Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te triest voor woorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te triest voor woorden

Geen geld voor kadootjes maar wel voor een kraslot, wat mij betreft gelijk uit de ouderlijke macht halen.....:

Straatarme moeder wint een miljoen

Bristol - Een straatarme moeder die haar vier kinderen voor kerst vanwege geldgebrek niets kon geven, won op Kerstavond de jackpot van één miljoen. Ondanks dat ze eigenlijk niet over geld beschikte, wilde het toeval dat de 41-jarige vrouw het winnende kraslot kocht.

De winnares, die anoniem wil blijven, wil van het geld kerstcadeaus voor haar kinderen kopen, de hypotheek van het huis afbetalen en een deel van het geld met de familie delen. Ze kocht het lot in het Engelse Bristol van haar laatste centen. "Al kan ik nog niet bevatten dat ik straks werkelijk over één miljoen pond beschik. Wat ik er precies mee wil doen, weet ik nog niet."

De oudste zoon van de vrouw vertelde in een lokale krant dat de vrouw vanwege haar financiele situatie, niet meer meespeelde. "Een week geleden won ze een tientje. Van het geld kocht ze een nieuw lot, dat haar een miljoen pond opleverde. Ze barstte in huilen uit. Tranen van geluk."

Voor de prijs van een kraslot had ze weinig kadootjes kunnen kopen. Nu dus wel. Slimme moeder.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Euh.... OK. Wat mij betreft weinig triests aan, hartstikke mooi toch dat ze een miljoen wint?

Ik heb wel een beetje moeite met de conclusie dat arme ouders, die geen kerstcadeau's kunnen kopen, ook meteen slechte ouders zijn. Getuigt niet echt van een al te breed wereldbeeld....
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Geen kerstkado's kunnen kopen maar wel 10 euro uitgeven voor een kraslot, dat rijmt bij mij niet.

Wat dat met een niet al te breed wereldbeeld te maken heeft zie ik even niet.

Comment

Dikke kip

Het mensje had toch niks te verliezen? Het hele loterij gebeuren is gebaseerd op "hoop".

Laat haar een keer geluk hebben en zeik niet.

Ook een voorspoedig 2009 trouwens....
          Last edited by Ton van S; 31-12-08, 22:40.

Comment

Ach, wat is die Pond nou helemaal nog waard...
            fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FatChick Bekijk bericht
              Geen kerstkado's kunnen kopen maar wel 10 euro uitgeven voor een kraslot, dat rijmt bij mij niet.

Wat dat met een niet al te breed wereldbeeld te maken heeft zie ik even niet.
              voor 10 euro kun je weinig kopen voor je kinderen , en al helemaal niet in engeland, stervens duur daar
              dus met een kraslot een kans op een wat hoger bedrag hoe klein ook , is op zich niet zo heel verkeerd beredeneerd... wellicht haar enige kans
              toch leuk voor dr dat ze dat heeft gewonnen, als ze er nou nog verstandig mee om gaat, kan het behoorlijk wat levensgeluk beteken ter vergelijk van de huidige situatie
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FatChick Bekijk bericht
                "Een week geleden won ze een tientje. Van het geld kocht ze een nieuw lot, dat haar een miljoen pond opleverde. Ze barstte in huilen uit. Tranen van geluk."
                Die weet wa haar te doen staat: volgende week heeft ze dus 100 miljard!
                $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Working...
                X