoeg op haar website ook bovengenoemde banner draagt. Een luxe foldertje is dus ook een prospectus.

tja. Dot kan alleenmaar een keer gruwelijk mis gaan. Dit jaar heb ik al 2 vage vastgoedprojecten en een houtproject uit zijn hoofd gepraat. Het irritante is: dit gedrag wordt uitgelokt/versterkt doordat hij 1,2 % belasting moet betalen...en dat in een markt waar elke marginale basispunt verwacht rendement duur betaald wordt in termen van risico.

Comment

• Kan ie niet gewoon een dikke classic 911 of Ferrari 308 kopen of zo? :) Dat geeft misschien geen rendement, maar wel fun.

Comment

• Daarom zei ik ook: kun jij zn centen niet beheren? ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                            Gelukkig is dat laatste me gelukt. De Hollandsche wind is uit zijn hoofd.
                                            Ik heb in het verleden beroepsmatig veel met dit soort aanbieders te maken gehad (van de toezichtkant) en ik vind het nog altijd leuk om te zien hoe dit soort constructies werken. Hollandsche Wind heeft alle kenmerken van Ponzifraude, een verkapte vorm van piramidespel.

Op dat adres in Oosterbeek zit een hele kerstboom aan stichtingen (Stichting Obligatiebeheer Noordenwind I tot en met VI). Ze zijn nu met "project II" bezig. Je zult zien dat ze in het begin keurig dividend uitbetalen (natuurlijk geen rendement van windmolens, maar gewoon uit de inleg van nieuwe deelnemers). De deelnemers zijn tevreden, vertellen dat rond, en stappen in project III, met nog meer inleg, en ook dat lijkt goed te werken. Zo gaat dat een tijdje door, totdat de organisatoren voelen dat de rek eruit is. Dan gaat de stekker eruit, en verdwijnen ze met het geld.

Deze truc is honderd jaar oud, maar nog steeds zijn er schoonvaders die er intrappen :-)

Comment

• Dat het adres het thuis was van een kerstboom was me ook opgevallen. Dat Noordenwind is nog prachtiger: ruim 9% rendement uit het beleggen in vastgoed gekocht op veilingen. Ofzo.

Comment

• Ik snap niet dat mensen hierin trappen.
                                                Waarom zou je je spaargeld in zoiets vaags stoppen?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                  Ik snap niet dat mensen hierin trappen.
                                                  Waarom zou je je spaargeld in zoiets vaags stoppen?
                                                  Omdat vermogensbelasting betalen niet leuk is, en een spaarrekening niet eens de kosten daarvan dekt..., gaan mensen toch op zoek naar iets dat wel rendeert, en we zijn niet allemaal even slim.
                                                  "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Renderen en je spaargeld overmaken aan criminelen gaat meestal niet zo goed samen hoor :-)

Maar daarom stop ik mijn spaargeld in garagevulling. Is nog veel leuker ook. Of het goed rendeert is afwachten. Op het moment heb ik virtueel wel aardig wat winst. Steekt virtuele sigaar op.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Mijn schoonpa is electrotechnisch goed onderlegd, financieel veel minder. En blijkbaar heeft hij een flink vertrouwen in mensen die mooie beloftes maken. Hij is ooit aardig het schip in gegaan door omstreeks 2000 in aandelen te stappen, heeft sindsdien alleenmaar gespaard. Aandelen zijn dus gevaarlijk, sparen kost alleenmaar geld. Als je dan dagelijks gebeld wordt door mensen met verdomd gladde praatjes en dito foldertjes....tja. Slecht recept.

Comment

• Gelukkig zijn er nog mensen die het beste met ons voor hebben:

Alleen jammer dat ze beginnen met een knalfout.

Adri
                                                        Zweven is een ongekende ervaring
                                                        Xantia V6 3,0i Break

Comment

• Geslaagde poging tot oplichting: Credit Card geskimmed tijdens mijn vakantie in de VS. Na thuiskomst zag in ineens allemaal vreemde boekingen.

Nog niet voor veel geld, en uiteraard reageert MasterCard adequaat. Alles geretourneerd en een nieuwe kaart.
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Heb je wel 24/7 je vrouw in de gaten gehouden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                              Mijn schoonpa is electrotechnisch goed onderlegd, financieel veel minder. En blijkbaar heeft hij een flink vertrouwen in mensen die mooie beloftes maken. Hij is ooit aardig het schip in gegaan door omstreeks 2000 in aandelen te stappen, heeft sindsdien alleenmaar gespaard. Aandelen zijn dus gevaarlijk, sparen kost alleenmaar geld. Als je dan dagelijks gebeld wordt door mensen met verdomd gladde praatjes en dito foldertjes....tja. Slecht recept.
                                                              Je schoonvader heeft slechte ervaringen met aandelen, maar toch is dat op lange termijn de beste manier van beleggen. Er bestaat een beproefde methode om verstandig in te stappen, maar ik weet niet of jouw schoonvader daar rationeel genoeg voor is:-) Kies een goed presterend beleggingsfonds in aandelen (gemengd aandelen/obigaties mag ook) en koop daarvan aandelen voor een vast bedrag per maand.

Het voordeel van een fonds is, dat je geen hele aandelen hoeft te kopen. Als je maandelijks voor een vast bedrag koopt, krijg je meer honderdsten van aandeeltjes wanneer de koersen dalen, en minder wanneer de koersen stijgen. Op die manier volg je de markt, en die is op de lange termijn altijd beter dan een spaarbankboekje. En je krijgt natuurlijk dividend.

Het enige wat je schoonvader hoeft te doen, is een methode kiezen, en daaraan vasthouden. Dus stug blijven doorkopen, ook als de koersen dalen :-)

Comment

• Wijziging persoonlijke gegevens
                                                                Geachte heer/mevrouw,

Onlangs is er een poging gedaan om uw 3D Secure Code te kiezen of te wijzigen.
                                                                Deze poging is niet geslaagd door een onjuiste invoer van de vervaldatum van uw Card.

Uit veiligheidsvoorzieningen is lnternational Card Services (lCS) verplicht uw huidig account
                                                                in "observatie" te plaatsen totdat onze servers vermelden dat uw klant gegevens weer
                                                                bijgewerkt & gecontroleerd staan in ons systeem.

Om uw klant gegevens bij te werken dient u een verificatie formulier op te vragen op de beveiligde internetpagina van International Card Services (ICS). Voordat u deze formulieren opvraagt wilt
                                                                lCS haar cliŽnten erop attenderen dat alle gevraagde gegevens die u zo dadelijk dient in te vullen
                                                                precies in overeenkomst moeten komen met uw huidige klant gegevens die nu staan vermeldt in
                                                                het hoofdsysteem van ICS.

Wilt u uw huidige klant gegevens niet controleren? Dan is lCS verplicht binnen 48 uur uw online
                                                                account in een complete beperking te plaatsen totdat er fysiek contact wordt gelegd met een
                                                                van onze medewerkers.

>Bezoek uw unieke beveiligde link naar ICS Cards: Particulieren controle formulier (Beveiligd) <

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geÔnformeerd over de huidige zaken.
                                                                ICS wilt haar cliŽnten alvast bedanken voor het mee werken van deze veiligheidsprocedure.
                                                                Met vriendelijke groet,
                                                                International Card Services BV

Dit is een automatisch gegenereerd bericht.
                                                                Dit bericht is verzonden door International Card Services BV, statutair gevestigd aan de Wisselwerking 32 te (1112 XP) Diemen, ingeschreven in het Handelsregister Amsterdam onder nummer 33.200.596.

This message has been sent by International Card Services BV, which has its seat at Wisselwerking 32 (1112 XP) Diemen, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 33.200.596.
                                                                Nederlands blijft toch lastig he.. ;)
                                                                Veritatis simplex oratio est

Comment

• Nou ja, nog niet direct opgelicht maar toch weer lastig.
                                                                  Ik krijg een schrijven van een Gerechtsdeurwaarder en Incassospecialist of ik ff Ä 118.85 wil dokken. Ik zou iets gekocht hebben bij een of andere sport voedingssupplementen winkel.
                                                                  Nou is mijn creatine periode al lang verlopen en ik ken die toko niet eens, maar het zal wel weer een hoop moeite kosten om die hufter van een deurwaarder te overtuigen dat ik nada daar gekocht heb. Zit zich nu al te verheugen op de discussie :-)
                                                                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Working...
                                                                  X