Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijsvrij

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ijsvrij

Zit net naar NL1 te kijken en zie dat ambtenaren IJSVRIJ krijgen....
    Ongekend.

Ik zou mijn mensen ook wel ijsvrij willen geven, alleen dan kunnen we geen auto's opstarten, geen auto's verkopen, etc. m.a.w. geen omzet.

Handig om d.m.v. wetten je eigen omzet te creëren.
    www.tuningparts.nl

Nee joh, kon de kachel omlaag, moet je zien wat dat oplevert :-)

Het was naw een sigaar uit eigen doos, of was het extra vrije tijd en geen opgelegde vrije middag
    fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
      Nee joh, kon de kachel omlaag, moet je zien wat dat oplevert :-)

Het was naw een sigaar uit eigen doos, of was het extra vrije tijd en geen opgelegde vrije middag
      Extra vrije tijd, ben ik bang.

Groet
      GJ

Comment

Ik vind het heel vreemd allemaal.

Dat mensen die buiten moeten werken "vrij" krijgen, prima, het is niet anders, over een paar dagen weer hard werken om de schade in te halen. Maar dit soort aktie's vind ik kansloos.

Ondernemers die afhankelijk zijn van hun klanten en een optimale bezetting hebben als alle medewerkers aanwezig zijn, kunnen dit soort kadotjes nooit geven...
        www.tuningparts.nl

Comment

Het is gewoon de kift.
          When men were men

Comment

Copy-paste Winterse overpeinzingen;

[e] [q] #25 Ministerie van BuZa geeft ambtenaren ijsvrij.......................

Reporter; "Zo mevrouw, heeft u de toertocht al uitgezet?"

(raamstaar)ambtenaar; "egh, ja, richting de Bijenkorf"

Volgende "slachtoffer"......................

Reporter; "Zo mevrouw, das toch wel coulant he, zo`n ijsvrije dag".............

(raamstaar)ambtenaar; "tja je hebt werkpaarden en luxe paarden"................

En op de scholen kan er geen ijsvrij dagje meer af vanwege de 1040 uren norm.................

Stelletje arrogante aso fl.kkers daar......................ipv scholen en heel Nederland een keer tegemoet te komen vanwege de byzondere winterse omstandigheden......................

Of iedereen vrij, of iedereen aan het werk.....................
            If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

CM@PC TM

"Ik probeer de baan voor mijn huis ook ijsvrij te krijgen" :-)
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Tsja, ik ben dan wel een ambtenaar, maar ik had echt geen ijsvrij. Dat was alleen voor die luie donders bij BuZa.
                Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Bekijk bericht
                  Ik vind het heel vreemd allemaal.

Dat mensen die buiten moeten werken "vrij" krijgen, prima, het is niet anders, over een paar dagen weer hard werken om de schade in te halen. Maar dit soort aktie's vind ik kansloos.

Ondernemers die afhankelijk zijn van hun klanten en een optimale bezetting hebben als alle medewerkers aanwezig zijn, kunnen dit soort kadotjes nooit geven...

Maar de mensen die ijsvrij hebben, kunnen wel die dag bij jou een auto komen kopen. Had je een leuke aktie mee kunnen doen.

Bij aankoop van een auto door iemand die ijsvrij heeft een ont-ijsingspakket gratis (ijskrabber, spuitbus, ruitbeschermer, etc.)

Maar inderdaad, je hebt helemaal gelijk, het is gewoon belachelijk.
                  Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Ik neem aan dat ze een programma/target hebben die ze dienen te voltooien. Daarnaast hebben ze een budget, als ze dit weten te bereiken binnen het budget dan zie ik het probleem niet zo.

Halen ze het niet, ja dan hebben ze wat uit te leggen

Comment

IJsvrij is natuurlijk belachelijk, beacht door geitenwollensokken die boeken afstempelen in de bibliotheek van schubbekutteveen.

Even los van het vorstverlet in de bouw (op een gegeven moment kun je geen beton meer strorten en worden de bouwterreinen gevaarlijk) natuurlijk, maar ook daar is gewoon voldoende activiteit, kwestie van ainticiperen.

Wij werken gewoon door, de teller stond net op -9grd in Den Haag (staalbouw). En dat is best fris.

Project "Nieuwe aquaduct Roelofarendsveen" in de A4 loopt ook gewoon door (staalwerk). Het ijs staat 20cm dik in de put, gewoon gaan met die banaan, als je staat te lassen krijg je het vanzelf warm. Die snelweg moet zo snel mogelijk open.

Immers, we kunnen de gummers toch zeker niet in de kou laten staan ?

E
                      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Nico, ijsvrij is ijsvrij. Dan moet je dat ook wel bewijzen met een kaartje voor de schaatsbaan!
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Onzin ET, in de zomervakantie regent het ook altijd in NL. :)

Comment

Ze geven de verkeerde ambtenaren ijsvrij........
                            Die gast met die blauwe pet en dat gele boekje vanmiddag....die had vrij moeten hebben...grrrr ;-)
                            Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Bekijk bericht
                              Dan had je maar geen ondernemer moeten worden. It's all part of the game.

Dat gezegd hebbende is ijsvrij natuurlijk weer je reinste flauwekul.
                              Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                              Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                Dan had je maar geen ondernemer moeten worden. It's all part of the game.

Dat gezegd hebbende is ijsvrij natuurlijk weer je reinste flauwekul.
                                Ik had gewoon vrij, als ondernemer zijnde, vandaag ;)

Comment

Als alle seat dealerts vrijdags de deuren sluiten om al enkelbrekend door het ijs te zakken, dan komen die mensen toch een dag later om zo'n schijthok aan te schaffen ?

(knipoog)

E
                                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
                                  X
                                  😀
                                  🥰
                                  🤢
                                  😎
                                  😡
                                  👍
                                  👎