Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pinpas verloren, geld weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pinpas verloren, geld weg

Niet ikzelf dus, maar een collegaatje.

Nou vroeg ik me af in hoeverre de bank hierin iets kan doen? Is het niet zo dat als zij niet kunnen aantonen dat je nalatig bent geweest met je pincode de bank aansprakelijk is?

Ik heb zelf ook mijn bedenkingen over e.e.a, aangezien je een pincode imho niet zomaar in handen krijgt als je een pas van iemand steelt. (bekende ?)

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
    Is het niet zo dat als zij niet kunnen aantonen dat je nalatig bent geweest met je pincode de bank aansprakelijk is?

Ik heb zelf ook mijn bedenkingen over e.e.a, aangezien je een pincode imho niet zomaar in handen krijgt als je een pas van iemand steelt. (bekende ?)
    De bank aansprakelijk? Dat lijkt me alleen het geval wanneer je collega de diefstal/verdwijning meteen heeft gemeld, en de bank heeft verzuimd de pas te blokkeren.

Ik bedoel, als jouw collega als pincode 1234 heeft (en de diefstal wellicht te laat meldt) is dat toch niet de verantwoordelijkheid van de bank?
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

vrouwelijke collega? Ik zie namelijk vaak dat vrouwen hun pincode op een briefje schrijven en dat bij hun pinpas in de portomonnee houden...
      Forza!

Comment

Wel vrouwelijk ja, maar ze dacht zelf aan iemand die een apparaat had gebruikt om de pincode uit de pas te lezen, dus ze zal geen briefje erbij hebben gehad.

Comment

@Jasper, nee, nou je het zegt klinkt het wel logisch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
            Wel vrouwelijk ja, maar ze dacht zelf aan iemand die een apparaat had gebruikt om de pincode uit de pas te lezen, dus ze zal geen briefje erbij hebben gehad.
            Pincode zit niet in de pas, er wordt meestal met een cameratje meegekeken.

Comment

Lees dit maar eens en bekijk de foto's van hoe makkelijk je voor de bijl kunt gaan:
              Hoe moet je dat nu ooit zien?

De inwoners van Pijnacker-Nootdorp en omgeving bereiken? Plaats een advertentie in Telstar online: de best gelezen krant van de regio. Ook mega online bereik!

Comment

Ja ik weet dat die er niet inzit, en imho bestaan dergelijk apparaten ook niet. Maar goed je moet wel 2 dingen doen: en de pas stelen de een keer de code hebben afgekeken. Daarom verdenk ik een bekende.

Comment

Skimming wordt gewoon vergoed. De bank is verplicht je schadeloos te stellen.
                  Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                  Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Hee Jersey, werd er met het geld wat er van die pinpas is afgehaald een auto gekocht?

Indien niet.....WAAROM STAAT DIT DAN IN DE VIP BOX EN NIET IN DE 2E Kamer?? :-))))))
                    2 x ouwe premium meuk
                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Excuus! ik had er geen erg in.

Comment

Ben je gek, geeft niet Jersey.
                        Was meer een zijdelingse opmerking.
                        2 x ouwe premium meuk
                        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment