Vorige week probeerde ik te pinnen bij een flappentap van de ING bank. Helaas, na het invoeren van mijn pinpas sprong het beeldscherm op "Deze pinautomaat is buitengebruik." en kreeg ik mijn pas niet terug.
Op dat zelfde moment gebeld met de ING bank, het voorval uitgelegd en een nieuwe pinpas aangevraagd. Deze inmiddels netjes ontvangen.
So far so good.
Totdat ik zojuist zie dat er 7,50 van mijn rekening is afgeschreven voor een nieuwe pinpas.
Geen probleem, even bellen. Nee hoor mijnheer. Ik heb hier staan dat u uw pinpas op straat bent verloren. Wij kunnen de 7,50 niet terugsturen. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan kunt u een brief schrijven aan onze klachtenafdeling.
Ja jongens, kom op nou zeg ik nog. Jullie moeten toch kunnen nagaan dat jullie mijn pas gewoon hebben en dat ik hem niet ben verloren?
Nee, niet mogelijk. Nogmaals, indien u het er niet mee eens bent kunt u uw klacht schriftelijk kwijt bij onze klachtenafdeling.
Goedemiddag.
Op dat zelfde moment gebeld met de ING bank, het voorval uitgelegd en een nieuwe pinpas aangevraagd. Deze inmiddels netjes ontvangen.
So far so good.
Totdat ik zojuist zie dat er 7,50 van mijn rekening is afgeschreven voor een nieuwe pinpas.
Geen probleem, even bellen. Nee hoor mijnheer. Ik heb hier staan dat u uw pinpas op straat bent verloren. Wij kunnen de 7,50 niet terugsturen. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan kunt u een brief schrijven aan onze klachtenafdeling.
Ja jongens, kom op nou zeg ik nog. Jullie moeten toch kunnen nagaan dat jullie mijn pas gewoon hebben en dat ik hem niet ben verloren?
Nee, niet mogelijk. Nogmaals, indien u het er niet mee eens bent kunt u uw klacht schriftelijk kwijt bij onze klachtenafdeling.
Goedemiddag.
Comment