Wat een ongein toch elke keer weer. Al heb ik het idee dat het dit keer minder is, goddank
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welke gek heeft oranje zooi aan z'n huis of *vork* auto
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtIk druk nu alleen maar in oranje:-)fka v164
Comment
-
Ik vraag me dat ook af. Serieus. Volwassen mensen die hun auto vol met vaantjes hangen of, erger nog, hun godganse toko versieren met oranje prullaria.
Tot mijn afgrijzen zijn er in een straal van 300 meter om mijn huis maar liefst TWEE van zulke bermmongolen aanwezig.
Toch maar weer bellen met Leen van Frisia, mag ik er nog even drie ton bij, ik woon niet premium genoeg. :)
En dan ben ik dus echt wel iemand die warm loopt voor een EK/WK, maar dat soort uitdosgedrag lijkt me voorbehouden voor 12-jarigen. En zij die kennelijk die mentale leeftijd niet ontstegen zijn?Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
lol @ toes, nog reactie van collega gehad?
in t verleden boven zo'n staatsmongool gewoond die 1 uur voordat de wedstrijd begon in de stemming kwam met de voetbalhits. let wel, dusdanig hard dit wij onze eigen tv niet meer konden verstaan.
gehele parkeerplaats voor de flat versiert, oranje haar, auto uitgedost echt the works.
wat ben ik blij dat we daar weg zijn zegWhen life gives you lemons ask for salt and tequila
Comment
-
Nu speel ik zelf voetbal en ben ik toch wel bovengemiddeld geinteresseerd in voetbal. Maar niets Oranjes hier te bekennen.
Toch zijn er in de straat hier een paar randdebielen, die met toeters over straat lopen en de tv in de achtertuin zetten en in Oranje gewaden lopen. Maar die mensen hebben zelf helemaal niets met 't spelletje. Alleen als Nederland het EK of WK speelt. Lekker Hollands.... *zucht*
Comment
-
Ik heb een oranje welpie van de AH op mijn dashboard staan en mijn vrouw heeft een slinger met Nederlandse vlaggetjes in de tuin aan de schutting gehangen.
Ik heb zelf niet de behoefte om veel verder dan dat te gaan, maar vind het juist leuk om al die uitgedoste mensen, auto's en huizen te zien her en der.
Snap al dat ge-uilepis erover niet zo eigenlijk. Stukje Nederlandse cultuur dat ik wel kan waarderen. :) Ach, schelden op anderen die zich uitbundig in oranje hijsen is eigenlijk ook wel typisch Nederlands.
Trouwens, zag gisteren een Moslima met oranje hoofddoek en sjaal. Dát is pas integratie!Last edited by iOnline; 10-06-08, 12:50.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk berichtTrouwens, zag gisteren een Moslima met oranje hoofddoek en sjaal. Dát is pas integratie!Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Ik ben oranje gesokt naar het Rembrandtplein gegaan, oranje-achtig shirt, met oranje fleece in de tas voor later of als hoofdkussen (doorstrepen wat niet van toepassing is). Fiets is ook deels oranje, maar dat is het hele jaar door zo. Oranje pet is zoek, maar wellicht bij een volgende wedstrijd ;)* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Nope, nada.
Valt in dezelfde categorie als de dag na de Sint gelijk alle muren met lichttubes, arreslee mét rendier op de garage, the works. Vreselijk.
Maarre gisteren wel genoten van de 3-0, en geglimlacht om het vuurwerk dat daarna hier in Houten afging.
Comment
-
[RANT]
Ik gun iedereen zijn inkomen en iedereen zijn lolletje, maar van mij mogen ze iedereen die die rommel verkoopt, aanprijst of koopt standrechtelijk executeren.
De originaliteit is helaas ver te zoeken en als willoze lammeren wordt het makke volk naar de commerciele slachtbank geleid.
[/RANT]
Maar wat was het een gave wedstrijd maandag!---------------------------
Lullen gaat beter dan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfisto Bekijk bericht[RANT]
Ik gun iedereen zijn inkomen en iedereen zijn lolletje, maar van mij mogen ze iedereen die die rommel verkoopt, aanprijst of koopt standrechtelijk executeren.
De originaliteit is helaas ver te zoeken en als willoze lammeren wordt het makke volk naar de commerciele slachtbank geleid.
[/RANT]
Comment
-
Durf het hier haast niet te zeggen.
Kom gisteravond thuis, heeft vrouwlief samen met buurvrouw en dochters een hele waslijn vol met oranje vlaggetjes in de voortuin gehangen.
Wat nu te doen, scheiden? :-)2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
Comment