Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Europese subsidies?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Europese subsidies?

Misschien kan Kiwi dit wel beantwoorden. :-)

Niet helemaal grappig bedoeld, trouwens, want ik meen 't. Ik heb een projectje op stapel staan dat gericht is op Duitse en Nederlandse bedrijven die met elkaar samenwerken. Voorlopig gaat het me geen cent opleveren, op de lange termijn misschien. Maar tot die tijd kost het wel bakken met geld aan tripjes naar Duitsland. Dus nog veel meer dan ik nu privé al uitgeef.

Dat kan Bru(i)n niet trekken, dus dacht ik: misschien is er wel een EU-subsidie voor dit soort grensoverschrijdende dingen. Heb al wat zitten googlen, maar word niet veel wijzer in het oerwoud aan regelingen en mogelijkheden.

Iemand een idee? Zijn er loketten of bureaus voor dat soort dingen?
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Loketten en bureau's snoepen vaak wel een percentage van jouw subsidie af Brun, maar in een woud van regels en mogelijkheden misschien wel de enige weg te gaan... Geven van subsidies gaat bij wet, misschien in dit geval een EU-regeling? Gaat om de activiteit, dus afhankelijk van wat je gaat doen zou je een subsidie kunnen krijgen. Mits die voorzien is natuurlijk, en zorg dat je niet al investeerd voordat je subsidie krijgt want het gaat erom dat een subsidie jou over de streep gaat trekken. Als je al begonnen bent kun je je subsidie wel vergeten vrees ik.
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

ik zou eens informeren bij Euregio................dat is hun expertise..............
      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Zorg dat die Nederlandse bedrijven bedrijven uit Brabant zijn, want hier is met de verkoop van Essent opeens een overvloed aan geld voor toko's als de Brabantse Ontwikkelingsmaatschappij en N.V. Rede. Die laatste weet ook aardig veel van Europese (en lokale) subsidies.

Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hmmm... goed idee. Dank :-)
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Je zou, als je met bovenstaande tips niet verder komt, ook contact op kunnen nemen met een gedeputeerde van je provincie. Die hebben vaak ook een rol in het leegtrekken van EU subsidie potjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
              Misschien kan Kiwi dit wel beantwoorden. :-)

Niet helemaal grappig bedoeld, trouwens, want ik meen 't. Ik heb een projectje op stapel staan dat gericht is op Duitse en Nederlandse bedrijven die met elkaar samenwerken. Voorlopig gaat het me geen cent opleveren, op de lange termijn misschien. Maar tot die tijd kost het wel bakken met geld aan tripjes naar Duitsland. Dus nog veel meer dan ik nu privé al uitgeef.

Dat kan Bru(i)n niet trekken, dus dacht ik: misschien is er wel een EU-subsidie voor dit soort grensoverschrijdende dingen. Heb al wat zitten googlen, maar word niet veel wijzer in het oerwoud aan regelingen en mogelijkheden.

Iemand een idee? Zijn er loketten of bureaus voor dat soort dingen?
              Misschien iets voor ons aangezien we misschien dat avontuur in Berlijn gaan doen zoals je weet. Wij moeten dan een sterke samenwerking hebben met een bureauin Berlijn (wat we al hebben afgesproken met die jongens in Berlijn). Hou me op de hoogte van je vorderngen.
              Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Hier eens kijken?
                www.vrom.nl/interreg

Oh ja, ik werk nu samen met een Duitsch bedrijf, wat biedt je voor mooie diensten??
                Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

En deze link:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Romo Bekijk bericht
                    ik zou eens informeren bij Euregio................dat is hun expertise..............
                    Yup

Comment

AJB, Kiwi,

Mail me anders eens op [email protected], dan vertel ik wat meer.

Comment

U heeft mail....

Comment

Working...
                        X