Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telefoon ellende

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Telefoon ellende

Tttrrrinnnnnggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh

Net een paar weken terug ene KPN-troelahhh aan de lijn gehad:
    "Hallooh, u spreekt met Fatimah Ammehoelahhhh, u heeft recent interesse getoond in digitale telvisie, schikt het?"
    "Nee, totaal niet. Ik sta met mijn jas aan klaar om weg te gaan."
    "Ok, digitale televisie. Wij hebbe.. "
    "Nee, het schikt niet. Fijne avond!!!" <kloink>
    Kut wijf.

Nu een andere sloeber aan de feun:
    "Goedenavond, met slibbe."
    "Goedenavond, met grmbll grmbll van KPN. U heeft recent aangegeven te willen internetten via KPN. Stoor ik?"
    "Ja. Maar ik heb wel een paar minuutjes. Internet via KPN? Lijkt me niet. Ik ben langer klant van XS4All dan dat u hen heeft overgenomen."
    "Ajah, heel goed van u. Dan weet ik genoeg. Fijne avond."
    "Doei!"
    Sukkels.<kloink>

Stelletje losers daar bij KPN. Echt.
    En jammer voor al die luitjes die geen minder kut baantje dan dit konden vinden. Dan is post sorteren op de Mineurslaan, tegen de nachtdienst aan zo gek nog niet. Betaalde ook nog aardig, vonden wij toen.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Oja zo triest als smsjes van Hi 'jammer dat je bent weggegaan'

RTO
    fka v164

Comment

Tring
      "Goedmorgen"
      "Goede morgen, meneer S? Met de Alzheimerstichting"
      "Nee u spreekt met meneer B"
      "Mag ik dan meneer S spreken?"
      "Nee hoor daar is hier geen behoefte aan"
      "Oh, kunt u voor een ander denken meneer? Ik zou toch graag even zelf met meneer S van gedachten wisselen over de ziekte Alzheimer."
      "Dacht ik niet, goedemorgen"

Alzheimerstichting? Leek meer de NL Energie Mij, gtfoh
      fka v164

Comment

Het lijkt erop dat ze het erom doen: Als ik met meer dan 39 koorts op bed lig bellen ze altijd!

-Met Geelhoed.
        "Goedenavond, met blahblah van blah blah. Ik bel u over uw uitvaartverzekering met het aanbod om daar eens naar te kijken, maar dat mag alleen als het de laatste drie jaar niet is gebeurd, is dat bij u het geval?"
        -Uhhhhh, heeft u een kopie van de code telemarketing bij de hand?
        "Nee"
        -Oh dat is niet zo mooi, dat moet volgens artikel 12 van die code namelijk wel.
        "......"
        -In artikel 5 daarvan staat ook dat u mij moet vragen of het gelegen komt.
        "Heb ik dat niet gedaan dan?"
        -Nee, en nu zou ik volgens artikel 10 uit uw bestand verwijderd willen worden.
        "Artikel 10?"
        - <klik>

Trinnggggggg Tringggggg
        -Met geelhoed
        "met Blah Blah, komt het gelegen dat ik bel?"
        -Nee, waarom denk je dat ik ophing?
        "Ïk wilde mijn excuses even aanbieden"
        -Oh da's netjes, goededag. <klik>

Heerlijk, gewoon offline trollen! :D
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Je hebt er toch hopelijk wel een YouTube-filmpje van??
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Nee sorry
            fka v164

Comment

Jij niet!! Ik bedoel natuurlijk onze eigen Bromethoed.
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

;-)
                fka v164

Comment

Nee, ik ben (nog) niet zo paranoïde dat ik telefoongesprekken opneem.

Comment

Geen paniek: dat doet ome Ernst straks wel voor je. Ik denk dat ze dat er even doorsneaken achterop een wetsvoorstel over correct voorsorteren of zo. Wat dan met 100% goedkeuring door beide kamers gaat.
                    Mini Cooper Clubman
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ben zo blij met mijn geheime nummer....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                        Maar mis je dan zulke momenten niet? Even lekker je frustratie op zo'n telemarketeer afreageren? Heerlijk!

Comment

Geachte heer B,

Ik schrik erg van uw mail. Om uw klacht goed uit te kunnen zoeken, verneem ik graag uw postcode en huisnummer en liefst ook uw telefoonnummer. Het kan zijn dat u niet door Alzheimer Nederland bent benaderd, maar door de Internationale Stichting Alzheimer Onderzoek, een stichting uit Maastricht.
                          Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie Bllabla
                          Fondsenwerver

Alzheimer Nederland
                          Werkt wel, beetje opheldering vragen. Zal wel de Maastrichtse variant zijn geweest, maakt het niet minder irritant. En ze ontkent niet dat ze wél bellen...
                          fka v164

Comment

Alzheimer? Wat was dat ook alweer???? Sorry, ik vergeet dat soort dingen steeds.
                            Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Het slechte nieuws; u heeft Alzheimer................

Het goede nieuws; u bent het straks weer vergeten...............
                              If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                Wij ook en toch zijn er toko's die tegen hun privacy statement in dat nummer doorverkopen.

En probeer er dan maar eens achter te komen wie dat geweest is.
                                ------------------------------------------------
                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

*skup*

Vodafone ligt al de hele middag en avond plat :-((

Wel k*t.
                                  Thuis geen vaste telefoon door de verbouwing.
                                  En nu doen dus onze GSM's het ook niet.

Die gevoelsmatige afhankelijkheid van die techniek (en ik ben niet eens een veel-beller) is best wel een beetje beangstigend.

Comment

Gelukkig doet gummen het nog...
                                    ;-)

Comment

Je kan met Skype (VOIP dus, via internet) ook naar normale telefoonnummers bellen. Moet je even wat tegoed kopen , credits , a-la prepaid, en dan kun je dus altijd bellen. Misschien niet heel relevant voor thuis want zo vaak valt vast en mobiel niet tegelijk uit, maar vanaf de zaak kan het handig zijn want je hoeft dan geen extra (uitgaande) lijnen te kopen en je kan toch mensen lastig vallen met een telemarketing-aktie. Kijk da's nuttig.

Comment

De mobiel doet het nog steeds niet ...

Comment

Het is alweer even geleden dat je bijna dagelijks gebeld werd over groene stroom, zat een collega hier te vertellen hoe hij zo'n gesprek was aangegaan.

Tijdens het gesprek stelde hij de vraag wat het dan ging kosten of opleveren en toen ze een berekening aan het uitleggen was viel hij haar in de rede.

A: Zeg, ik heb recent mij woonkamer voorzien van Flame verlichting, kent u dat ?
                                          B: eh. eh.. flame verlichting
                                          A: Ja dat is van die sfeerverlichting, de lampen hebben dat een wat creme bruine kleur.
                                          B: oh ja.. ja dat ken ik denk ik
                                          A: Blijft deze verlichting dan wel dezelfde kleur met groene stroom ??
                                          Met een BMW 02 is het Fun to Play

Comment

Er komt een stroom SMS-en binnen, en ja ik kan weer bellen, maar nog niet met iedereen? Soms krijg ik nog steeds "netwerk bezet"...

Comment

Fijn trouwens dat er ook andere mensen in dit draadje af en toe posten, ander lijkt het wel een monoloog... :-)

Comment

Merkte pas dat het netwerk eruit lag toen ik naar huis ging. Was volop op de radio dat er ook geen trams van connexion reden in Utrecht. Maar gelukkig gaat het met de kastjes voor de kilometerheffing NOOIT fout was mijn eerste gedachte.
                                                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                                  Maar gelukkig gaat het met de kastjes voor de kilometerheffing NOOIT fout was mijn eerste gedachte.
                                                  :-)

On topic:
                                                  ik kan Mdv op haar mobiel nog steeds niet bellen, maar zij mij wel.
                                                  lang leve de techniek! NOT!!!

Comment

Is je beltegoed op Ruud ?? ;-)
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                                                      :-)

On topic:
                                                      ik kan Mdv op haar mobiel nog steeds niet bellen, maar zij mij wel.
                                                      lang leve de techniek! NOT!!!
                                                      Andersom zou idd beter zijn! :)

Comment

The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                                          Is je beltegoed op Ruud ?? ;-)
                                                          nee, sinds 1996 al een abo bij Libertel/Vodafone.

En de rekening is ook gewoon betaald :-)
                                                          Last edited by Ruud; 19-11-09, 12:06.

Comment

Gehehe :-)

Toch een aardig duur issuetje voor Vodafone dit..

Comment

Goeiedag zeg! Een nieuw type telefoonterreur!

U kent vast de snailmail-spam van al die Zwitserse en Zuid-Duitse loterijtoestanden. Wel, ik had zojuist de telefonische variant aan de lijn.

Man, wat een slim script.

Je hoort even niks, dan de vraag: 'Met wie spreek ik precies?' Dus zeg je nog een keer duidelijk je naam. Dan de reactie: 'Ah, dat treft. U spreekt met Rudy Hurkmans van de Zwitserse Huppeldepup-Huppeldepup-Bank. Wat een geluk, u bent doorgedrongen tot onze winnaarsronde. Al een brief gestuurd of die ontvangt u binnenkort. Zit bij de laatste duizend. Bent al winnaar, etc.' En dan een heel verhaal over de prijzenpot, de bedrijven die eraan meedoen - BMW komt ook voorbij - allemaal op een heel natuurlijke toon, met af en toe wat stiltes ertussen.

Ik ben even een tijdje wezen luisteren, helemaal stil, zonder iets te zeggen. En dan merk je pas dat het een bandopname is. Je hoort lichte ruis die even ophoudt zodra de tekst naar een volgende sectie schakelt. Die aan het begin weer inspeelt op de reactie die mensen dan als vanzelf geven. 'Ja, da's leuk hè?'

Wel neergelegd na het gedeelte 'We moeten nog wel even alle gegevens controleren. Wat is uw voornaam?', waarna de ruis weer even stilviel. Toch zonde dat ik BMW ben misgelopen, of die laptop, of die 3000 euro elke maand op mijn rekening, of dat miljoen, of...
                                                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ja, die had ik laatst ook. Echt maf.

Comment

Working...
                                                                X