Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eppo is terug!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eppo is terug!

En welke ouwe jongeren zijn er nog meer abonnee geworden?

http://www.eppostripblad.nl
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Nóg niet :-)
    fka v164

Comment

Vroegâh hadden we (mijn oudste broer natuurlijk als eerste) een abbo op de Sjors die later is omgezet naar een abbo op de Eppo. Mijn oudste broer had eigenlijk liever de Pep gehad (dan ahd ik nog steeds de Eppo geahd, maar dat terzijde), maar we hebben altijd met veel plezier het blad gelezen. Dus wie weet, ga ik ik er toch weer aan wagen.

Wie tekent eigenlijk tegenwoordig "Storm"? Ik dacht nl dat Don Lawrence het tijdelijke al voor het eeuwige had verruild?

Groet
      GJ

Comment

Hierzo, GJ:

http://www.eppostripblad.nl/team.html

Romano Molenaar/Jorg de Vos dus.

En inderdaad, 't is geen jeugdblad, maar meer een blad voor de jeugd van toen. Volgens mij stikt 't van de dertigers en veertigers onder de abonnees...
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Had vroeger in de jaren 60 een abo op De PEP, nou ja m'n moeder betaalde het geld voor mij.
          Eppo is toch de opvolger van de PEP!!!????
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Gaaf! Ik verslond die dingen vroeger en zat op woensdag trouw op de bezorger te wachten.... De Partners en Storm waren mijn favoriet, later vooral de generaal en Leonardo. Man wat een jeugdsentiment, heerlijk.

Comment

Peter de smet roeleerde... RIP

Hehehehe

Comment

Eppo!!

Ach ja...
                En wie herinnert zich Tinus Trotyl nog?
                Dat stond toch ook in de Eppo, of haal ik nu weer iets door elkaar (zondagmorgen -> nog geen koffie op).
                Last edited by KMvrtr; 11-01-09, 08:00.
                Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

@John en @GJ: Pep en Sjors gingen samen en werden de Eppo. Je kon dus niet kiezen tussen Pep of Eppo: de Eppo was de opvolger van beide bladen. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Eppo
                  Ik ben ergens in het eerste jaar lid geworden van de Eppo, heb het vele jaren volgehouden, totdat ze ook suske en wiske gingen publiceren. Toen was ik het zat.

Het lijkt er trouwens op dat dit een uitgave is in het kader van een "lijk reanimeren". Van de eppo site: "Met z’n allen maken we voor jou een jaar lang Eppo. 25 legendarische nummers die straks in een fraaie cassette bij jou in de boekenkast kunnen komen staan." Klinkt me erg in de oren als een eenmalige zaakje.

Update: De eppoindex waarin je kan zien welke strip wanneer gepubliceerd is.
                  Last edited by ingmar; 11-01-09, 08:35.
                  When men were men

Comment

vandaag mijn t-shirt binnengekregen. Zal mij benieuwen hoe het tijdschrift eruit ziet.
                    When men were men

Comment

Wie heeft nog meer 't eerste nummer al in huis? Hij is leuk geworden, staan ook wat strips in die ik nog niet kende/volgde. Wel schokkend om te lezen hoe striptekenaars tegenwoordig werken.

Met een digitale pen en fotosoep! En dan door naar een studio om 't *laten* inkleuren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                        @John en @GJ: Pep en Sjors gingen samen en werden de Eppo. Je kon dus niet kiezen tussen Pep of Eppo: de Eppo was de opvolger van beide bladen. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Eppo
                        Duh! Lees mijn bijdrage nog eens. Mijn oudste broer had liever de Pep ipv de Sjors gehad (en dan had ik ook nog steeds de Eppo gehad omdat de Pep en de Sjors samen gingen in de Eppo en ik ten tijde van de Pep en de Sjors nog gewoon de Donald Duck las, snappuh?).

En dan heb ik het nog niet over de Robbedoes gehad. ;-))

Groet
                        GJ

Comment

oh, door dit draadje komt het weer allemaal naar boven in de grijze massa :)
                          Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                          A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Working...
                          X