Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wel geld voor een .... maar geen geld voor een carkit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wel geld voor een .... maar geen geld voor een carkit

Fiat 500

(gespotte nieuwe/dure auto's waarvan de bestuurder handheld aan het bellen is)
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

carkits zijn zo 2008............... ;)
    Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
    A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Bluetooth oortje geld ook als carkit :-))
      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

En als je een t*ringhekel hebt aan oortjes (zoals ik), dan neem je een Parrot Minikit (of iets soortgelijks) aan de zonneklep. Ideaal ding.

Comment

*hele grote schop*

Is dacht echt wat, zo'n Parrot Minikit?
          Vooral het geluid vind ik belangrijk icm de gebruiksvriendelijkheid in meerdere auto's.

De Minikit Neo heeft goede reviews én mooie technologie (volledig draadloos).

Dus Ruud, doet ie het nog en bevalt hij nog?

Comment

Inmiddels heb ik een vaste parrot in twee van mijn autos, omdat die wat vriendelijker en makkelijker met meerdere telefoons omgaat en wat prettiger is qua bediening. Maar in de auto van mdv zit nog steeds de minikit en die bevalt goed zeker qua geluidskwaliteit. Als je geen veel beller bent dan is ie prima.

Comment

Ik heb ook een vaste Parrot, werkt zeer gebruiksvriendelijk en goede geluidskwaliteit, gaat over de speakers van de auto. Inbouwen is super eenvoudig, je koppelt hem tussen de ISO-stekkers van de radio.

Ik zou eerder gaan voor een vaste Parrot dan een minikit, maar ik heb verder geen ervaring met de laatste.
              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
              Ja Jappen roesten nog steeds !
              It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon

Comment

Voordeel van de minikit is dat ie erg makkelijk mee gaat naar andere autos, als dat belangrijk is is het een heel handig ding. Ik neem hem ook mee in de oldtimer bij voorbeeld zo af en toe.

We hebben inmiddels drie van die dingen gehad, een supertooth ( was ook een fijne, maar kreeg op een gegeven moment kuren), die minikit en nog een ander merk dat ik niet meer weet ( was ook de minste van het stel )
                Last edited by Ruud; 20-07-13, 21:48.

Comment

Als het geluid goed is heeft zo'n ding geen nadelen. Iig de Minikit Neo, die vanzelf aan- en uitgaat, met twee telefoons tegelijk gekoppeld kan zijn en volledig Night Rider style te bedienen is. En idd het gebruik in meer auto's natuurlijk. Inbouwen van een vaste is in een V50 niet zo gemakkelijk. Denk dat ik er een ga bestellen. Dank voor de feedback!
                  Last edited by raspaardje; 20-07-13, 22:24.

Comment

Working...
                  X