Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Easyjet vraagje (inchekken).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Easyjet vraagje (inchekken).

Hi,

Het is me niet helemaal duidelijk op de website maar ik heb dus een ticket geprint. Betekend dat ik nu ook ben ingecheked en dus 30 minuten voor vertrek aanwezig moet zijn?

Sorry voor deze simpele vraag :-)

Nee twee uur Arjé, zeker twee uur :-)
    fka v164

Comment

Comment

Online inchecken

• Is beschikbaar voor alle passagiers met uitsluitend handbagage (dat wil zeggen één stuk bagage van ten hoogste 55x40x20 cm)
        • Beschikbaar van 60 dagen voor uw vlucht tot twee uur voor de geplande vertrektijd.
        • In deze periode kunt u uw instapkaart uitprinten wanneer het u past.
        • Ga direct naar de veiligheidscontrole op het vliegveld. U hoeft niet in de rij te staan om in te checken!
        • Ga vervolgens naar de vertrekgate. De gate sluit 25 minuten voor de geplande vertrektijd.
        • We raden u aan om tenminste twee uur voor de geplande vertrektijd naar de gate te gaan. Wij wachten niet op u!
        Zeg ik toch twee uur :-)
        fka v164

Comment

Maar waarom moet je dan twee uur van te voren bij de gate staan?
          Auto's: veel...

Comment

Samenhorigheidsgevoel? Niks is schattiger dan een chartervlucht met 100 gepakte en gezakte gezinnen, op te weinig wachtruimte :D.
            2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Dus toch niet duidelijk......

Comment

*weet weer waarom ie nooit met het vliegtuig op vakantie gaat*

In de file tussen Dijon en Lyon kun je 'ze' nog 'buitensluiten' met de ramen dicht en de muziek hard.
                You know that reality is immaterial

Comment

Kleintje heeft het in z'n eerste post bij het juiste eind....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fer Bekijk bericht
                    Kleintje heeft het in z'n eerste post bij het juiste eind....
                    Nou, niet helemaal. In 5 min door wachtende mensenmassa, de controles en dan naar de gate, dat gaat hij niet redden ben ik bang, daar moet je toch een minuut of 95 voor rekenen :-)
                    fka v164

Comment

Sander heeft daar wel gelijk in. Voordat je Schiphol door bent......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk bericht
                        Samenhorigheidsgevoel? Niks is schattiger dan een chartervlucht met 100 gepakte en gezakte gezinnen, op te weinig wachtruimte :D.
                        Whoehahahaha LOL
                        Rock on. RS.

Comment

Je kan online inchecken. Dan wordt idd je ticket geprint en dat scheelt het in de rij staan voor de balie.

Helaas is Schiphol niet handig bezig met de veiligheidscontrole. Kost je zo een half uur. Ik ben met oud en nieuw weer eens via Schiphol gevlogen en die controle is nog steeds een probleem. Onbegrijpelijk. Kopenhagen airport lost dat iig een stuk beter op...

Over 3 weken weer vliege via Weeze. Wat ik echt ideaal vind. Online inchecken, geen files, auto neerplempen en een half uur later zit je in het vliegtuig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                            Je kan online inchecken. Dan wordt idd je ticket

Over 3 weken weer vliege via Weeze. Wat ik echt ideaal vind. Online inchecken, geen files, auto neerplempen en een half uur later zit je in het vliegtuig.
                            Weeze ideaal? Maat van me is daar net opgestapt. Slechte bereikbaarheid (tenzij je je auto betaald parkeert). Slecht eten.
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

ET kent gewoon zomaar mensen die met het vliegtuig reizen. Patser. :)
                              You know that reality is immaterial

Comment

Slecht eten, Who f*king cares? en betaald parkeren is er goedkoper dan op schiphol, zo ook de luchthaven belasting. Ik zie het probleem niet.

Comment

Precies. Welke idioot gaat naar een vliegveld om er goed te kunnen eten??????
                                  Parkeren kost weinig vliegen nog minder ;-) Ik vlieg eind deze maand voor totaal 30 euro naar Bergamo en weer terug.

Vliegen doe je om in een zo'n kort mogelijke tijd een zo groot mogelijke afstand af te leggen.

Oftewel: zo snel mogelijk, dus zonder files of slechte OV aansluitingen naar het vliegveld, parkeren voor de deur, instappen en vliegen.

Wat wel jammer is: Ik kom er al sinds de eerste maand dat er commercieel gevlogen werd en het wordt alsmaar drukker. Er worden gewoon lappen asfalt neergelegd als parkeerplaats. ;-)

Munster /Osnabruck, ook al zo'n prima vliegveld. Als ik Schiphol, hoe mooi dan ook, kan vermijden doe ik dat.

Comment

Zo...da's ook weer gebeurd. Heel raar hoor. Ik moest naar Gate H3. In de hal naar H staat een bord dat je moet wachten totdat het nummer bekend is. Easyjet zegt dat je 30 minuten van te voren bij de gate moet zijn. Anders sluit deze. Ik steeds op het bord kijken....niks....weer kijken....niks. Exact een half uur van te voren staat er pas dat je na H3 moet. Toch belachelijk. Sta ik daar eerst een half uur te wachten moet je daarna als een debiel haasten.

Wel relaxed. Zat voorin. Niemand naaste me....niemand voor me. Had geen bagage bij me en toen de deur open ging liep ik als eerste naar buiten. Wel relaxed.

Comment

Kleintje is wel relaxed :-)

@ET: moet je eens kijken hoever het lopen is als je bij Schiphol niet betaald wil parkeren ;)
                                      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Weeze is redelijk te doen.
                                        Ik vind wel dat het lastig te bereiken is: geen files, maar de laatste 30 kilometer is wel kruipdoor-sluipdoor. Zonder TomTom geraak je er niet.
                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Eh, nou, dan kijk je toch gewoon op de borden? Ik weet het, ouderwetsch, maar het werkt echt!

Er staan borden vanaf de snelweg (afslag Goch meen ik) tot aan het vliegveld namelijk...

Comment

Schiphol is veel te groot.

Bereikbaarheid is op zich prima - je moet alleen niet met de auto gaan. De trein is altijd sneller, goedkoper en gemakkelijker. Maar het vliegveld zelf is zó absurd groot aan 't worden. En dat maakt het zo irritant.

Er zijn overigens meer vliegvelden die aan dat probleem lijden hoor. Zaventem (Brussel) is ook zo'n kutvliegveld. Eerst kom je met de trein in de kelder aan, dan moet je tig verdiepingen omhoog naar de vertrekhal, en vervolgens loop je jezelf helemaal het schompus via de security en de tunnel onder de startbaan naar de terminal, die ook nog eens zo'n 600 meter lang is, en als je pech hebt, start je vliegtuig bij de allerlaatste pier.
                                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                              Weeze is redelijk te doen.
                                              Ik vind wel dat het lastig te bereiken is: geen files, maar de laatste 30 kilometer is wel kruipdoor-sluipdoor. Zonder TomTom geraak je er niet.
                                              Klopt, of gewoon het witte bordje met het zwarte vliegtuigje erin volgen. Staat al na Nijmegen op de A73 aangegeven.

Comment

Hoe lang kan een jetlag duren (niet van Amsterdam naar Basel) maar 9 uur tijdsverschil met Seattle?

Nu 3x daar geweest maar pas de laatste keer al meer dan een week om 4 of 5 uur wakker. Ongeacht hoe moe ik ben....of hoe laat ik naar bed ga....

Wel lekkere lange dag zo. Keuken opgeruimd....wasje gedaan....nieuwe nummers op TMF en MTV bekeken. Programma over het bebossen van de aarde vanuit de lucht.... Je bent helemaal bij zo....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                                  Schiphol is veel te groot.

Bereikbaarheid is op zich prima - je moet alleen niet met de auto gaan. De trein is altijd sneller, goedkoper en gemakkelijker. Maar het vliegveld zelf is zó absurd groot aan 't worden. En dat maakt het zo irritant.

Er zijn overigens meer vliegvelden die aan dat probleem lijden hoor. Zaventem (Brussel) is ook zo'n kutvliegveld. Eerst kom je met de trein in de kelder aan, dan moet je tig verdiepingen omhoog naar de vertrekhal, en vervolgens loop je jezelf helemaal het schompus via de security en de tunnel onder de startbaan naar de terminal, die ook nog eens zo'n 600 meter lang is, en als je pech hebt, start je vliegtuig bij de allerlaatste pier.
                                                  Gelul, brun :)

Wandelen doorheen de terminal in Toronto of Heathrow, ja da's lang... Maar Brussel en Schiphol zijn maar klein in vergelijking hoor :). Ik vind Brussel bv nauwelijks internationale-luchthaven aandoen... :)

(Overigens niet teveel ervaring met de nieuwe pier... Ik vlieg intenaszionaal :))
                                                  2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arjen20
                                                    Babelfish blaat
                                                    en flikker deze maar weg
                                                    ------------------------------------------------
                                                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                                                    X
                                                    😀
                                                    🥰
                                                    🤢
                                                    😎
                                                    😡
                                                    👍
                                                    👎