Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dumbass Award

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dumbass Award

Schuift u 'm maar door hoor :) *stoft plaatsje op de kast af*

In navolging van de 'onverwoestbare verpakkingen' in het sinterklaasdraadje. (ken uw klassiekers), gebeurde net het volgende.

Ik had net weer zo'n verpakking in m'n handen met 1 of ander USB dingetje. Dus de groteturboschaar erbij, anders kom je niet door dat harde klere plastic heen. Ik dácht nog tijdens het knippen; wat... gaat... dat.. zwaaar!

Enfin, eindelijk het apparaatje in m'n hand en plug 'm in de computer. Blijk ik nog een driver nodig te hebben, en die staat op de CD. CD?
    ja, vól door die CD heen geknipt.. :/

*googlet naar drivers..*
    *haalt koffie*
    Forza!

ROFL!!!! Mooie actie! :-)

Zijn trouwens echt kloten-verpakkingen. Krijg je zonder schaar oid echt niet open.
    Ik had in Italië eens een SD-kaartje erbij gekocht en dacht die wel open te kunnen pulken. Nou mooi niet. Kon ik aan die bejaarde verkoopster gaan uitleggen dat ik een schaar wilde lenen. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Die blisters zijn zo taai om diefstal te ontmoedigen.
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Deze kan hier ook wel........................of Het Darwin award draadje, enfin oordeel zelf..................

112 Teletekst za 31 jan
        Buschauffeur gooit eigen ruit in

` Een buschauffeur van Connexxion in
        Hoofddorp is ontslagen nadat hij een
        bedreiging in scène had gezet.Hij zei
        dat een automobilist hem had bedreigd
        en een ruit van zijn bus had vernield.
        Op camerabeelden uit de bus was echter
        te zien dat hij het raam zelf ingooide.

Volgens het Haarlems Dagblad had de man
        al een paar keer een spiegel van zijn
        bus afgereden.Waarschijnlijk probeerde
        hij een nieuw schadegeval te verhullen
        door de schade erger te maken en er een
        verhaal bij te verzinnen.

Connexxion zegt het een vervelende zaak
        te vinden,vooral in een tijd waarin
        veel chauffeurs echt worden bedreigd.
        If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

De Safetycar bij 1:30...
          Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
            Bij 2:11 de slowmotion. De SC had misschien een tikje meer aan de zijkant kunnen blijven , snelheidsverschil was wellicht veel te hoog.

Comment

SC is de baan opgegaan voordat dat de wedstrijdleiding het signaal had gegeven. Een echte dumbass dus en dit had weleens heel fout kunnen aflopen.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                Die blisters zijn zo taai om diefstal te ontmoedigen.
                Mooi he dat PET verpakkingsplastic, dat gaat nog veel meer worden. *steekt sigaar op*
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ik schrijf me bij deze ook in! Afgelopen zondag de starlet geparkeerd en de deur dichtgegooid.....op slot met de sleutel erin. Klassieke fout.

Gelukkig hebben we deze kluis op wielen kunnen openenen door een zijruitje dat niet helemaal dicht zat. Ruitje had hierdoor klein beetje speling, dus met een handdoek en schroevendraaier wat ruimte opgerekt en toen met een spaak het ruitje aan het hendeltje open getrokken. Daarna hendeltje losgeschroefd, ruitje zo ver mogelijk opengewrongen (totdat ie kraakte....) en zo kon ik met mijn dunne onderarmpjes nét ver genoeg reiken om het slot-knopje aan de voorportier open te trekken.

Hadden we weer geluk :-) Gebeurde me in de buurt van Maastricht, met de reservesleutels in Amstelveen....

Comment

Working...
                  X