Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geld (veel) weggeven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geld (veel) weggeven

Zijn er meer hier dit dit zouden doen??

Een Belg die vorige week 7,5 miljoen euro won in een loterij,gaat de helft
    weggeven.De man,een alleenstaande vijftiger met twee kinderen,vindt het
    bedrag veel te groot om zelf te houden.
    Op Kerstavond begint hij in Riemst,bij Maastricht,met het uitdelen van grote
    bedragen aan arme familieleden,vrienden en dorpsgenoten.

Hup

Snel

Allemaal naar Riemst

't is tenslotte bijna 1 april...
    You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FatChick Bekijk bericht
      Zijn er meer hier dit dit zouden doen??
      Als ik evenveel centen had als Bill Gates wel. Maar 7,5 miljoen zou ik toch echt zelf opbrassen :)

Comment

Ik ga helemaal met Tom mee.
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Het is vroeg 1 april in Belgenland.
          $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Ha, die Gummers;

Zo filantropisch als die Belg en de zaak aan onbekenden uitdelen zou ik niet zijn, maar ik zou toch naar manieren zoeken om naaste familie, echte vrienden en goede doelen flink in de winst mee te laten delen.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
              Ha, die Gummers;

Zo filantropisch als die Belg en de zaak aan onbekenden uitdelen zou ik niet zijn, maar ik zou toch naar manieren zoeken om naaste familie, echte vrienden en goede doelen flink in de winst mee te laten delen.
              Precies.

Bijvoorbeeld door die nieuwe Aston Martin bij een bevriende autoverkoper te bestellen.

:-)
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ha, die Brun;

Ja, en dan bovendien genoegen nemen met minder dan de ANWB-koerslijst biedt voor die ouwe Vijf en niet zeuren om matjes; zo ben ik dan ook nog eens....
                Scherven brengen gelul.

Comment

Precies Hansv.

En af en toe parkeer je 'm zo dat de buren hem ook kunnen zien h. Gewoon, om ze een plezier te doen, als ze naar hun Astraatje lopen.
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ha, die Brun;

En vooral goed leren dubbelklutsen; des te meer geniet de hele buurt van die fijne stootjes tussengas.
                    De ware kerstgedachte; gedeelde vreugd'is dubb'le vreugd.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Ik zag een paar dagen terug op BBC3 een docu over het leven van Louis Armstrong. Die kocht op een zeker moment een kast van een huis in New York, in een op zich vrij normale wijk. Toen hij besloot om zijn huis te verfraaien door de buitenmuren opnieuw te laten metselen, wilde hij geen ogen uitsteken in de buurt - hij heeft toen het hele BLOK laten voorzien van nieuw metselwerk aan de buitenkant.

Kijk. Da's patsen met stijl. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

Nee hoor, dat is doodordinaire filantropie. Dt vind ik toch wel zo gemakzuchtig....
                        Scherven brengen gelul.

Comment

In het kader van geld weggeven. Harry heeft ons net de groeten gedaan met een SMS-je voor Serious Request ;)

Comment

Jasper daar kun jij nog wat van leren, gezien je signature met opmaak waar de gemiddelde breezerslet nog jaloers op zou zijn :P

Comment

Ik zou het verdelen onder de armen.
                              Beide armen wel te verstaan!

:)

Jacco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                                In het kader van geld weggeven. Harry heeft ons net de groeten gedaan met een SMS-je voor Serious Request ;)
                                lol, en ik heb het zelf niet eens voorbij zien komen! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Het geld zou ik niet aan goede doelen of kansloze rukkers geven. Althans niet meer dan nu.
                                  Wat aan familie en vrienden en verder alles zelf houden.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                    Het geld zou ik niet aan kansloze rukkers geven.
                                    Hou mij d'r buiten Harry!! :-D
                                    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Zet het vast tegen 5%, moet je 1.2% afdragen. Hou je net 3 ton over. Kun je het onderhoud wan je nieuwe oldtimers net van betalen schat ik.
                                      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Stil in dit topic gezien de ontwikkelingen van gister.....
                                        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                          Stil in dit topic gezien de ontwikkelingen van gister.....
                                          Huhhh? Mis ik wat?

Wat ik zou doen met een paar miljoen, vrienden en familie waarvan ik weet dat ze het goed kunnen gebruiken, laten meedelen.
                                          Verder wat relaxter leven (me niet druk maken om de afschrijving van gumbak bij voorbeeld ;)) en kijken welk doel ik kan verwezenlijken met die centen wat anders vooralsnog een mooie droom was gebleven.
                                          En gewoon verder gaan met alle goede zaken die het leven nu ook al veraangenamen :)
                                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                            Huhhh? Mis ik wat?
                                            Dit misschien??

Lottowinnaar geeft niets weg
                                            Gerelateerde artikelen
                                            Lottowinnaar geeft miljoenen weg
                                            Een Belg die vorige week 7,5...
                                            AMSTERDAM - De man uit het Belgische Riemst die 7,5 miljoen euro won met Euro Millions gaat de helft van zijn fortuin toch niet weggeven.
                                            De verkoper van het lottoverkooppunt had eerder beweerd dat de winnaar zijn geld aan arme dorpsgenoten wilde doneren. Dat blijkt een groot misverstand, zegt welzijnswerker Hubert Cleuren van het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn.

De anonieme miljonair gaat wel energiecheques van 430 euro uitdelen aan 100 inwoners van Riemst.

bron telegraaf.
                                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

"De anonieme miljonair gaat wel energiecheques van 430 euro uitdelen aan 100 inwoners van Riemst."
                                              Dat is toch meer dan de meesten zouden weggeven vermoed ik.
                                              ---------------------------
                                              Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Ik zou wel een deel weggeven denk ik. Zeg nu niet de helft van 7 miljoen, maar toch een goed doel steunen, lokaal weeshuis of school, zoiets. *patsmode* iets waarbij je mijn naam op de gevel kan zien staan voor de komende 100 jaar *end patsmode* :-)
                                                Rock on. RS.

Comment

Working...
                                                X