Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheim nummer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geheim nummer

Ik word nu al enkele dagen meerdere keren per dag met een onbekend nummer gebeld op mijn mobiele nummer. Als ik dan opneem word er aan de andere kant weer opgelegd zonder iets te zeggen.

Welke geldverslindende truc is hier aan de gang? Ik begin het nu wel een beetje moe te worden namelijk.
    De Boekhouder

Oi, no professionals

Geen idee, maar toch deze even delen:

Ten Cate had nummer 1
    Scholten had 2
    van Heek had 3
    de Katoenmij had 4
    Schutterveld had 5
    Bendien had 6
    Spanjaard had 7
    Nijhuis had een geheim nummer
    en Dijkers had 9

:D
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Hetzelfde verhaal als hier?

Comment

Dankje!

infofilter it is!
        De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Infofilter werkt voor geen meter.

Ik word elke week gebeld door lui die daarbij aangesloten zouden zijn, maar blijkbaar mijn nummer over het hoofd zien. Pensioen, nuts etc etc.

Ik heb het reglement voor telemarketing eens doorgelezen en vind het dan wel aardig om die arme beldozen met de verschillende artikelen om de oren te slaan.

Goedenavond meneer Geelhoed, ik bel van Nuon en volgens onze gegevens betaalt u veel te veel voor uw electra. En nu wilik u helpen .....
          - Goedenavond, moet u niet vragen of het gelegen komt dat u belt?
          Uhhh ja officieel wel. Komt het gelegen dat ik bel?
          - Jahoor
          Oh mooi dan ...
          -Dan kunt u mij namelijk meteen van de lijst halen
          ..... Goed meneer als u aan de lijn blijft dan kunt u zich via het computermenu afmelden
          - Nee nee nee, volgens artikel 10 van jullie reglement moet u dat voor mij doen.
          Goedenavond meneer tuut tuut tuut

En ik kan vol tevredenheid weer aan mijn diner. :p
          $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

@Tom: scheidsrechterfluitje kopen en heel hard blazen.

Klinkt gewoon als een stalker.

Comment

De Nederlandse Energie Maatschappij. GRRRRRR.
              ------------------------------------------------
              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomstr Bekijk bericht
                Ik word nu al enkele dagen meerdere keren per dag met een onbekend nummer gebeld op mijn mobiele nummer. Als ik dan opneem word er aan de andere kant weer opgelegd zonder iets te zeggen.

Welke geldverslindende truc is hier aan de gang? Ik begin het nu wel een beetje moe te worden namelijk.
                Onbekend nummer, dan is de nummerweergave uitgezet. Dat is iets anders dan een geheim nummer. Geheime nummers hebben geen vermelding in gids, en/of de diverse nummer-info-diensten en/of andere zaken. Je kan een geheim nummer hebben, en toch nummerweergave aan hebben staan en omgekeerd.
                Ik zou inderdaad de fluitjes methode gebruiken. Je kan ook jouw gsm-provider vragen om de beller te tracen, maar dat lijkt me een tamelijk langdradig (pun intended) en mogelijk duur proces voor zo'n (relatief) klein probleem.
                When men were men

Comment

@geelhoed: dan had je maar een geheim nummer moeten nemen, toen de telefoonterreur nog niet in dit land was ingevoerd (dus 10 jaar geleden)
                  When men were men

Comment

hahaha ik ben erg visueel ingesteld en zie die andere persoon al zitten met zijn hand aan zijn oor. AUUUUWWWW
                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

En ik maar denken dat het fluitje een flauwe grap was.

Zou een 16gr Co² partoon op je mobieltje leegschieten ook goed zijn?
                      De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

O, voor 't geval je 't over het hoofd ziet, Tom: u hebt een PM over een geheel ander onderwerp...
                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik zie nog niets :)
                          De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Nou, hij is toch echt al een tijdje geleden verstuurd!

(Man, wij moeten gewoon mailen. PM je adres eens door.)
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎