Tttrrrinnnnnggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh
Net een paar weken terug ene KPN-troelahhh aan de lijn gehad:
"Hallooh, u spreekt met Fatimah Ammehoelahhhh, u heeft recent interesse getoond in digitale telvisie, schikt het?"
"Nee, totaal niet. Ik sta met mijn jas aan klaar om weg te gaan."
"Ok, digitale televisie. Wij hebbe.. "
"Nee, het schikt niet. Fijne avond!!!" <kloink>
Kut wijf.
Nu een andere sloeber aan de feun:
"Goedenavond, met slibbe."
"Goedenavond, met grmbll grmbll van KPN. U heeft recent aangegeven te willen internetten via KPN. Stoor ik?"
"Ja. Maar ik heb wel een paar minuutjes. Internet via KPN? Lijkt me niet. Ik ben langer klant van XS4All dan dat u hen heeft overgenomen."
"Ajah, heel goed van u. Dan weet ik genoeg. Fijne avond."
"Doei!"
Sukkels.<kloink>
Stelletje losers daar bij KPN. Echt.
En jammer voor al die luitjes die geen minder kut baantje dan dit konden vinden. Dan is post sorteren op de Mineurslaan, tegen de nachtdienst aan zo gek nog niet. Betaalde ook nog aardig, vonden wij toen.
Net een paar weken terug ene KPN-troelahhh aan de lijn gehad:
"Hallooh, u spreekt met Fatimah Ammehoelahhhh, u heeft recent interesse getoond in digitale telvisie, schikt het?"
"Nee, totaal niet. Ik sta met mijn jas aan klaar om weg te gaan."
"Ok, digitale televisie. Wij hebbe.. "
"Nee, het schikt niet. Fijne avond!!!" <kloink>
Kut wijf.
Nu een andere sloeber aan de feun:
"Goedenavond, met slibbe."
"Goedenavond, met grmbll grmbll van KPN. U heeft recent aangegeven te willen internetten via KPN. Stoor ik?"
"Ja. Maar ik heb wel een paar minuutjes. Internet via KPN? Lijkt me niet. Ik ben langer klant van XS4All dan dat u hen heeft overgenomen."
"Ajah, heel goed van u. Dan weet ik genoeg. Fijne avond."
"Doei!"
Sukkels.<kloink>
Stelletje losers daar bij KPN. Echt.
En jammer voor al die luitjes die geen minder kut baantje dan dit konden vinden. Dan is post sorteren op de Mineurslaan, tegen de nachtdienst aan zo gek nog niet. Betaalde ook nog aardig, vonden wij toen.
Comment