Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

...and here's Tom with the weather...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ...and here's Tom with the weather...

...earlier in Gaza: http://zapruder.nl/portal/artikel/gaza_niet_zo_lang_geleden/
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

ik denk dat je hier even bij moet zetten dat dit ZEER schokkende beelden zijn die niet iedereen wil zien. Mij boeit het niet maar dit wil zeker niet iedereen zien.
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Cynisch antwoord:
      De PR afdeling van de Palestijnen wordt wel steeds beter.
      ---------------------------
      Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
        ik denk dat je hier even bij moet zetten dat dit ZEER schokkende beelden zijn die niet iedereen wil zien. Mij boeit het niet maar dit wil zeker niet iedereen zien.
        Klopt.
        Ben normaal niet zo voor dit soort beelden, maar dit is dus staatsterreur die mede door de Nederlandse regering wordt gesteund.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Last edited by NICO!; 04-01-09, 19:18.
          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Mooi contrast, Nico's post en zijn sig line. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
              Ja, nu nog even een oorlogje voeren over wie de Great Thinker is en wie de Mediocre Mind heeft. Paco of Nico! :-)

Comment

De ellende die oorlog heet... Ook in Israel kun je na een raket aanval vanuit Gaza zulke beelden overigens maken. Het gaat er dus niet zozeer om wie er `gelijk` heeft, maar dat de slachtoffers helaas bijna altijd de onschuldige burgers zijn...

Comment

Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Mwoaw de aftermatch van Ramstein had een hoger "Macaroni met cornedbeef" gehalte.

Wat mij betreft mag eenieder die dit soort links plaatst hier op dit forum en er op het betreffende forum (waar het vandaan komt) ook nog eens op prat gaat dat er hier over gediscuseerd wordt, een levenslange ban krijgen.

Heeft werkelijk NIETS met gummen te maken.

E
                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetRyan Bekijk bericht
                      De ellende die oorlog heet... Ook in Israel kun je na een raket aanval vanuit Gaza zulke beelden overigens maken. Het gaat er dus niet zozeer om wie er `gelijk` heeft, maar dat de slachtoffers helaas bijna altijd de onschuldige burgers zijn...
                      Beelden kunnen inderdaad gemanipuleerd worden, maar dat zal je in dit geval niet lukken. In Israel vallen er geen doden in zulke aantallen en op deze manier. Dit is pure genocide.

En ja, de discussie wat wel en niet hier past zullen we hier niet weer gaan voeren.

Mensen die praten in termen "gooi alles maar plat" laten vanzelf wel zien uit welk vaatje ze tappen. Hoeft ik niks meer aan toe te voegen.

Comment

Nico

Comment

Denk maar niet voor een seconde dat jij me in een hoek kan drijven. Ik voel me totaal niet aangesproken door wat domme mensen zoals jij zeggen. Je bent voor mij van het niveau Toledoman, dus dat zegt genoeg.

Petities aanbieden heb ik gedaan, in demonstreren en andere vormen van activisme heb ik geen talent. Het lijkt simpel om met een paar mensen ergens te gaan staan, maar het is meer dan een dagtaak. Ieder zijn vak.

Schrijven mag voor jou nutteloos lijken, maar dat verbaast me niet als ik het niveau zie wat jij hier laat zien. Mensen dienen genformeerd te worden om ook de andere kant van het verhaal te zien en het is duidelijk als ik jouw brainfarts lees dat er nog veel werk aan de winkel is. En je laatste zin is echt te dom voor woorden. Zo erg zelfs dat ik erom moet lachen.

Comment

Last edited by NICO!; 04-01-09, 19:19.
                            Nico

Comment

Hehe, eindelijk weer eens een echte rel...

Het werd een beetje tam hier ;-)

*kruipt weer terug onder zijn steen*

Comment

Nico

Comment

Ik denk dat "maak er maar een parkeerplaats van" een reactie is van de wereld die het gezanik gewoon grondig beu is. Israel of de Palestijnen, het blijven twee pesters die keer op keer mekaar de duvel aandoen, en na een tijd maakt het als rest van de wereld niet meer uit wie nu weer begonnen is en wenst de rest van de wereld dat het hele gebied van de planeet wordt afgeschoten...

Net zoals filmpjes met negertjes met opgezwollen hongerbuik ook geen effect meer hebben: als cynicus wt je gewoon dat het geen hol uitmaakt ofdat je daar nu al je geld in stopt of op ontwikkelingshulp gaat: we zijn en blijven een bende apen, ongeacht we nu zwart, blank, bruin of paarsgeel gekleurd zijn... Sommige apen slagen er nu al 60 jaar in om vrij te blijven van grote oorlogen, en andere stammen kloppen het liefst mekaars hersens in in plaats van iets op te bouwen dat langer meegaat dan de volgende regeringstermijn...
                                  2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetRyan Bekijk bericht
                                    Wat een kolder. Hoeveel doden zijn er de laatste jaren gevallen bij die raketaanvallen uit e Gaza-strook? Niet dat dit de aanvallen goedpraat, maar ik denk dat Isral in de laatste anderhlave meer dan 10 keer zoveel slchtoffers heeft gemaakt als de Hamas in de laatste 10 jaar met die raketten. Isral gedraagt zich als de almachtige bezetter tegen een onderdrukt volk en een democratisch gekozen bestuur (of we de Hamas nu leuk vinden of niet).

Groet
                                    GJ

Comment

Sja, GJ, wat zou je anders verwachten van een volkje dat achter elke oppositie zionisme ziet, en teert op de successen geboekt door Hitler en z'n kornuiten...

De genocide tov de Joden door het Derde Rijk praten nl. imho niet het gedrag van het hedendaagse Israel goed...

Comment

tja, als je (sinds 1948 al) heel hard roept dat Isral van de kaart geveegd moet worden en alle Joden verjaagd of vermoord, je 'democratisch' wordt gekozen en dan je dreigementen dan halfslachtig ondersteund door wat raketten af te vuren, tja dan geef je 'wij verdedigen ns land, koste wat t kost' Isralirs ook wel heel gemakkelijk argumeten om maar weer eens 'ter voorkomin van erger' ten strijde te trekken.
                                        Heeft Sarkozy weer een excuus om de rol van Frankrijk op het wereld toneel te googelen
                                        fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Indeed :)

Tja, tis natuurlijk jammer als de 'stoute' Palestijnen tegen hun cultuur in onder druk eindelijk eens verkiezingen organiseren, en vervolgens wint de 'foute' partij, die vervolgens door de hele westerse wereld geboycot wordt.
                                          Israel mag het 'thuisland' Gaza afsluiten, energie-toevoer 'regelen' naar goeddunken en eigenbelang, enz enz

Wat verwacht je nou dat de mensen in Gaza doen? Met alleen maar bidden komt er evenmin brood op tafel. Ze zitten met teveel op te weinig grond, hebben nauwelijks natuurlijke hulpbronnen en zijn volledig afhankelijk van hulp van buiten het 'thuisland'. Lijdzaam afwachten totdat de wereld er iets aan doet dan maar?
                                          Geen wonder dat er mensen zijn die een geweldadiger weg kiezen.
                                          Last edited by slibbe; 04-01-09, 17:30.
                                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                                            Ik denk dat "maak er maar een parkeerplaats van" een reactie is van de wereld die het gezanik gewoon grondig beu is. Israel of de Palestijnen, het blijven twee pesters die keer op keer mekaar de duvel aandoen, en na een tijd maakt het als rest van de wereld niet meer uit wie nu weer begonnen is en wenst de rest van de wereld dat het hele gebied van de planeet wordt afgeschoten...

Net zoals filmpjes met negertjes met opgezwollen hongerbuik ook geen effect meer hebben: als cynicus wt je gewoon dat het geen hol uitmaakt ofdat je daar nu al je geld in stopt of op ontwikkelingshulp gaat: we zijn en blijven een bende apen, ongeacht we nu zwart, blank, bruin of paarsgeel gekleurd zijn... Sommige apen slagen er nu al 60 jaar in om vrij te blijven van grote oorlogen, en andere stammen kloppen het liefst mekaars hersens in in plaats van iets op te bouwen dat langer meegaat dan de volgende regeringstermijn...
                                            Dit is dus precies hetgeen waarmee ik een probleem heb.

Het geraaskal van mensen als Nico daar moet je geen aandacht meer aan besteden want die geven aan zich er niet voor te interesseren en weten er ook niks van. Verspilde moeite.

Opmerkingen zoals die van wooter zijn er meer en die verdienen wel aandacht, want ze komen van mensen die zich er wel druk over kunnen maken maar door de bomen het bos niet meer zien en daardoor de hoop maar opgeven. Dat laatste is heel goed te begrijpen, want het is ook een teringbende.

Maar het is dus geen simpel "twee vechten, twee schuld" ook als je de geschiedenis bekijkt. Helemaal als je nagaat dat veel Israeli's dit geweld ook niet willen. Net zoals veel mensen hier kankeren op de christenen die de boel verstieren en opgescheept zitten met een regering die ze niet gekozen hebben. Ook de meeste Palestijnen hebben niks met Hamas, maar kunnen zich niet vinden in de leugenachtige Fatah regering en hun omgekochte marionetten (zoals Arafat er dus ook n was) die ervoor zorgen dat hun volk niet verder kan. Dat samen met de zionisten en hun "drijf ze in de zee" politiek zorgt ervoor dat die mensen tussen twee vuren zitten. Maar als je zonder elektriciteit, voedsel, geld en medische hulp zit en je kunt niet vrij bewegen dan wil je maar n ding: een einde aan de ellende.

Hamas speelt op die paniek in, maar kan alleen maar gedijen op de ellende van de Palestijnen. Ik heb er geen geloof in dat dit soort figuren in een stabiele regering kunnen functioneren. Maar ja, er kan sowieso geen stabiele regering zijn zolang de Israeli die niet respecteren. De zionisten zijn Hamas zeer dankbaar want ze geven hen het excuus dat ze zoeken om alle plat te gooien.

De Palestijnen zouden prima voor zichzelf kunnen zorgen omdat ze gas hebben en fruit kunnen telen. Ze mogen echter niks uitvoeren zonder toestemming van Israel. Als je geen eigen economie op kunt en mag bouwen zul je nooit onafhankelijk kunnen worden.
                                            Last edited by PACO; 04-01-09, 18:46.

Comment

Nico

Comment

Ik heb net ontdekt dat de negeerlijst het mooiste van dit forum is, hoef ik geen enkele post van ZaPACO meer te lezen.
                                                Nico

Comment

ik begrijp niet wat dat filmpje hier moet (maar daar is het Gummen voor)
                                                  maar ik begrijp mhelemaal niet wat een Nico zich hier zo ontiegelijke druk loopt te maken............(zeker gezien zijn overige inbreng in Gummen welke nagenoeg NIHIL is)

Ach weet je wat, laat maar, als je hier gaat verkondigen dat je PACO op de kast wil krijgen en wel zo lang mogelijk, tering hee dan ben je echt stoer.

Mag ik je ff aanraken ?

E

Comment

Weet je wat, ik zal wel de grootste zijn hier.

Ik wist trouwens niet dat de hoeveelheid posts bepalen wat ik wel en niet mag schrijven. Dat ik hier zo weinig ben is trouwens gekomen door PACO en mensen zoals PACO. Maar nu ik de negeeroptie gevonden heb, is dat geen probleem meer.

Dan zal ik ook maar weer donateur worden! Geld is onderweg.
                                                    Last edited by NICO!; 04-01-09, 19:26.
                                                    Nico

Comment

Ha die Nico,
                                                      Voor een grote vent qua omvang gedraag je je nu als een klein ventje.
                                                      Doe er wat aan zou ik zeggen.
                                                      Jij gaat nu dus betalen om een ander zijn posts niet te hoeven te zien.
                                                      Moet niet gekker worden zeg.
                                                      Heb je een spiegel thuis ?
                                                      Kijk daar eens in zonder in de lach te schieten.
                                                      Want humoristisch is dit wel een beetje hoor.
                                                      Grtz
                                                      Erik

Comment

Negeerlijst werkt ook voor niet donateurs, maak je niet druk.
                                                        Nico

Comment

ROFL
                                                          kansloos dit:)

Ik dacht ik klik ff op een topic met m'n naam erin.

Comment

Ja, Tom, ik dacht dat men je gespot had met het dak open bij -1 in een sneeuwbui :).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NICO! Bekijk bericht
                                                              Negeerlijst werkt ook voor niet donateurs, maak je niet druk.

Vergeet je mij ook niet op ignore te zetten. Wel de grote meute volgen he ;-)
                                                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                                Vergeet je mij ook niet op ignore te zetten. Wel de grote meute volgen he ;-)
                                                                Waarom zou ik, ik heb niets tegen je, ben de meute niet!
                                                                Nico

Comment

Working...
                                                                X